#


نمایش دومین فصل سریال دلدادگان از شبکه سه

9 سپتامبر 2018 بدون نظر 6141 بازدید

نمایش دومین فصل سریال دلدادگان از شبکه سه

بازگشت دومین سری سریال دلدادگان به شبکه سه

منوچهر هادی کارگردان خوب کشور که سریال خداحافظ بچه را تولید کرد و در شبکه سوم سیما پخش شد از سیزدهم مرداد ماه با سریال دلدادگان مجدداً به شبکه سوم برگشت. تهیه کننده سریال دلدادگان ایرج محمدی است که پخش اولین فصل آن در هفته قبل به اتمام رسید.

منوچهر هادی و لیندا کیانی با منتشر نمودن پست هایی در صفحه مجازی خود خبر از زمان پخش دومین فصل سریال دلدادگان دادند .

زمان شروع فصل دوم سریال دلدادگان

منوچهر هادی و لیندا کیانی با منتشر کردن پستی در اینستاگرام خود از شروع پخش دومین فصل سریال دلدادگان از هفدهم شهریور ماه دادند.

منوچهر هادی با منتشر کردن یک عکس در اینستاگرام خود نوشت: در ادامه اولین فصل و علاقه شما مخاطبان به گذشته کارکترها از سال 56 تا64 خواهیم پرداخت، فقط دو بازیگر هستند که به صورت مشترک در طول سریال در نقش های گذشته و حال بازی می کنند. مهدی صبایی و سیروس همتی.

امیدوار هستم دومین فصل این سریال که سختی بسیار زیادی برای آن کشیده شده مورد استقبال مخاطبان قرار بگیرد. در ادامه بیست قسمت آخر ادامه اولین فصل را روایت خواهیم کرد که هر سه فصل مرتبط هستند و نتیجه گیری پایانی در قسمت شصتم خواهد بود.

لیندا کیانی با منتشر نمودن یک عکس در اینستاگرام خود بیان کرد: از شنبه شب به مدت پانزده شب با سریال دلداگان مهمان خانه های گرم شما هستیم تا شاید دقایقی را بتوانیم در قلب شما بنشینیم و از فکر و فشارهای زندگی مقداری شما را دور کنیم …حمید گودرزی، افسانه ناصری، لیندا کیانی، آرش مجیدی، مهدی صبایی، سمیرا حسن پور و سیروس همتی در قسمت های مربوط به فصل گذشته سریال نقش ایفا کرده اند و مهرانه مهین ترابی، ملیکا شریفی نیا، شاهرخ استخری، پانته آ بهرام ، مسعود رایگان، سیامک صفاریان و مسعود دلخواه بازیگران زمان حال این سریال هستند.

سریال دلدادگان در سه فصل، دو فصل زمان گذشته و یک فصل در زمان حال، داستان زندگی دو خانواده را از زمان پیش از انقلاب تا زمان حال به تصویر می کشد. دومین فصل سریال دلدادگان یک روایت از سال های 56 تا 64 است و بیانگر داستان گذشته شخصیت های سریال است.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *