#


دلایل زشتی قیافه دیوید بکام در شاه آرتور

دیوید بکام
18 می 2017 بدون نظر 2425 بازدید

دلایل زشتی قیافه دیوید بکام در شاه آرتور

دلایل زشتی قیافه دیوید بکام در شاه آرتور

به گزارش از من بپرس، انتخاب دیوید بکام به عنوان یکی از بازیگران فیلم شاه آرتور به کارگردانی گای ریچی به موضوع یک برنامه تلویزیونی در بریتانیا تبدیل شد.

دیوید بکام، ستاره سابق دنیای فوتبال و مد در روزهای اخیر به واسطه بازی کوتاهش در این فیلم سینمایی دوباره در معرض دید رسانه ها قرار گرفته است. شاید یکی از دلایل این کار پست اینستاگرامی بکام باشد که در آن عکسی خود در این فیلم را به اشتراک گذاشته بود.

در برنامه تلویزیونی ای که با اجرای مجری معروف بریتانیایی گراهام نورتون پخش شده است،
گای ریچی همراه با بازیگران دیگر فیلم مانند چارلی هانم و بیلی پایپر شرکت کرده و به پرسش های نورتون درباره این فیلم جواب داده است.

یکی از این سؤال ها به دلایل انتخاب بکام برای بازی در شاه آرتور مربوط می شد. ریچی سعی کرد ابتدا از دادن یک جواب فنی طفره برود. بنابراین گفت که دلیل این کار این بوده که با بکام دوست است. و اینکه بچه های آنها با هم به یک مدرسه می روند و خودشان نیز تفریحات مشترکی با هم انجام می دهند.

ریچی سپس با اشاره به همکاری های قبلیش با بکام در فیلم مردی از U.N.C.L.E و چند تبلیغ بازرگانی که بکام در آنها بازی کرده، گفت چون بکام مرد دوست داشتنی ای است و او بسیار دوستش دارد.

ریچی اضافه کرد که عاقلانه ترین کار این بود که بکام را برای بازی در شاه آرتور انتخاب کند!!

گفتنی است که بکام در این فیلم با قیافه ای به شدت زشت ظاهر شده است. او زخمی عمیق بر روی چهره اش دارد و دندان هایش هم بسیار کریه و پوسیده است. در عکس هایی هم که از این فیلم منتشر شده همچنین او را بسیار عصبانی و خشن می بینیم.

البته با توجه به گفته چارلی هانم، بازیگر نقش شاه آرتور در این فیلم، به نظر می رسد، تنها دلایل حرفه ای و هنری باعث انتخاب این گریم برای دیوید بکام نشده است.

هانم در این برنامه گفت که وقتی به صحنه فیلمبرداری رفته، متوجه شده که بکام از او خوش تیپ تر و خوش قیلفه تر است. او هم با استناد به فیلم نامه که در آن نوشته شده شاه آرتور خوش ترین مرد صحنه است، به کارگردان گفته باید گریم بکام را تغییر دهد!!

ظاهراً که حرف بازیگر اصلی فیلم خواهان داشته است، چون بکام در این فیلم با ظاهری زشت بازی می کند.
این بازیگر بریتانیایی در ادامه از بکام تعریف کرد و او را موجودی مهربان و جالب نامید. هانم همچنین از جدیت بکام در صحنه فیلمبرداری گفت و اینکه او به خاطر این نقش کوچک یک معلم بازیگری استخدام کرده و در سر صحنه هم بسیار زحمت کشیده است.
هانم اضافه کرد که البته بکام یک بازیگر حرفه ای نیست و قصد هم ندارد این کار را ادامه دهد.

استناد هانم به صحبت های چند سال پیش دیوید بکام درباره بازیگر شدن است که گفته بود برای این کار بسیار خشک و رسمی است!!

باید دید آیا دنیای پرزرق و برق سینما بکام را وسوسه خواهد کرد تا جدی تر به آن نگاه کند و یا اینکه به ادامه فعالیتش در صنعت مُد بسنده خواهد کرد.

نام و نام خانوادگی :

 نام و نام خانوادگی


محل تولد

 :تاریخ تولد

  بیوگرافی

  فیلم های سینمایی

  سریال ها

برچسب ها برچسب‌ها:, ,
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *