#


رقابت ترامپ و جان کری بر سر انتخابات 2020 همراه با کنایه

6 سپتامبر 2018 بدون نظر 1401 بازدید

رقابت ترامپ و جان کری بر سر انتخابات 2020 همراه با کنایه

دونالد ترامپ و جان کری به رقابت برای انتخابات 2020 خواهند پرداخت

رئیس ‌جمهور فعلی آمریکا،«دونالد ترامپ»، لقب «پدر توافق خاتمه ‌یافته ایران» را به وزیر خارجه اسبق کشور آمریکا به نام «جان کری»، داد و با گویشی کنایه ‌آمیز از کاندید شدن وی برای انتخابات ۲۰۲۰میلادی استقبال کرد.

دونالد ترامپ با انتشار متنی در توئیتر عنوان کرد: «متوجه شده ام که جان کری (وزیر خارجه سابق) با لقب پدر توافق فعلی خاتمه ‌یافته ایران در فکر نامزد شدن ریاست‌ جمهوری آمریکا است. این موضوع برای من، تنها یک شانس به حساب می آید.»

«جان کری» نیز در مصاحبه ‌ای که روز شنبه داشته است در پاسخ به یکی از سوالات یک خبرنگار در مورد احتمال شرکت در رقابت انتخاباتی ریاست‌ جمهوری آمریکا در سال ۲۰۲۰میلادی این احتمال را رد نکرد.

وزیر اسبق آمریکا در ادامه افزود: «هم اکنون صحبت در مورد (انتخابات) ۲۰۲۰میلادی، به طور کامل انحرافی و اتلاف وقت می باشد. ما می بایست روی (انتخابات) ۲۰۱۸ تمرکز داشته باشیم. ما می بایست جهت حرکت در یک مسیر بهتر اعتماد از دست رفته را به کشور بازگردانیم، ما می بایست این کار را با استفاده از راه های منطقی و معقول انجام دهیم».

مجری از جان کری در خصوص برنامه‌ های بعدی او سوالاتی را مطرح کرد که کری در پاسخ به وی گفت: « تصمیم دارم که همواره از لحاظ سیاسی فعال بمانم و همواره به رقابت ادامه خواهم داد».

منظور وزارت خارجه اسبق آمریکا از انتخابات سال ۲۰۱۸، انتخابات میان ‌دوره ‌ای کنگره آمریکا می باشد که قرار است سرنوشت همه ی کرسی ‌های مجلس نمایندگان آمریکا و ۳۴ کرسی سنا از بین صد کرسی این مجلس را مشخص نماید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *