#


توهین نژادی به جیمی فاکس

جیمی فاکس
21 می 2017 بدون نظر 4589 بازدید

توهین نژادی به جیمی فاکس

توهین نژادی به جیمی فاکس

به گزارش از من بپرس، جیمی فاکس بازیگر سیاه پوست هالیوود که برای بازی در فیلم رابین هود: ریشه ها به کرواسی رفته است، مورد توهین نژادی قرار گفت.

در گزارش ها آمده است که سه نفر از اهالی محلی در کشور کرواسی به این بازیگر توهین کرده اند.

این اتفاق زمانی رخ داده که فاکس به همراه سایر اعضای گروه سازنده رابین هود: ریشه ها به رستورانی در شهر دوبروونیک که در غرب کرواسی قرار دارد رفته اند تا در آنجا ناهارشان راصرف کنند. بعد سه نفر از اهالی وارد این رستوران مشرف به دریای آدریاتیک می شوند و با الفاظ رکیک و نژادپرستانه بازیگر رنگین پوست آمریکایی را مورد توهین قرار می دهند.

گفته می شود هر سه این افراد بازداشت شده  و تحت پیگرد قانونی قرار گرفته اند.

جیمی فاکس بازیگر فیلم هایی چون جانگوی رها شده و مرد عنکبوتی شگفت انگیز، به خاطر بازی در نقش های مربوط به سیاه پوستان در اوایل قرن 21 به شهرت و اعتبار هم زمان  نزد مخاطبان سینما و چهره های سیاسی و هنری سیاه پوست دست یافت.

اعتبار فاکس تا به آنجاست که جزء ۲۰ بازیگر اول مرد در هالیوود محسوب می شود. جانشینی برای بازیگران سیاهپوست بزرگی مثل سیدنی پواتیه، مورگان فریمن و دنزل واشنگتون.

فاکس علاوه بر فعالیت در سینما به عنوان یک کمدین، خواننده و ترانه سرا نیز شناخته می شود. او برنده گلدن گلاب بهترین بازیگر کمدی موزیکال برای ایفای نقش ری چارلز افسانه ای در فیلم ری (2004) است.

این بازیگر همچنین نامزد دریافت اسکار نقش مکمل برای بازی در فیلم وثیقه (2004) و در عرصه موسیقی نیز برنده جایزه معتبر گرمی شده است.

گفتنی است جیمی فاکس در رابین هود: ریشه ها نقش جان کوچولو را بازی می کند. رفیق و همراه رابین هود افسانه ای؛ عیاری که از ثروتمندان می دزدید و به بینوایان می بخشید.

در این فیلم که آخرین نسخه از زندگی این راهزن محبوب ساکن جنگل های شروود در ناتینگهام محسوب می شود، تارون اجرتون نقش رابین هود را بازی خواهد کرد. تیم مینچین، ایو هیوسون و جیمی دورنان دیگر بازیگران فیلم هستند.

بدعتی که در این نسخه گذاشته شده دادن نقش جان کوچولو به یک بازیگر سیاه پوست است که گویا انگلیسی های وطن پرست با آن کنار آمده اند، اما مردم کرواسی نه!!

نام و نام خانوادگی :

 نام و نام خانوادگی


محل تولد

 :تاریخ تولد

  بیوگرافی

  فیلم های سینمایی

  سریال ها

برچسب ها برچسب‌ها:,
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *