#


جنیفر آنیستون مبارزات را با اختلال خشم نشان می دهد.

جنیفر آنیستون
7 سپتامبر 2017 بدون نظر 2007 بازدید

جنیفر آنیستون مبارزات را با اختلال خشم نشان می دهد.

جنیفر آنیستون افتخار Oscar Snub

در خانه با خبرنگار هالیوود، ستاره “کیک” یک مصاحبه بسیار جدی در مورد همه چیز از “کنترل عصبانیت” به دوست داشتن “کارشناسی” و حتی روابط او با براد پیت و جاستین تروکس خبر می دهد، به نظر او وارد دوران فکر نویسی شدید میان مدت (نگران نباشید، این یک بحران نیست!): “من می دانم که یک هدف بزرگتر دارم.”
این داستان اولین بار در شماره 30 ژانویه مجله Hollywood Reporter منتشر شد.
فقط در هفته گذشته، در سراسر هالیوود کلمات “جنیفر آنیستون” و “نامزدی اسکار” در همین نفس ذکر شده بود. ستاره های دوستان، یک سری تغییرات خیره کننده ای به نمایشنامه های جدی با کیک، که تقریبا 7 میلیون دلار است که 23 ژانویه باز می شود؛ این فیلم در جشنواره فیلم تورنتو برای بررسی فیلم های فوق العاده برای بازیگر، اگر نه برای خود فیلم؛ او در مورد این پرونده مشاور جایزه سابق هاروی وینستین، لیزا Taback بود. و نامزدی نگاه کرد و آماده رفتن بود.

سپس در پنج شنبه، 15 ژانویه، ساعت 5:40 صبح، فرش از زیر فیلم خارج شد. ساعتها بعد از ظهور پیروزی آنیستون در نخستین نمایشگاه کیک لس آنجلس، با نامزد شدن از هر رأی گیری دیگر در هالیوود تحت کمربند خود، “SNUBBED!” سربرآوردن زمانی که بهترین نامزدهای بازیگر اعلام شد و ستاره نبودند، ظاهر شد. پس از Selma (که فقط دو نوام، برای تصویر و آهنگ فرود آمد)، Aniston rebuke داستان غالب سرگرمی du jour بود.

او می گوید: “من می دانم که بسیاری از مردم متاسف هستند، روز بعد از نامزدی صحبت می کنند. “احساس می کردم که چنین عشق فوق العاده ای به دست آورده ام – تقریبا بیشتر تماس های تلفنی و گل هایی از من برای هر نامزد دیگر [در گذشته] داشتم.”

هر گونه درد و یا خشم او ممکن است احساس، هر گونه ناامیدی و یا احساس از دست دادن (و اجازه دهید خود را بچه نیست: هر اسکار snub احساس حقیقت حتی قوی ترین شخص)، Aniston هرگز اجازه ندهید. او حتی چند روز پس از آن در مورد الن به او شگفت زده شد، و خودش را “شماره یک” (افتخار است که احتمالا متعلق به مدیر آژانس سلما آوا دوورنای) است. او دقیقا همان چیزی بود که میلیون ها نفر از طرفدارانی که او را برای دو دهه شناختند، می خواستند او را خنده دار و خسته کننده و منحرف بشمارند.

جنیفر آنیستون

سایر هنرپیشه ها ممکن است باعث سونامی شادنفرود شوند. اما تجدید نظر پایدار آنیستون ریشه در این واقعیت دارد که او می تواند دوباره و دوباره صدمه ببیند – چه از سوی اسکارها و چه Sexiest Man Alive – و او تحمل خواهد کرد. او غنی و پر زرق و برق و معروف است، اما او نیز یکی از ما است: یک فرد واقعی با قلب ضرب و شتم.

***

ما در اتاق نشیمن Bel Air در Aniston نشسته ایم، و شهر از طریق پنجره های طول طبقه گسترش می یابد. این هفته 8 ژانویه است، قبل از معرفی نامزدها، اما در حال حاضر چیزهای دیگر در ذهن او وجود دارد.

جنیفر آنیستون می گوید: “من عمیقا گریه کرده ام.” “من در زندگی ام احساس غم و اندوه کرده ام. هر کس احساس درد و یا از دست دادن است که شما را به زانو فرستاده شما می داند [این چیزی است که مانند].”

کلمات او را با تعجب فرا می گیرند. ما در نیمه راه با یک مصاحبه دو ساعته و زن فصیح پوسیدگی فکر میکردم که من از دوستان بسیار خوشحال هستم.

جنیفر آنیستون فقط از صندلی بلند و خاکستری که در آن خانه ی مینیمالیستی اش نشسته بود، حرکت کرد و اکنون بر روی زمین زانو میزند، یک دست بر روی میز قهوه، شلوار جین و تی شرت، به طرز قابل توجهی جوان و زیبا به نظر می رسد. موهایش که بیشتر در رسانه های مدرن مورد بررسی قرار گرفته، البته کامل است؛ نه خالص مصنوعی، کمتر از آن – اما پس از آن او تازه از یک عکس گرفته شده و تا به حال آن را پاک کردن.

جنیفر آنیستون

من از پشیمانی می شنوم، هرچند او اصرار می کند که “من بسیار خوشحالم. زندگی کاملا فوق العاده است”. کلمات “درد”، “خشم” و “کنترل” در طول مکالمه ما – و نه فقط در ارتباط با کیک، یک درام سنگین است که در آن او نقش یک زن در برخورد با درد ناخوشایند را پس از سقوط ماشین مرگبار.

کیک علامت گذار برای ستاره است، که در یک نقطه در زندگی خود زمانی که انتقال واقعا مهم است. اشتباه می کنم بگویم او یک بحران نیمه عمر دارد؛ اما ممکن است عادلانه باشد که بگوییم او یک تفکر نیمه عمر دارد، زمانی که سوالاتی در مورد زندگی او و خود زندگی، مهمترین آنها است.

جنیفر آنیستون در 45 سالگی، عینک های ورزشی با طلای سفید، عینک های سبک هواپیمایی، آنیستون دیگر از دست نیافتن است که در سن 25 سالگی به عنوان نام خانوادگی نامیده می شود. او رابطه ای پیچیده با مادرش برقرار کرده است، آموخته است که او را به خواست خود برساند همیشه در کنترل و مسائل مربوط به خشم، به ویژه سابقه طولانی خود را از “منفعل-تهاجمی” غلبه بر.

زندگی او از بین رفته است: او به اندازه کافی غنی است و هرگز مجبور به کار دوباره نیست و دارای شریک قوی در بازیگر نویس جاستین تروکس (43 ساله) است که او قصد دارد به زودی ازدواج کند. و در عین حال او هنوز سعی دارد فهمید که همه چیز واقعا چه معنایی دارد، و زمانیکه با آن روبرو میشویم، این اهمیت رو به رشد است.

“او می گوید:” زمان به سرعت به سرعت این روزها، من نمی دانم چرا. ” “چند بار والدین ما می گویند:” هر کاری را که می خواهید بکنید
چیزی به عجله؟ شما می خواهید تابستان به پایان برسد، شما می خواهید کریسمس برای پایان دادن به، شما می خواهید این را به پایان برسد، شما می خواهید همه چیز را بیش از فقط به طوری که شما می توانید به چیز بعدی بروید. و پسر، شما واقعا آرزو می کنید که به بسیاری از چیزهایی که گفته اید گوش فرادهید. “او از طریق بسیاری از جمله از دست دادن خود با درد مزمن از یک عصب خاردار در گردن او، به علت استرس، که ماه ها ادامه داشت و فرستاده شد او می گوید: “من این دکتر شگفت انگیز را به نام آلیسون تونی دیدم که زندگی من را با این چیز به نام” تکنیک غیررسمی هدایت شده “تغییر داد.” این مثل چرت زدن پیاز است، مثل سالن زخم ها “. مرگ زودگذر یک درمانگر محبوب، یک سر و صدا از داستان tabloid در مورد باروری او، و یا عدم آن، و برخی از بررسی های ناپدید شده برای فیلم های که ممکن است زیر استعدادهای خود را (شکارچی فضل، کارفرمایان وحشتناک 2). نه حداقل از مشکلات خود وسواس بی پایان عمومی مردم از تقسیم او از براد پیت، حتی اگر دهه از طلاق آنها بوده است. او در نقش زن رد شده، دبی ریونولدز برای 2000s، به عنوان قربانی همیشه درک شده، حتی اگر این دور از چگونگی او آن را می بیند. “ما نیستیم در ارتباطات روزانه، “او می گوید. “اما ما چیزی جز چیزهای شگفت انگیز برای یکدیگر نمی خواهیم. هیچکس اشتباهی انجام نداده است. شما می دانید منظور من این است، گاهی اوقات اتفاق می افتد”. او دستان خود را در حالت عصبی پر می کند. “اگر جهان تنها می تواند با احمقانه، صابون اپرا را متوقف کند، داستان وجود ندارد. منظورم این است که در حال حاضر شروع به تبدیل شدن می کنید – لطفا اعتبار بیشتری برای این افراد کسب کنید.” با وجود طلاق، او می گوید که او هیچ تردیدی در ازدواج مجدد و ورزش حلقه الماس بزرگ الماس داده شده به او توسط Theroux، که با او در Bel Air زندگی می کند، هر چند هیچ تاریخی برای عروسی تعیین شده است. او می گوید: “ما تاریخی نداریم”، و سپس می افزاید: “من نمی خواهم به شما بگویم که اگر ما انجام داد.” با توجه به بچه ها: “گوش کن،” او ادامه می دهد، این موضوعی است که خیلی خسته است آنیستون می گوید که او اکنون فقط در حال یادگیری برای مقابله با خشم است – کشف نحوه بیان آن ، به جای نگه داشتن آن بطری بالا. “من همیشه فکر می کردم، اگر شما عصبانی هستید، فقط چیزی نمی گویم،” او می گوید. “من می خواهم بیرون بیایید، همه چیز به طور غیرمستقیم بیرون می آید، اما لازم نیست که سیاه یا سفید باشد. شما لازم نیست که یک انسان هیستریک باشید و رگهایش از گردن شما ظاهر می شوند و به رنگ قرمز و وحشتناک تبدیل می شوند مردم – و یا آرامش و سر خود را در شن و ماسه قرار داده می شود، من به مقابله واهمه داشتم، خستگی آن، مطلق بود، خشم را فهمیدم، اما نمی دانستم که شما باید آن را بیان کنید. واقعا سعی کردی کار کنی
او همچنین سعی کرد که نیازش را به منظور نظارت مستقل کند. او اعتراف می کند “من یک جادو کنترل است.” “من دوست دارم مسئولیت همه چیز را داشته باشم. زندگی من چنان کنترل نشده است که رشد کند، امروز بسیار مهم است که آن را کنترل کنیم.” حتی در حال حاضر، او می گوید: “من گاهی اوقات اگر من در یک فیلم هستم، گمان می کنم می توانم دریابم که چگونه می توانم این مشکل را با هم هماهنگ کنیم. من فقط زبانم را می فهمم، به خصوص با یک کارگردان [بد] است. برخی از کارگردانان درست مانند اوه، خداوندا، خداوندا، خدا، من فقط از طریق این رنج می برم. ”

جنیفر آنیستون

سالهاست که کمک کرده اند، هرچند آنیستون مدت زیادی طول کشید تا شخص دیگری را جایگزین درمانگر مورد علاقه خود کند، که چند سال پیش در اثر حمله قلبی جان خود را از دست داد.

او یادآور می شود: “در زمان دیوانه ای، درست زمانی که ما از طلاق و هر چیز دیگر می رفتیم.” “اما در چهار سالی که من با او کار می کردم خیلی زیاد آموختم. زمانی که او فرار کرد، به یاد داشته باشید که فکر می کنم” وای، همه چیزهایی که ما در مورد آن صحبت کرده ایم و بحث کرده ایم، این امر به من اجازه می دهد که واقعا همه چیز را صلح آمیز “. منظورم این بود که لحظات انسانی وجود داشت اما من واقعا شوکه شدم.

همه چیز او را با درمانگر او، یک Jungian که از دیگر مدارس اندیشه قرض گرفت، متمرکز بر مسئله اساسی خود تضمینی، بازگشت Aniston به موضوع خشم. “همه چیزش با من واقعا گفت:” شما باید زندگی خود را برای خودتان بگذارید. ” او واقعا سعی کرد به من کمک کند تا با خشم مقابله کنم و یاد بگیرم چگونه بدون آنکه ترس بکشم که در واکنش به قتل بروم.

او می گوید مراقبه نیز کمک کرده است، و اخیرا او مدتی معجزه کرده است. او بیشتر در خانه کار می کند و نه به دنبال هر گور خاصی. او می گوید: “من در یک رژیم سختگیرانه شخصی بسیار خوب هستم.” “این روزها، من هر روز آن را انجام دادم. من در منزل کمی در خانه هستم و حدود 20 دقیقه در زمان های مختلف، معمولا بعد از یک فنجان قهوه و قبل از هرج و مرج شروع می کنم.” او الهام بخش در دالایی لاما را یافت، هرچند هرگز ملاقات نکرد. “اما من دوست دارم او را ملاقات کنم. از چیزهایی که من در مورد او خوانده ام، کتاب ها و سخنرانی ها، او به نظر خلوص و شادی خالص، خالص و روشنگری خالص است.”

اگر این همه به نظر می رسد یک سناریوی جدید نیویورک است، آن است که Aniston در سراسر آن نیست. در حقیقت، او به نظر می رسد خود آگاه است به عنوان او پرده، یک فرد نسبتا مشتاق تلاش برای تعریف زندگی خود را درخشندگی از نقطه نظر کمی از ما هرگز صورت خواهد گرفت.

او چند قهرمان دارد که می تواند به جز دالای لاما اشاره کند. او قبل از نقل قول لورنس اولیویه، که در سال 1989 درگذشت، گفت: “همه آنها مرده هستند”. “صادقانه، زمانی که من بچه بودم، او را وسواس کردم. من فقط به یاد دارم که از او بسیار مشتاق هستم. یادم هست فکر می کنم، شاید روزی، اگر به یک بازیگر تبدیل شوم، می توانم با او کار کنم. و من آن روز را به یاد می آورم، چشم هایم را گریه می کنم. ”

او نزدیک به Theroux به نظر می رسد، که به طور خلاصه مصاحبه ما را قطع می کند، در لباس ژاکت موتورسیکلت سیاه پوشیده می شود، و بوسیدن بر روی لب های او را می سازد. این دو ملاقات کردند، در حالی که آنیستون در حال تعطیلات در هاوایی با همسایگان سابقش کورتنی کاکس بود و اکنون هم به مدت چهار سال است.

جنیفر آنیستون

جنیفر آنیستون می گوید “این طنز او بود، عمدتا” که او را به Theroux متصل کرد. “او ساده ترین مرد است که در اطرافش آویزان است. او به طور کامل در پوست او بود. اولین بار بود که به یاد داشته باشید خیلی راحت [با علاقه ی عاشقانه]، مثل همه دوستان همجنسگرا بودم.”

او با همسایگان خود با همسایه Cox همسو است و او فقط کریسمس شب را صرف می کند و می گوید که روز قبل از مصاحبه ما، یک همکار ستاره دوست دیگر، لیزا کودرو را دیدیم.

او می گوید، به غیر از نمایشهای این بازیگر زن، او بیشتر تلویزیون را تماشا نمی کند و تلویزیون تماشاش به ندرت یک کمدی است. او با بران ویلیامز NBC Nightly News را دوست دارد و برنامه های مورد علاقه شامل 60 دقیقه، خانه کارت، Breaking Bad و Veep می باشد.

نام و نام خانوادگی :

 نام و نام خانوادگی


محل تولد

 :تاریخ تولد

  بیوگرافی

  فیلم های سینمایی

  سریال ها

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *