#


بازگشت مجدد کنلث هیل ، بازیگر نقش واریس ، در فصل هفت سریال گیم آف ترونز …

کنلث هیل
23 آگوست 2017 بدون نظر 5751 بازدید

بازگشت مجدد کنلث هیل ، بازیگر نقش واریس ، در فصل هفت سریال گیم آف ترونز …

مصاحبه کنلث هیل ، بازیگر نقش واریس در رابطه با برگشتن او به سریال در فصل هفت سریال گیم آف ترونز …

” من برمیگردم … برای بار آخر ، عنکبوت عزیز ، من باید در این خاک غریب بمیرم ، درست مثل تو ” . آیا این یکی از پیشگویی های ملیساندرا است ؟ مسلما واریس رابطه خوبی با ملیساندرا ندارد و همین باعث می شود که شاید به حرف های کاهن سرخ گوش ندهد ، واریس مطمئنا به یاد دارد که در روز اخته شدنش در شعله ها چه دید … اما برای ما ، نا مشخص است . واریس این جریان را تنها برای تیریون تعریف کرده است ، اما کاهن سرخ کینوارا ، آن را از کجا می دانست ؟

شاید پیشگویی ملیساندرا غلط باشد …

اما کنلث هیل بازیگر نقش واریس این گونه می گوید : ” حتی اگر واریس مطمئن باشد که حرف های ملیساندرا درست است ، باز هم تغییری در نظرش ایجاد نمی شود . ”

تعریف وی از امیلیا کلارک …

هیل در مورد امیلیا کلارک ، بازیگر نقش دنریس ، این گونه اظهار نظر می کند : ” من احترام زیادی برای امیلیا قائلم … اون هر صبح اولین نفریه که سر صحنه میاد و آخرین نفریه که برمی گرده ، او همکار فوق العاده ایه . ”

کمک به تارگرین ها …

واریس حالا در تلاش است که تارگرین ها به جایگاه سابق خود در وستروس برسند ، و شاید هم ، واریس کسی باشد که در کودکی به دنریس و ویسریس کمک کرد تا فرار کنند . هیل هیچ گاه کتاب های نغمه آتش و یخ را نخوانده است ! با این حال او می گوید ، که پس از شروع فعالیتش به عنوان واریس ، جرج مارتین نامه ای برایش نوشته و در آن شخصیت واریس را توصیف کرده است .

استارک ها مردمی صادق و درست کار …

هیل در مورد نظر واریس نسبت به جان اسنو این گونه می گوید : ” به نظرم اون دوستش داره … و نظرش نسبت به سانسا هم مساعده ، اون قبلا تلاش کرد که سانسا رو از لیتل فینگر دور نگه داره ، واریس نسبت به استارک ها خوشبینه ، اونها رو مردم صادق و درست کاری می دونه … ” ملاقات دنریس و جان بنظر او تقابل واقعی آتش و یخ بود . ” خانواده های اونها سالها باهم درگیر بودند ، اما خب … اون دو تا ، با وجود این که هر دو شون سن کمی دارند ، به خوبی خودشون رو کنترل کردند . ”

هیل در مورد شخصیت خود در نهایت این گونه می گوید :

” واریس جایگاه خود را میداند ، این که بقیه در موردش چه فکری می کنند . و این که با اطلاعاتی که در اختیار دارد تا چه حد می تواند تاثیر گذار باشد . ما نمی تونیم رهبر باشیم ، ولی می تونیم به کسایی که رهبری رو به عهده دارند کمک کنیم . “

نام و نام خانوادگی :

 نام و نام خانوادگی


محل تولد

 :تاریخ تولد

  بیوگرافی

  فیلم های سینمایی

  سریال ها

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *