#


اعلام زمان نمایش فیلم سینمایی «عصبانی نیستم»

11 فوریه 2018 بدون نظر 1847 بازدید

اعلام زمان نمایش فیلم سینمایی «عصبانی نیستم»

اکران فیلم سینمایی “عصبانی نیستم” از 25بهمن

با توجه به این که قرار بود ماه قبل فیلم سینمایی «عصبانی نیستم» که به کارگردانی رضا درمیشیان بود در سینماهای کشور اکران گذاشته شود، در نتیجه جلوی نمایش این فیلم گرفته شد. در هفته های قبل یکی از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس خبر اظهار کرد که زمان دقیق نمایش این فیلم توقیفی تعیین شده است ولی نمی توان به خاطر بعضی از ملاحظات تاریخ دقیق اکران آن را اعلام کرد. امروز روزنامه جوان با منتشر کردن مطلبی بیان کرد که این فیلم از 25بهمن در سینماهای کشور به نمایش گذاشته می شود.

در آغاز مطلب امروز که روزنامه جوان آن را منتشر کرده بود در مورد شروع نمایش فیلم سینمایی «عصبانی نیستم» آمده است: «با توجه به این که فیلم پرحاشیه و حامی فتنه «عصبانی نیستم!» به کارگردانی رضا درمیشیان پس از بررسی و اصلاحات مجدد قرار بود ماه قبل به نمایش گذاشته شود، زمان نامناسب انتخاب شده در آستانه یوم الله نهم دی برای نمایش این فیلم در نهایت اکران آن را منتفی کرد. با این که ابراهیم داروغه ‌زاده دبی سی و ششمین جشنواره فجر در همان مقطع اکران آن را در زمانی مناسب قطعی دانست.»

این روزنامه در ادامه زمان نمایش فیلم سینمایی «عصبانی نیستم» را اعلام کرده است: «اینک شنیده‌ های «جوان» بیان گر این است که پس از جلسه نمایندگان مجلس و اعضای کمیسیون فرهنگی با مدیران سازمان سینمایی نمایش این فیلم در روز ۲۵بهمن قطعی شده است و مدیران سینمایی به نمایندگان قول نمایش فیلم سینمایی «عصبانی نیستم» را در این زمان داده ‌اند تا پس از هیاهوهای جشنواره فجر این فیلم اکرانش را در سینماها شروع کند.»

روزنامه جوان در پایان نوشته است: «فارغ از این مسئله که این اخبار به چه میزان صحت دارد، ولی جای این سوال مهم ‌خالی است که فارغ از محتوا و ساختار فیلم «عصبانی نیستم»، چنانچه مدیران ارشاد از ترس حاشیه های پیش رو جرات نمایش این فیلم را ندارند دیگر مجوز نمایش دادن ‌شان به این فیلم چه بود؟ و سوال مهم‌ تر از آن، این که مدیران وزارت ارشاد که خود را مدعی ترویج اخلاق در هنر و سینما می ‌دانند، چطور به خود اجازه داده اند این گونه تقوا و اخلاق را زیر پا بگذارند و گفتگویی جعلی و دروغ را در رسانه ‌ها تکثیر و به اتشار بگذارند. جالب است که در طرح اولیه «عصبانی نیستم» که به ارشاد ارائه شده هیچ اشاره‌ ای به اتفاقات سال 88 نشده است.»

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *