#


شایعه بودن خبر هیات سه نفره برای بررسی فیلم های جشنواره

19 دسامبر 2017 يك نظر 1801 بازدید

شایعه بودن خبر هیات سه نفره برای بررسی فیلم های جشنواره

شایعه بودن خبر هیات سه نفره برای بررسی فیلم های جشنواره

به گزارش ازمن بپرس، روزنامه جوان در روز گذشته مطلبی را انتشار داد که مدعی بود در جشنواره فیلم فجر سال جاری شورای سه نفره را قبل از اکران فیلم های سینمایی برای هیات انتخاب، برگزیدند تا اگر فیلمی مسئله دار بود در همان مرحله توقیفش کنند. دبیر جشنواره سی و ششم فیلم فجر آقای ابراهیم داروغه زاده در مورد این ادعا واکنشی را نشان داد و گفت که این خبر یک شایع است و تمام فیلم هایی که به جشنواره فیلم فجر راه یافته اند به وسیله هیات انتخاب دیده می شوند و انتخاب خواهند شد.

دبیر سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در مورد خبری که درباره ی بررسی فیلم هایی که به جشنواره فیلم فجر راه یافته اند توسط هیات سه نفره قبل از بازبینی هیات انتخاب هفت نفره جشنواره سی و ششم فیلم فجر گفته است: خبری که منتشر شده است شایعه می باشد و تمام فیلم هایی که به این دوره از جشنواره فیلم فجر راه یافته اند توسط هیات انتخاب هفت نفره (احمد امینی، پوران درخشنده، حسین کرمی، محمود اربابی، مجید رضابالا، سید جمال ساداتیان و محمد هادی کریمی) بررسی و انتخاب می شوند.

ابراهیم  داروغه زاده در مورد احتمال جابه جایی مجدد مکان برگزاری جشنواره فیلم فجر در ادامه صحبت هایش گفت: پردیس ملن مانند قبل که خبر داده بودیم میزبان اهالی رسانه و فیلم سازان می باشد و در سال جاری همه فضای حرفه ای را مشاهده خواهند کرد.

وی همچنین در خصوص انتخاب نشدن فیلم سینمایی “نفس” در اسکار بیان کرد: این فیلم یکی از بهترین اثرهای سی و پنجمین جشنواره ی فیلم فجر بود که متاسفانه در قسمت رقابتی جایزه اسکار انتخاب نشد. ولی این را بدانید که قرار نیست هر سال به این رقابت ها  حاضر شویم. فیلم سینمایی “نفس به خاطر قابلیت هایی که در زمینه ایرانی بودن، شرکت در جشنواره های خارجی و دارا بودن پخش کننده خارجی داشت برگزیده شد ولی موفق نشد که از بخش رقابتی  گذر کند و البته امیدواریم که در سال های آینده نیز در اسکار حضور داشته باشیم.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *