#


بخشیدن دستمزد میلیونی به کمپین مقابله با آزار جنسی توسط یک بازیگر آمریکایی

15 ژانویه 2018 بدون نظر 3541 بازدید

بخشیدن دستمزد میلیونی به کمپین مقابله با آزار جنسی توسط یک بازیگر آمریکایی

بخشیدن دستمزد میلیونی به کمپین مقابله با آزار جنسی توسط یک بازیگر آمریکایی

مارک والبرگ که یک بازیگر آمریکایی می باشد به خاطر فیلم برداری دوباره برخی از صحنه های فیلم «تمام پول های دنیا» دستمزد یک و نیم میلیون دلاری کسب کرده بود که به صندوق مالی «تایمز آپ» بخشید تا از کسانی که تجربه آزار جنسی و رفتارهای خشونت آمیز در محل کارشان داشته اند را پشتیبانی کند.

به گزارش از من بپرس، گفته شده است که میشل ویلیامز که به عنوان بازیگر زن اصلی فیلم «تمام پول های دنیا» بوده است برای فیلم برداری دوباره این فیلم روزانه 80دلار به خاطر هزینه های جانبی به وی داده می شد.

بعد از این که کوین اسپیسی متهم به آزار جنسی شد، تولید کنندگان این فیلم نقشی را که این بازیگر بازی کرده بود را بر عهده ی کریستوفر پلامر قرار دادند. به همین دلیل صحنه هایی که به کوین اسپیسی ربط داشت را از این فیلم حذف کردند و مجددا  با بازیگر جدید این صحنه ها را فیلم برداری کردند.

مارک والبرگ در توییتی در مورد دستمزدی که برای فیلم برداری دوباره برخی از صحنه های این فیلم به دست آورده است می گوید: در طی این چند روز گذشته دستمزد من برای فیلم برداری مجدد برخی از صحنه های این فیلم تبدیل به مسئله ی مهمی شده است. من از مبارزه برای پرداخت دستمزهای یکسان صد در صد دفاع می کنم و دستمزد یک میلیون و پانصد هزار دلاری که دریافت کرده ام را به صندوق حمایتی تایم آپ می بخشم.

در چند ماه اخیر موضوع پرداخت دستمزدهای یکسان در بخش های گوناگون تبدیل به یک مسئله ی مهم شده است.

هفته ای که پشت سر گذاشته ایم کری گریسی در انتقاد به تبعیض در مقدار دستمزد زنان و مردان در بی بی سی از سوی خود به عنوان سردبیر امور چین استعفای خود را اعلام کرد.

خانم گریسی می گوید که با تبعیض های غیر قانونی که در پرداخت حقوق وجود دارد کنار بیاید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *