#


اصلی ترین بازندگان اسکار2018

5 مارس 2018 بدون نظر 2041 بازدید

اصلی ترین بازندگان اسکار2018

بازندگان اصلی اسکار2018 مارتین مک دانا و «سه بیلبورد» بودند

در شبی که اعضای آکادمی برای چندین میلیون بیننده مراسم اسکار هیچ غافلگیری خاصی نداشتند، یک اسم را می ‌توان بزرگ ترین بازنده سال جاری این جایزه پر زرق و برق را ثبت کرد: مارتین مک دانا و البته فیلم او «سه بیلبورد خارج از ابینگ، میزوری» که از میزان انتظاری که می رفت کمتر تحویل گرفته شد.

مک دانا در فصل جوایز سینمایی سال جاری از طرف انجمن‌ ها و رویدادهای گوناگون مورد تقدیر واقع شد، ولی اسکار از او را چشم پوشی کرد و تنها دو بازیگر فیلمش (فرانسیس مک دورمند و سم راکول) توانستند اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن و نقش مکمل مرد را به خود اختصاص دهند. البته کاندید نشدن او در رشته برترین کارگردانی نشان می ‌داد که وی به اندازه سایر جوایز در اسکار مورد توجه قرار نگرفته است.

ولی با وجود این که حدس زده می ‌شد وی اسکار را در رشته برترین فیلمنامه اریژینال دریافت کند، فقط غافلگیری عمده در این رشته رقم خورد و جایزه به فیلم «برو بیرون» تعلق گرفت تا ناکامی مک دانا در اسکار 2018 کامل شود.

فیلم «سه بیلبورد خارج از ابینگ، میزوری» یکی از دو شانس اصلی در مهم ‌ترین رشته اسکار سال جاری (برترین فیلم) شناخته می ‌شد که آن را به فیلم «شکل آب» باخت و به این ترتیب فیلم گیرمو دل تورو بر عکس سال ‌های گذشته دو جایزه برترین کارگردانی و برترین فیلم را به خود اختصاص داد.

مک دانای بریتانیایی که شانس خوبی برای دریافت مهم ‌ترین جایزه سینمایی در ایالات متحده را داشت، این دفعه مغلوب یک فیلمساز غیر آمریکایی دیگر (دل تورو) شد و احتمال دارد برای دریافت نخستین اسکارش باید منتظر بماند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *