#


آنچه شقایق فراهانی از خانواده و بازیگری اش گفت!

آنچه شقایق فراهانی از خانواده و بازیگری اش گفت!
22 ژانویه 2017 بدون نظر 2299 بازدید

آنچه شقایق فراهانی از خانواده و بازیگری اش گفت!

صحبت های شقایق فراهانی راجب به بازیگری و بازی در فیلم ها

شقایق فراهانی بازیگر محبوب سینما و تلویزیون ایران امروزه در فیلم های متعددی نقش آفرینی میکند که معتقد است نه تنها این تعدد بازی از ارزشش نمی کاهد بلکه به خاطر عشقی که به بازی دارد می تواند حس نقش را بروز دهد و به محبوبیت خود بیافزاید.
” چراغ های ناتمام ” ساخته ی مصطفی سلطانی ” انزوا ” ساخته ی مرتضی علی عباس میرزایی و ” پشت دیوار سکوت ” به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی سه فیلمی هستند که در جشنواره سی و پنجم حضور دارند. فیلم های دیگر مثل دعوت نامه به کارگردانی مهرداد فرید، خانه کاغذی ساخته مهدی صباغ، نیمکت ساخته فلورا سام، دزد و پری به کارگردانی حسین قناعت و ناکوک بودند که فراهانی در آنها ایفای نقش کرد ولی با آنکه آماده نمایش بودند به جشنواره راه نیافتند.

فراهانی
شقایق فراهانی درباره حضور در جشنواره گفت :

امسال هشت فیلم داشتم که میتوانستند در جشنواره حضور پیدا کنند. البته همه ی این فیلم ها مربوط به امسال نیست و برخی از آنها ساخته سال گذشته است. بسیاری از هنرمندان معتقد هستند که یک هنرپیشه نباید در فیلم های متعدد بازی کند زیرا ارزش کارش می افتد. ولی من چنین اتقادی ندارم زیرا من نقش های خود را با احساس بازی می کنم و با نقش ارتباط می گیرم و چنانچه نتوانم با نقش پیشنهادی ارتباط بگیرم اصلا نقش را نمی پذیرم.

من حتی در تک سکانس هایی که از من گرفته میشود تمام سعی خود را میکنم تا آن را به بهترین نوع اجرا کنم. معمولا در هنگام پیشنهاد نقش از سوی کارگردان ها تمام جوانب را مورد بررسی قرار می دهم و گاهی نقش به قدری چشم گیر است که نمی توان آن را رد کرد. البته خود کارگردان و فیلم نامه به مقداری زیادی در پذیرش نقش تعیین کننده است. وی همچنین افزود که یک زمان میرسد که بازیگر حس کند که دیگر نمی تواند مثل سابق کار کند و موفق باشد ولی نگاه پیشنهادات خوبی دریافت کن که او را دوباره به شرایط ایده آل برساند به طبع هر بازیگری در هر سطحی ناخودآگاه دچار این شرایط می شود.

وی در مورد ایده آل های یک بازیگر گفت:

شاید هر بازیگری تمام تلاش خود را کند که در فیلم ناموفق حضور پیدا نکند ولی واقعیت این است که امکان این موضوع نیست و تقریبا تمام بازیگران در دوران زندگی هنری خود دچار این اتفاق شده اند. حتی خوده من هم یادم می آید که در فیلمی بازی کردم که تا چند سال از حضور در آن فیلم پشیمان بودم و حتی چند وقت خود را در خانه پنهان کردم و بیرون نمی آمدم. جالب برای من تفاوت دیدگاه هاست ممکن است فیلمی از دید منتقدین فیلم خوبی نباشد ولی از دید مردم فیلم جذابی باشد و یا بالعکس.

وی در بیان انتخاب نشدن برخی از فلیم هایش در جشنواره فجر گفت :

انتخاب شدن یا نشدن فیلم در جشنواره خیلی بسته به افراد و عوامل فیلم لست. اصلا چه اتفاقی می افتد که فیلمهایی در ادامه به جشنواره اضافه می شوند؟ این اتفاق بسیار خنده دار است زیرا همه چیز کاملا واضع است. در فیلم ” انزوا ” به کارگردانی عباس میرزایی به نظرم فلیم با خصوصیات بسیار خوبی بود و اتمسفر ویژه ای داشت. من مهنر پیشه کارگردان محوری هستم برای همین با او صحبت کردم و بدون اینکه حتی سناریو را بخوانم در مورد نقشم با آقای میرزایی به توافق رسیدم.

نام و نام خانوادگی :

 نام و نام خانوادگی


محل تولد

 :تاریخ تولد

  بیوگرافی

  فیلم های سینمایی

  سریال ها

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *