#


جانی دپ و داستانهایش!

جانی دپ
9 سپتامبر 2017 بدون نظر 2533 بازدید

جانی دپ و داستانهایش!

حیوانات دپ و Oz Pol

سرنوشت سگ ها که بازیگر جانی دپ و همسرش، بازیگر مرد عنکبوتی که در سال گذشته به استرالیا اعزام نشده بود، به دلیل ایجاد یک حادثه دیپلماتیک، اکنون مشخص نیست که صاحبان آنها از هم جدا شده اند. خانم هرد، که در لس آنجلس نیز بازداشت شده بود، همچنین آقای دپ را متهم کرد که او را مورد آزار و اذیت قرار داده است. معلوم نیست چه اتفاقی برای بو افتاد.

یکی دیگر از نتایج غیرمنتظره قاچاق این ترویرهای یورکشایر تیکاپ از طریق جت خصوصی، تاثیر احتمالی آن در انتخابات ملی ما است. ردیف عمومی آقای معاون با معاون نخست وزیر، بارنابی جویس، در مورد قوانین امنیتی بیولوژیک حتی می تواند راه را برای دولت محافظه کار برای حفظ قدرت فراهم کند. در روابط زناشویی بین سیاستمدار و بازیگر، این سیاستمدار است که برنده شدن، وادار کردن آقای دپ است.

 

 جانی دپ

در ابتدا، همه چیز فقط خنده دار بود. سگ ها خیلی کوچک بودند، نام آنها خیلی نامطلوب است، احتمال این که آنها به عنوان حیوانات وحشی ما تهدیدی ناممکن است که ما خندیدیم، سخت است. اما زمانی که معلوم شد رفتار آقای دپ از دو نگرانی ناخوشایند متوقف شده است: اول اینکه قوانین کشور ما در مورد وارد کردن حیوانات مسخره بود؛ و دوم اینکه او باید از عواقب مورد انتظار فانی باقی بماند.

آقای دپ به تنهایی در تلاش است با حیوانات سفر کند و پرواز با یک حیوان خانگی در سراسر مرزها اغلب پر است. خوشبختانه برای افرادی که از استرالیا به ایالات متحده پرواز می کنند، هیچ قرنطینه ای لازم نیست. هنگامی که خانواده ام لابرادور شکلات خود را، هوگو، به نیویورک آوردند، بدترین آن این بود که او در یک مه باقیمانده از انقباض جت قرار گرفت.

با این حال، بازگشت به استرالیا، موضوع دیگری است. حیوانات باید از طریق فرآیند دقیق، شامل قرنطینه تمدید شود که طی آن بازدید از صاحبان مجاز نیست، قبل از اینکه حیوانات خانگی مجاز به خانه باشند. برای ورود به کشور، آنها نیاز به میکروچینی، واکسینه شدن علیه هاری و چندین بیماری دیگر دارند که برای انگل ها مورد آزمایش قرار می گیرند و توسط دامپزشک بررسی می شوند؛ صاحبان آنها همچنین باید برای مجوز واردات و اقامت قرنطینه کتاب پرداخت کنند.

بنابراین، هنگامی که خانم هرد دو سگ را بر روی هواپیمای خصوصی قاچاق کرد و آنها را بدون اخطار به مقامات به کشور تحویل دادند، در حالی که آقای دپ در آوریل 2015 فیلمبرداری می کرد، این زن و شوهر نه تنها دیکتاتوری پرطرفدار را تحریک می کردند؛ آنها قوانین را نقض کردند.

وارد آقای جویس، و سپس وزیر کشاورزی استرالیا. سیاستمدار موراک به خاطر لذت بردن از دوربین، اعلام کرد که پیامی برای “نجیب زاده به نام جان کریستوفر دپ، 51 ساله، به نام جک اسپارو” به همراه داشته است. هشدار داد اگر سگ ها در آنجا باقی بمانند، سگ ها می توانند از بین بروند اعلام کرد: “زمان آن رسیده است که پیستول و بو به آمریکا بازگردانده شوند.”

صحبت کردید مثل یک استرالیا واقعی.

آقای جویس به رادیوی ABC گفت: “اگر ما شروع به پخش ستاره های فیلم کنیم،” حتی اگر آنها دو بار “سکوت” انسان زنده بوده اند، “قوانین مربوط به آوردن حیوانات را نقض می کنند”، پس چرا ما فقط قوانین را برای همه؟ ”

مدت کوتاهی پس از آن، Pistol و Boo از کشور خارج شدند و صاحبان آنها با جریمه ای بیش از 15،000 دلار و یا ممکن دو سال زندان مواجه شدند. خانم هرد مجبور شد در دادگاه به اتهام دو شمارش غیرقانونی واردات سگ ها و شمارش یک سند دروغین (وکیلش گفته است که این خطا) بود.

آقای دپ محکوم شد در ماه سپتامبر، در جشنواره فیلم ونیز، او به شوخی گفت: “من سگ های خود را کشتم و آنها را تحت نظم مستقیم از نوعی از، من نمی دانم، مرد عرق، مرد بزرگ از استرالیا. Nice.

در همین حال، خانم هارد مجرم شناختن سوء استفاده از اسنادش را داد و سایر اتهامات نیز حذف شد. او یک پیوند رفتار خوب دریافت کرد.
به عنوان بخشی از این معامله، این جفت پس از انتشار ویدیویی، ظاهرا به ادای احترام به قوانین امنیتی در استرالیا، منتشر شد. آقای دپ گفت: “استرالیایی ها منحصر به فرد هستند،” هر دو گرم و مستقیم “. خطوط ساردونیک، سرسختانه و بارگذاری شده، خطوط سارکوزی زنانه ما را دوباره با خنده بار دیگر سر و صدا کرد.

آقای جویس مأیوس شد: “من فکر نمی کنم او جایزه اسکار را بدست آورد.” اما او ابراز خوشحالی کرد که پیامی درباره قوانین سختگیرانه ما “مانند یک قورباغه در جوراب” در سراسر جهان است.

خشم آقای دپ باقی مانده است. او به جیمی کیمل گفت که آقای جویس “به نظر می رسد به نوعی با یک گوجه فرنگی تزئین شده است.”

استرالیایی ها ده ها کلمات را برای افرادی که خود را بهتر از دیگران می پندارند – پوزورس، تسلسورها، افرادی که “بلیط های خود را دارند” – به طوری که به شدت ریشه در برابر تساوی در فرهنگ ما است. ما چالش را به اقتدار می فهمیم، اما نه اگر کسی خود را برتر از بقیه ما بداند.

 جانی دپ

آقای جویس در پاسخ به درخواست یک بار دیگر، ستاره فیلم را به حرکت در آورد. او گفت، “مدتها بعد از فراموش کردن آقای دپ، او مرا به یاد می آورد.” هنگامی که جنس مخالف زندگی می کرد، مرگ و میر ترین درد ها از بین رفته بود: شرم و دلهره. بدتر، او اکنون با اتهام خشونت خانگی مواجه است.

سرانجام، زمانی که او از پرونده خانم هارد برای طلاق مطلع شد، معاون نخست وزیر ما جدی شد. او گفت: «چیزی که من هرگز در آن نخواهم فهمید، هرگونه ارتباطی است که بدون در نظر گرفتن خصومتی که ممکن است در میان امواج رادیویی بین آقای دپ و خودم دیده شود. “نه، من هرگز، هرگز در چیزی شبیه به آن لذت بردن.”

مشکل دپ: چه کسی باید زبانه ها را روی پول نگه دارد؟

مجله های مشهور هرگز در مورد مسائل جانی دپ هرگز ذکر نمی کنند – سلب حق اقامه دعوی در خانه های خود، چگونه او گفته است که انگشت خود را در اختلافات زناشویی قطع کرده است، این واقعیت که او ممکن است نیاز به فروش یک روستای کوچک فرانسه برای پوشش بدهی های مرتبط با طلاق بعدی – چگونگی چالش هایش مربوط به دولت Trump است.

آقای دپ در فیلم های 30 سال گذشته یكی از بزرگترین كارشناسان (دزدان دریایی كارائیب) و عجیب و غریب (یك هوسر یوگا) ظاهر شده كه 650 میلیون دلار درآمد دارد. با این حال، داشتن یک ستاره فیلم غنی، لزوما به اندازه کافی هوشمندانه نیست. در طی دهه گذشته، آقای دپ بیش از 5.6 ملیون دالر را به سود مالیات های پرداخت شده پرداخت کرده است و میلیون ها دلار را برای افرادی که بعید به نظر می رسد به او بازپرداخت می کند و غیرممکن به چندین سرمایه گذاری مشکوک فروخته است و نه حداقل آن شهر نزدیک سنت تپه

آقای دپ می گوید این اشتباهات پول اشتباه او نیست. در سال 1999، می بینید آقای دپ یک شرکت را به نام گروه مدیریت برای نظارت بر امور مالی اش استخدام کرده است. اما به جای حمایت از ثروتش، این مشاوران مالی در سالهای ناسازگاری ناخوشایند، خودکفایی و در موارد خاص، تقلب واقعی، با توجه به یک دادخواست، آقای دپ علیه این شرکت پرونده داد. (گروه مدیریت در روز سه شنبه انکار اشتباه کرد و اظهار داشت که “همه کارهای ممکن را برای محافظت از دپ از هزینه های غیر مسئولانه و غم انگیز خود انجام داد”)

ادعای مالی ناخوشایندی که آقای دپ از آن داشت، بیش از 16 سال داشت، اما بازیگر از این اسلحه های جنگی آگاه نبود، اما او ادعا می کند که او به سادگی توجه زیادی به آنچه انجام می دهد نیست.

آقای دپ، با پذیرش خود، اغلب نمیدانست چه چیزی در حسابهای بانکی اش اتفاق می افتد و به طور منظم هر گونه مدرک را که گروه مدیریت قبل از او قرار داده بود، امضا می کند، بدون اینکه بخواهند آنچه را که گفته اند، بخوانند، بر این فرض که مشاور مالی او ” رفتار خود را به عنوان یک وفادار و حسابرس محتاطانه از بودجه و امور مالی خود، “دادخواست خود را ادعا می کند.

 جانی دپ
و این جایی است که دولت Trump وارد می شود؛ چرا که این کلمه – fiduciary – در قلب نبردی است که در دولت فدرال بوجود می آید، بر این که چه مقدار مسئولیتی باید در مدیریت امور مالی ما داشته باشد و چقدر باید به مردم اعتماد کنیم به ما مشاوره بده (هشدار منصفانه: چند پاراگراف بعدی لکه دار هستند، اما قول می دهیم که به جانی دپ بازگردیم.)

در سال 2015، باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا، از دولت فدرال خواسته است بیشتر مشاوران مالی کشور – یعنی افرادی که به ما می گویند که برای 401 (k) ما برای خرید چه می گویند، مجبور است که بر اساس آنچه که به عنوان استاندارد اعتقادي شناخته می شود، مجموعه ای از قواعدی که به مشاوران توصیه می شود تا بهترین توصیه های خود را به مشتریان خود ارائه دهند (به جای اینکه، مشاوره ای که این مشاوران را به بالاترین هزینه می پردازد). اوباما در آن زمان گفت: “این اصل بسیار ساده است.” “شما می خواهید مشاوره مالی بدهید، اول باید اولویت های مشتری خود را قرار دهید.”

برای اکثر مشاوران مالی، تبدیل شدن به یک اعتقاد به معامله بزرگ بود، چرا که آنها به هر حال مشاوره خوب است. به عنوان مثال، Merrill Lynch شرکت سرمایه گذاری اعلام کرد که مشاوران بازنشستگی خود را به طور داوطلبانه به استاندارد جدید منتقل می کند. “ما به عنوان یک گام مثبت برای صنعت و خبر خوبی برای سرمایه گذاران، قانون کار فدراسیون کار را می بینیم.”

با این حال، سایر شرکت های سرمایه گذاری نسبت به قوانین جدید مشتاق بودند و حملات خشمگین را آغاز کردند. اعتراضات آنها از مضحک بودن (که نشان می دهد که دهها هزار مشاور مالی برای اعتراض به قانون جدید بازنشسته می شوند) به مشروعیت می رسند (سود بعضی از مشاوران احتمالا سقوط خواهد کرد و هزینه هایی که برخی از سرمایه گذاران پرداخت می کنند تحت شرایط جدید حکومت؛ بیشتر، احتمالا بعضی از پرونده ها علیه تعدادی از مشاوران وجود خواهد داشت، زیرا هر کس تلاش می کند تا چگونگی کارکرد قوانین جدید را بفهمد).

 جانی دپ

زمانی که دونالد جی Trump به عنوان رئیس جمهور انتخاب شد، قوانین جدید محرمانه کامل نبود و اکنون برخی از مشاوران او از او می خواهند که آنها را محاصره یا لغو کند. آنتونی اسکاراموچی، مدیر سرمایه گذاری و مقام رسمی اخیر کاخ سفید، در کنفرانسی گفت که حکم معتبر ممکن است “غم انگیز ترین تصمیم برای خروج از دولت ایالات متحده در 50 تا 60 سال گذشته باشد” و قول داد تا “به زودی آن را لغو کند” همانطور که می توانیم “جمهوریخواهان در کنگره قوانین را برای کشتن قوانین معرفی کرده اند.

در حقیقت، این نبرد بخشی از یک درگیری گسترده تر در داخل دولت فدرال است که احتمالا ریاست جمهوری آقای ترومپ را تشکیل می دهد. در قلب کسانی که مخالف قوانین جدید فداییان هستند، یک باور اساسی وجود دارد: مردم باید مسئولیت بیشتری برای نظارت بر امور مالی و زندگی خود داشته باشند. منتقدان ادعا می کنند که استاندارد اعتباری، با دادن بار مسئولیت مالی به مشاوران، به جای ما، افرادی که باید با توجه به آنچه که در حساب های بانکی ما اتفاق می افتد، به حساب می آید، خدشه دار می شود. منتقدان می گویند انتظار می رود که به بررسی توصیه هایی که ما دریافت می کنیم، بپردازیم و آن را غیر قابل تصور بدانیم. حفاظت محرمانه ما را تضمین می کند که فقط مشاوره خوب دریافت می کنیم
این استدلال ممکن است به نظر بی معنی باشد – اگر شما نمی توانید به مشاور راهنمایی اعتماد کنید، به دنبال راهنمایی است؟ – تا زمانی که موقعیت جانی دپ را در نظر بگیرید. (ببینید، من قول دادم که به او بازگردیم.)وضعیت آقای دپ خیلی پیچیده است که در بیشتر موارد قوانین فدراسیون فدرال اعمال نمی شود. دادخواست او تحت هیچ شرایطی توسط رئیس جمهور ترامپ پیشنهاد نمی شود، زیرا در دادگاه ایالتی ثبت شده است.با این حال، کت و شلوار او روشن است، چرا که نشان می دهد که به جای انحراف از نقض قوانین، ما باید چالش هایی را که آنها می شنویم تصدیق کنیم.

نام و نام خانوادگی :

 نام و نام خانوادگی


محل تولد

 :تاریخ تولد

  بیوگرافی

  فیلم های سینمایی

  سریال ها

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *