#


حضور خواننده معروف Ed Sheeran در قسمت اول فصل جدید GOT

اد شیرن
20 جولای 2017 بدون نظر 6983 بازدید

حضور خواننده معروف Ed Sheeran در قسمت اول فصل جدید GOT

اد شیرن ، چهره برجسته قسمت اول فصل جدید GOT

اگر شما یک طرفدار بزرگ سریال بازی تاج و تخت باشید حتما می دانید که خواننده پاپ و معروف اد شیرن در قسمت ابتدایی فصل هفتم حضور پیدا کرده است .

اد شیرن به عنوان یک سرباز خواننده لنیستر در قسمت دراگون استون حضور یافت و ترانه دستان طلايى را خواند ، اما پس از توییت های فراوان شامل شوخی ها ، انتقاد ها ، قضاوت ها و … این خواننده معروف را مجبور به حذف اکانت توییتر خود به طور موقت برای بار دوم در این ماه کرد .

وی در مصاحبه اخیر خود با سایت UK Gossip گفته است كه :

« شوخى ها در فضاى مجازى باعث دورى او از شبكه هاى اجتماعى شده است .»

ضمن اينكه پيج او در اينستاگرام فعال مى باشد . کارگردان سریال بازی تاج و تخت جرمی پودسوا از حضور اد شیرن در برنامه دفاع کرد :

« شخصا من با حضور افراد معروف در مجموعه مشکلی ندارم ؛ اد شیرن ترانه دستان طلایی را بسیار زیبا اجرا کرد و بابت آن از او تشکر می کنم زیرا اجرای آن برای صحنه بسیار ضروری بود و اد شیرن در طول فیلم برداری بسیار حرفه ای عمل کرد .»

پودسوا اد شیرن را حرفه ای توصیف کرد و گفت که او تنها از روی علاقه ی خود به سریال در آن حضور پیدا کرد و اجرای او هم کاملا مفید و خوب بود و من هیچ مشکلی از حضورش در سریال نمی بینم جرمی پودسوا قسمت پایانی فصل هفتم را هم کارگردانی کرده است .

همچنین شیرن از تجربیات خود در سریال گفت :

« من به همراه گری لایبودی در سال 2012 در تور بودم در آن موقع فصل اول تازه تمام شده بود . لایبودی به من گفت که سریال را تماشا کنم زیرا به زودی به عنوان یک نقش اضافی در داستان حضور پیدا می کنم و به محض تماشای سریال به لایبودی گفتم میتونی کاری کنی که منم در مجموعه حضور پیدا کنم . پس گری برای من صحبت کرد تا این که من برای حضور در این فصل یک ایمیل دریافت کردم با اینکه در آن هفته برنامه ظبط در استودیو داشتم آن را کنسل کردم و به صحنه فیلم برداری رفتم گری لایبودی به عنوان نقش یک سرباز بولتون در مجموعه حضور یافت و ترانه خرس و دوشیزه زیبا را در فصل سوم اجرا کرد .»

به طور کلی شیرن از حضورش در مجموعه راضی بود و از کار کردن در کنار میسی ویلیامز لذت برده است . و این که او از وجود ترانه دستان طلایی در کتاب کاملا آگاه بوده است و می دانست که این ترانه برای عشق تیریون به شی سروده شده اما نمی شود این را به تمام کسانی قسمت دراگون استون را تماشا کرده اند گفت بسیاری از طرفداران از حضور اد شیرن راضی بودند و تعدادی هم ناراضی هستند .

نام و نام خانوادگی :

 نام و نام خانوادگی


محل تولد

 :تاریخ تولد

  بیوگرافی

  فیلم های سینمایی

  سریال ها

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *