#


معرفی برخی از بدترین فیلم های چند سال اخیر

5 اکتبر 2018 بدون نظر 1577 بازدید

معرفی برخی از بدترین فیلم های چند سال اخیر

کسل کننده ترین فیلم های چند سال گذشته

هر ساله فیلم ‌های متنوعی ساخته می‌ شود که حضور بازیگران پرطرفدار و هزینه ‌های زیاد این فیلم ‌ها خبر از یک فیلم زیبا و جالب می ‌دهند ولی زمانی که برای دیدن آن ها زمان می گذاریم و پای تماشای این فیلم ها می ‌نشینیم متوجه می شویم که تحت تأثیر تبلیغات خوش رنگ و لعاب آن ها قرار گرفته ‌ایم و با فیلمی رو به رو هستیم که به غیر از وقت تلف کردن چیزی دیگری برای ما ندارد.

در سال ۲۰۱۷ هم این موضوع تکرار شد و در کنار فیلم ‌های واقعاً پرمعنا و جذاب شاهد فیلم ‌هایی بودیم که به هیچ عنوان جذابیت نداشتند. بر همین اساس در ادامه قصد داریم به فیلم‌ های کسل ‌کننده ‌ای در سال ۲۰۱۷ اشاره نماییم که احتمالاً شما هم آن‌ ها را دوست نخواهید داشت.

1. فیلم The Boss Baby

ماجرای این فیلم به حسودی برادر بزرگ‌ تر نسبت به به دنیا آمدن برادر کوچکترش اشاره دارد. رفتار این برادر کوچک تر مثل آدم ‌بزرگ‌ها است، به طوری که کت ‌و شلوار به تن می کند و عضو انجمن سازمان نوزادان است. این فیلم خلاقیت ‌ها و لحظات جذاب بسیاری در خود دارد ولی زمانی که به چشم یک منتقد به فیلم The Boss Baby نگاهی بیندازیم متوجه خواهیم شد که ماجرای آن زیاد هم برای کودکان باورپذیر نیست.

در نهایت نه تنها کودکان ماجرای این فیلم را باور نخواهند کرد بلکه بزرگسالان هم زیاد این فیلم را دوست نخواهند داشت و با این وجود اگر فیلم The Boss Baby را از لیست فیلم ‌های سال ۲۰۱۷ خود کنار بگذارید چیزی را از دست نخواهید داد.

2. فیلم The Snowman

ماجرای یک قاتل سریالی که به طور آزادانه در جامعه قدم بر می دارد و این وظیفه بر عهده مایکل فاسبندر گذاشته شده است تا در نقش هلی هول با قرار دادن معماهایی که این قاتل از خود به جای گذاشته او را بیابد و به سزای کارهایش برساند. بی تردید با متوجه شدن ماجرای کلی داستان فیلم The Snowman متوجه شده ‌اید که با یک فیلم کلیشه‌ ای و معمولی طرف می باشیم که قصد دارد جا بر روی پای بهترین آثار جنایی سینما بگذارد.

فیلم The Snowman داستان خوبی ندارد و بیننده در بیشتر لحظات فیلم گمراه باقی می ‌ماند. این فیلم در سیتما هم به فروش خوبی دست پیدا نکرده است و به گفته شمار زیادی از منتقدین یکی از بی کیفیت ترین فیلم ‌های سال ۲۰۱۷ به شمار می رود.

3. Fifty Shades Darker

این فیلم که بر مبنای سه گانه یک رمان با همین اسم تولید شده است، ماجرای زندگی دختری با نام آناستازیا استیل را به تصویر کشیده است که رابطه‌ ای را با جوان ثروتمندی با نام کریستین گری شروع کرده است. این جوان ثروتمند، از لحاظ روحی ساده و مازوخیسم است و نه کارگردانی مناسبی را در این فیلم می توان دید و نه فیلم ‌نامه ‌ای خخوب و جذاب دارد.

همان طور که گفته شد این فیلم به صورت سه گانه تولید شده است و با این وجود به احتمال زیاد شماره بعدی آن‌ هم که آخرین فیلم از سری فیلم‌ های Fifty Shade است زیاد موفق نخواهد بود.

4. فیلم King Arthur: Legend of the Sword

در این فیلم که برای تولید تا اکران آن رقمی حدود ۱۷۵ میلیون دلار بر روی دست عوامل تولید هزینه گذاشته است شاهد نمایش ماجرای شاه آرتور در دو بازه زمانی متغیر در صده سیزدهم و صده بیست و یکم می باشیم. با توجه به این که که این فیلم ماجرایی تاریخی را نمایش می دهد به آن صورت که باید و شاید هماهنگی یک داستان تاریخی را ندارد.

این موضوع موجب شد بینندگان علاقه ‌ای به فیلم King Arthur: Legend of the Sword از خود نشان ندهند و در باجا سینما هم فقط توانست رقمی حدود ۱۴۱ میلیون دلار فروش کند و حتی موفق نشد هزینه تولید فیلم را جبران نماید. بنابراین به شما توصیه می‌ کنیم گول بازیگران درجه یک این فیلم را نخورید و زمان خود را به مشاهده فیلم ‌های بهتری اختصاص دهید.

5. فیلم Ghost in the Shell

این فیلم به عنوان کپی از روی یک مجموعه انیمه ‌ای با همین اسم که محصول سال ۱۹۹۵ است تولید شده، مجموعه انیمه Ghost in the Shell یکی از برترین انیمه ‌های دنیا محسوب می شود ولی نمونه سینمایی آن موفق نشد به اندازه محبوبیت نسخه انیمه آن ظاهر شود.

پیش از نمایش این فیلم تبلیغات بسیاری برای آن صورت گرفت و توقع می ‌رفت علاقه مندان زیادی را در سینماها برای دیدن آن شاهد باشیم ولی نقشه ‌های تولید کنندگان فیلم Ghost in the shell اشتباه از آب در آمد و در باجه سینما به فروش خوبی دست پیدا نکرد. نکته جالب توجه اینجاست که هزینه تولید این فیلم رقمی معادل۲۵۰ میلیون دلار خرج برداشت در حالتی که فقط موفق  شد در سینما به رقمی معادل ۱۶۹ میلیون دلار فروش دست پیدا کند.

6. فیلم Snatched

در این فیلم ایمی شومر به ایفای نقش پرداخته است، این بازیگر سرشناس هالیوود یکی از موفق ترین افراد در اجرای برنامه های استد‌آپ کمدی هم است، ولی حتی بازی این چهره معروف هم نتواست به فیلم Snatched کمک کند تا طرفداران زیادی را به سمت خود بکشاند.

در این فیلم شاهد نمایش داستان مادری عجیب و دخترش می باشیم که برای تفریح و خوش گذرانی به اکوادور سفر کرده اند که آدم ‌رباها آن‌ ها را می‌ دزدند و تقاضای پول زیاد می ‌کنند. این فیلم هم زمان با روز مادر در ایالات متحده به نمایش گذاشته شد و از همان اواین روز مشخص بود که امید چندانی برای فروش و موفقیت نخواهد داشت.

فیلم ‌نامه‌ ای معمولی و قابل تشخیص و بهره گیری از کمدین ‌های کلیشه ‌ای و بی ‌مزه را می ‌توان از دیگر علت هایی گذاشت که فرصتی برای دیدن فیلم Snatched باقی نمی ‌گذارد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *