#


جان اسنو واقعی در فصل 8 Game Of Thrones و کلیپی زیبا از نبرد های با شکوه وی در طول سریال …

جان اسنو واقعی
11 سپتامبر 2017 بدون نظر 4159 بازدید

جان اسنو واقعی در فصل 8 Game Of Thrones و کلیپی زیبا از نبرد های با شکوه وی در طول سریال …

جان اسنو واقعی در فصل 8 Game Of Thrones …

با پایان فصل 7 گیم آف ترونز ، از جان اسنو واقعی سریال بازی تاج و تخت رو نمایی شد . کیت هرینگتون درباره فصل 7 Game Of Thrones و جان اسنو واقعی در فصل 8 این سریال پر بیننده و تماشایی این چنین می گوید :

نظر کیت هرینگتون راجع به قسمت پایانی فصل هفت سریال گیم آف ترونز …

کیت‌ هرینگتون در مورد قسمت پایانی گفته است که : ” قسمت آخر یکی از بهترین قسمت های گیم اف ترونز بود . ”

بازیگران و طرف داران سریال از لحظه ای که قسمت آخر فصل هفت پخش شد به طور شگفت‌ انگیزی علاقه مند آن شدند .

کیت‌هرینگتون بازیگر نقش جان اسنو ( اگان تارگرین ، یکم طول می کشه به این اسم عادت کنیم . ) در مورد فصل 7 اظهار نظر می کند .

‏” فک کنم قسمت آخر یکی از بهترین قسمت های گیم اف ترونز بود ، که تا حالا دیدم . در این قسمت شاهد هر‌ چیزی بودیم . من عاشق این قسمت بودم . ”

بخش مورد علاقه او …

او در مورد بخش مورد علاقه اش گفت ، که همان صحنه ی گودال‌ اژدها بود ” میدونی ، فک کنم بخش مهم این قسمت ، این بود که تمام کارکتر ها درون گودال اژد ها قرار داشتیم و که این برای ما بازیگران بسیار عجیب بود . به عنوان بازیگر فکر نمی کردیم که با این تعداد از بازیگران در یک سکانس کار کنیم . ”

بخش دیگر مورد علاقه ی کیت ، قسمتی بود که جان و تئون در دراگون استون باهم صحبت کردند . ” در واقع بخش مورد علاقه ی شخص من ، قسمتی بود که داشتیم دوباره برای کار با Alfie Allen آماده می شدیم . من صحنه ی ملاقات این دو را در دراگون استون خیلی دوست داشتم ، چون به طرز بازی او علاقه‌ مندم . ”

او درباره خدا حافظی از نقش جان اسنو در فصل 8 می گوید …

جان اسنو واقعی

از آن جایی که فیلم برداری فصل 8 به زودی آغاز می شه ، کیت در مورد خداحافظی با این نقش ( جان اسنو ) صحبت می کنه : ” بسیار ذهن من رو مشغول کرده است . ناراحتم که چنین روزی رسیده است . دوست دارم کارم رو به خوبی به پایان برسونم . این تنها چیزیه که بهش فکر می کنم . ”

کیت هم چنین گفت : فصل بعد به یک حمام خون تبدیل خواهد شد و ما شاهد مرگ کاراکتر های زیادی خواهیم بود .

مرگ لیتل فینگر نشان دهنده پایه و اساس سریال گیم آف تروتز …

او در مورد مرگ لیتل فینگر هم صحبت کرد : ” این مرگ نشان دهنده پايه و اساس سریال گیم اف ترونز هست ، این که شخص با مرگ خود رو به رو می شود و ما شخصیت واقعی او را در آن لحظه مشاهده می کنیم . من برای او ( لیتل فینگر ) متاسفم و این صحنه فوق العاده بود که با بازی زیبای Aidan Gillen همراه بود . ”

و در آخر او درمورد چیزی که تماشاگران انتظارش رو می کشیدن و غیر قابل پیش بینی بودن این فصل صحبت کرد . ” می دونی ، داستانی که در سریال وجود داره به آرومی در طول سریال پیش‌ می رفت ، اما در فصل 7 همه چيز عوض می شه و سریال سرعت می گیره . ”

روند سریال گیم آف ترونز با سرعت بالا تری پیش خواهد رفت …

” من امید وارم که تماشا گران از سرعت گرفتن این ترن هوایی که به آرامی حرکت می کرد ، لذت ببرن .
تماشا گران باید به این گیم اف ترونز سریع عادت کنند که کمی با گیم اف ترونز قبلی تفاوت دارد . اما سریالی که در هر حال به پایان می رسید ، باید در این مرحله بزرگ به پایان برسد . ”

در پایان شما را به دیدن کلیپی بسیار زیبا ، که مربوط به شخصیت واقعی جان اسنو و فدا کاری های با شکوه او در نبرد های مختلف است ، دعوت می کنم . با ما همراه باشید .

نام و نام خانوادگی :

 نام و نام خانوادگی


محل تولد

 :تاریخ تولد

  بیوگرافی

  فیلم های سینمایی

  سریال ها

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *