#


رابرت دنیرو و میشل فایفر بزرگ‌ترین کلاهبرداران تاریخ آمریکا

رابرت دنیرو و میشل فایفر
15 می 2017 يك نظر 2795 بازدید

رابرت دنیرو و میشل فایفر بزرگ‌ترین کلاهبرداران تاریخ آمریکا

رابرت دنیرو و میشل فایفر بزرگ‌ترین کلاهبرداران تاریخ آمریکا

به گزارش از من بپرس، رابرت دنیرو و میشل فایفر در یکی از منفی ترین نقش های خود در یک سریال بازی کرده اند. این سریال که جادوگر دروغ ها نام دارد، در حال پخش از شبکه اچ بی او است.

جادوگر دروغ ها را بری لوینسون کارگردان اسکاری سینما ساخته و از شنبه ۲۰ ماه می روی آنتن رفته است.

همچنین مراسم استقبال از نمایش این سریال با حضور عوامل آن در موزه هنر مدرن نیویورک انجام گرفته است.

بری لوینسون به همراه تیم نویسندگان این سریال، جان برنهام شوارتز و سم بائوم فیلم نامه را از کتابی غیر داستانی با همین عنوان نوشته دایانا هنریکس اقتباس کرده اند.

داستان این سریال درباره یک دلال سهام و مشاور سرمایه گذاری به نام برنارد مدوف است که در سال 2008 به جرم کلاهبرداری ۶۵ میلیارد دلاری به  ۱۵۰ سال زندان محکوم شد. گفته می شود این کلاهبرداری بزرگ ترین کلاهبرداری در تمام تاریخ آمریکا است.

چهره ای تازه از دنیرو

نقش برنی مدوف را رابرت دنیرو و نقش همسر او، روت مدوف را میشل فایفر بازی می کند. دنیرو در این فیلم با چهره ای متفاوت دیده می شود. به این صورت که سعی شده با طاس نشان دادنش او را هر چه بیشتر به مدوف کلاهبردار شبیه کنند.

هنک آزاریا، آلساندرو نیوولا، لیلی ریب و کریستن کانلی نیز در کنار دنیرو و فایفر در این سریال به ایفای نقش می پردازند.

سال گذشته نیز بر اساس این ماجرا یک مینی سریال با نام «مادوف» از شبکه ای بی سی پخش شده است. در مینی سریال ای بی سی نقش مدوف و همسرش را ریچارد دریفوس و بلایت دانر بازی کرده اند.

بری لوینسون درباره موضوع مشترک این دو سریال گفته است که فکر می ‌کرده با وجود اینکه دیگران هم این داستان را  ساخته اند، آنها می بایست از جایگاه خود آن را روایت کنند. وی همچنین اشاره کرده مهم برای او داستان بوده است و بعد از آن اینکه بتوانند این داستان را از زاویه ‌ای ‌متفاوت به تصویر بکشند.

روایتی متفاوت از ماجرایی عجیب

در روایت لوینسون از ماجرای برنارد مدوف، داستان با یک فلاش فوروارد از سال ۲۰۱۰ که مصاحبه با برنارد مدوف در زندان است، آغاز شده و پس از آن داستان با بازگشت به سال ۲۰۰۸ مسیری را نشان می دهد که منجر به آن وضعیت شده است.

اما آنچه از خبرها و مصاحبه های بازیگران سریال «جادوگر دروغ ها» استنباط می شود این است که زوج دنیرو و فایفر از بازی در آن احساس آسودگی خاطر نمی کرده اند. تا جایی که میشل فایفر گفته  بعد  از آن که قرارداد بازی در این فیلم را امضا کرده باز هم تردید داشته است.

فایفر درباه سختی های بازی در این فیلم گفت: واقعاً وقتی در ذهنم مجسم می ‌کردم که در نقش یک انسان حقیقی را بازی کنم که هنوز هم زنده ‌است و در بسیاری از آسیب ‌ها و فقدان ‌ها حاضر بوده و بارها و بارها قربانی شده، خیلی سخت بود.

او که در سریال نقش روت را بازی می کند، گفته این مسئله را به صورت واضح به بری لوینسون، کارگردان فیلم توضیح داده که قصد نداشته نشان دهد از رنج‌ هایی که روت کشیده، خوشحال است.

این بازیگر که سه بار نامزد دریافت جایره اسکار شده، درباره آماده سازی پیش از اجرایش گفته که با لوینسون درباره این که تا چه میزان مهم است که بدانند روت و خانواده ‌اش قربانی همه این موارد بودند صحبت کرده است. او همچنین ادامه داد که فکر می کند در نهایت توانسته اند در سریال این مسئله را به خوبی نشان دهند.

دنیرو و عدم درک شخصیت

رابرت دنیرو، بازیگر افسانه ای تاریخ سینما نیز در مصاحبه هایش به خطرات ناشی از عجله ای که در تولید این سریال وجود داشته اشاره کرده است. او همچنین بیان کرده هیچ وقت نتوانسته است که شخصیت مدوف را کاملاً درک کند.

دنیرو درباره برنارد مدوف گفته هر کسی دلیل خودش را داشت و او هم دلیل خودش را. فکر نمی ‌کنم هرگز کسی بتواند او را درک کند. شاید او بخواهد کتابی بنویسد و توضیح دهد چه منطقی داشت، اما در هر سکانس من فقط کاری را که برایم تعیین شده بود انجام می ‌دادم.

جادوگر دروغ ها، چهارمین همکاری رابرت دنیرو 73 ساله با میشل فایفر 59 ساله است. آنها قبلاً در فیلم خانواده محصول سال ۲۰۱۳ هم بازی بوده اند. خانواده به کارگردانی لوک بسون فرانسوی یک اکشن جاسوسی و کمدی است که در آن فایفر و دنیرو نقش یک زن و شوهر را که مأمور سازمان سیا است، ایفا می کنند.

New year’s Eve، محصول سال ۲۰۱۱ یک کمدی رمانتیک است که هالی بری را در نقش اصلی دارد. دنیرو و فایفر در این فیلم نقش مکمل را بازی می کنند.

مسحور کننده، دیگر فیلم مشترک این دو، محصول سال ۲۰۰۷ و یک فانتزی رمانتیک است که باز هم این دو بازیگر سرشناس در آن نقش اصلی را بر عهده نداشتند.

نام و نام خانوادگی :

 نام و نام خانوادگی


محل تولد

 :تاریخ تولد

  بیوگرافی

  فیلم های سینمایی

  سریال ها

به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *