#


اکران فیلم های سینمایی در رمضان سال ۹۷ با شکست مواجه شد

4 ژوئن 2018 بدون نظر 1441 بازدید

اکران فیلم های سینمایی در رمضان سال ۹۷ با شکست مواجه شد

عدم اکران فیلم های سینمایی در رمضان97

آقای سعیدی پور مدیر پردیس آزادی اعلام کرد اکران فیلم های سینمایی در ماه مبارک رمضان با شکست مواجه شد. به فرموده ی وی از آنجایی که صدا و سیما برای طرح سانس های ماه رمضان اطلاع رسانی نکرده است، مخاطبان از طرح اکران فیلم از افطار تا سحر استقبال نکرده اند به گونه ای که حتی یک سانس هم در نیمه شب اکران نشده است، و این دلخوری بی دلیل هم نیست زیرا در چند سال اخیر این طرح به ذائقه ی افراد خوش آمده و استقبال خوبی کرده اند. اما امسال استقبال از این طرح برخلاف انتظارات به گونه ای دیگر رقم خورد و سینما داران را مایوس کرد.

مدیر پردیس آزادی جناب آقای سعیدی پور در گفتگویی در مورد طرح اکران افطار تا سحر و استقبال مردم در سالهای گذشته، به عدم رضایت مندی اکران فیلم ها در ماه رمضان اشاره کردند و از عدم تبلیغات برای طرح اکران در ماه مبارک رمضان درصدا و سیما که باعث شده که مخاطبان از این طرح کاملا بی اطلاع باشند، خبر داد و گفتند که به همین خاطر است که هیچ استقبالی نشده و حتی یک سانس هم در سحر اکران نشده است.

از آقای سعیدی پور این سوال پرسیده شد که مگر نه اینکه این طرح درسال های گذشته هم اجرا شد، پس چگونه مردم بی اطلاع هستند؟ آیا واقعا تقصیر عدم تبلیغات در تلویزیون است؟

پاسخ ایشان این بود که درست است که سالهای اخیر هم این طرح اجرا می شد، اما از آنجایی که هر سال کمی تغییر به وجود می آید، باید هرساله برای آگاهی مردم اطلاع رسانی و تبلیغ شود.

آقای سعیدی پور در ادامه توضیحاتشان اشاره کردند که از آنجایی که طی این روزها سینما تعطیلی های زیادی داشته است احتمال اکران در ماه رمضان سال آینده هم به شدت کم است زیرا حتی اگر از الان هم تبلیغ کنند، باز هم این طرح موفق نخواهد شد. البته ایشان اشاره کردند که با اینکه در رمضان سال ۹۷ حتی یک سانس نیمه شب هم در پردیس آزادی اکران نشد، اما طبق همیشه و برنامه ی عادی، سه شنبه ها، پنج شنبه و جمعه ها سانس نیمه  شب برگزار می شود که استقبال از آن مثل قبل است، اما روزهای دیگر برخلاف سال های گذشته اکران انجام نخواهد شد چون استقبال زیادی از آن ها نمی شود و بنابراین طرح اکران از افطار تا سحر در ماه رمضان سال ۹۷ با شکست مواجه شده است.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *