#


گرفتن اجازه برای حضور جعفر پناهی در جشنواره کن توسط رسول صدر عاملی

15 آوریل 2018 بدون نظر 1393 بازدید

گرفتن اجازه برای حضور جعفر پناهی در جشنواره کن توسط رسول صدر عاملی

رسول صدرعاملی: مسئولان بگذارند که جعفر پناهی در جشنواره کن حضور داشته باشد

رسول صدرعاملى کارگردان و تهیه ‌کننده سینما از مسئولان کشور تقاضا کرد که بگذارند جعفر پناهی که فیلم جدیدش در بخش مسابقه این دوره از جشنواره کن قبول شده، به فرانسه برود و در هفتاد و یکمین جشنواره کن شرکت کند. پناهی از چند سال قبل به حکم دادگاه ممنوع‌ الخروج می باشد.

این کارگردان و تهیه کننده سینما در صفحه اینستاگرام خود با توجه به این که فیلم «سه رخ» ساخته جعفر پناهی در کنار فیلم اصغر فرهادی در بخش مسابقه جشنواره کن حاضر خواهد شد، نوشته است: «آرزومندم درايت مسئولان مربوطه، هر كه می باشند بر اين باشد كه بگذارند جعفر پناهی در فرانسه حاضر شود. دبير جشنواره كن و وزارت امور خارجه فرانسه دعوت رسمی خود را از جعفر پناهی مكتوب فرستاده اند. سينمای ايران بالنده و پويا و موثر به راه خود ادامه می‌ دهد و نام و ياد ايران عزيز را در فکر و خاطره مردم دنیا عزيز و گرامی می ‌دارد. با آرزوی موفقيتی که برای هر دو فيلم بلند و سينمایی فرهادی و پناهی و دو فيلم كوتاه ديگر دارم، سينما زنده می باشد.»

دبیر جشنواره کن، تی یری فرمو زمان اعلام لیست فیلم ‌های بخش مسابقه سال جاری با اشاره به فیلم جدید جعفر پناهی بیان کرد که دعوت از این فیلمساز ایرانی از راه وزارت امور خارجه فرانسه به ایران ارسال می ‌شود و تقاضا کرد امکان شرکت جعفر پناهی در جشنواره کن مهیا گردد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *