#


مهاجرت بازیگران و کیفیت بالای سینما و تلویزیون

مهاجرت بازیگران و کیفیت بالای سینما و تلویزیون
16 مارس 2017 بدون نظر 2997 بازدید

مهاجرت بازیگران و کیفیت بالای سینما و تلویزیون

مهاجرت بازیگران و کیفیت بالای سینما و تلویزیون در سال 96!!

در مبحث مهاجرت بازیگران مرتضی میر باقری معاون سیما اولین نشست خبری خود را برای اعلام برنامه های نوروزی 96 و برنامه های آتی سال آینده برگزار کرد.

مرتضی میر باقری با اشاره به اینکه سال 96 سال بسیار حساس و با برنامه ریزی های دقیق خواهد بود گفت: سال آینده به دلیل انتخابات ریاست جمهوری، ماه رمضان و سال نو دارای حساسیت بیشتری است و نیاز به برنامه ریزی بیشتری می باشد.

رسانه ملی به خاطر حجم بالای کاری در سال آینده می بایست ظرفیت های خود را برای این مناسبات به کار ببرد.

میر باقری در نشست خبری خود خبر از ارائه حدود 100سریال در سال 96 داد و همچنین اعلام کرد که کنداکتور تلویزیون تا سال 97 حوزه ی نمایش اش معین شده است.

او با بیان اینکه در نوروز سریال های اصلی ما علی البدل، مرز خوشبختی و دیوار به دیوار هستند گفت : سریال علی البدل اوج کیفیت سریال های سیروس مقدم است.

وی گفت :در حال حاضر بازیگران در فعالیت های تلویزیونی حضور بیشتری دارند و در حال حاضر بازیگران که قبلا مهاجرت کرده بودند به وطن برگشته اند و در تلویزیون و سینما مشغول به کار شده اند.

مهاجرتی که در سال های قبل در میان بازیگران و یا عوامل تولید رایج بود در حال حاضر متوقف شده و بازیگران نه تنها دیگر مهاجرت نمی کند و به کانال های ماهواره ای نمی روند بلکه آنهایی که رفته اند در حال بازگشت هستند.

این نشانه بسیار خوبی از کیفیت کار تلویزیون و سینمای ما می باشد.

همچنین وی در ادامه از کیفیت بالای نمایش انیمیشن ها گفت و توضیح داد : در سال 96 شبکه ی پویا 211 انیمیشن برای پخش آمده ارائه دارد. مرکز صبا نیز 6010 انیمیشن را نیز در دست اقدام دارد. تمام تلاش ما و مجموعه رسانه ملی این است که در

حوزه ی انیمیشن خود را در حد بین المللی برسانیم.

وی درپایان از آمادگی پخش 120 فیلم سینمایی و 66 مستند ویژه ایام نوروز خبر داد. جشنواره ” تریکا ” از سال 2002 توسط رابرت دنیرو، جین روزنتال و کریگ هت کاف در نیویورک راه اندازی شد و سالانه از کارگردانان مطرح کل دنیا دعوت به عمل می آورد.

 

 

 

 

 

 

نام و نام خانوادگی :

 نام و نام خانوادگی


محل تولد

 :تاریخ تولد

  بیوگرافی

  فیلم های سینمایی

  سریال ها

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *