#


سری جدید برنامه دورهمی با تغییر هنرمندان

برنامه دورهمی
3 دسامبر 2017 2 نظر 1607 بازدید

سری جدید برنامه دورهمی با تغییر هنرمندان

سری جدید برنامه دورهمی با تغییر هنرمندان

سومین فصل برنامه دورهمی که مهران مدیری کارگردانی آن را بر عهده داشته است با تیم جدید و تعویض هنرمندان این مجموعه از این هفته شروع می شود. این سری از برنامه دروهمی نسبت به سری های قبل متفاوت تر است.

مجموعه دورهمی یک برنامه ی تلویزیونی است که مهران مدیری آن را اجرا و کار گردانی می کند و شروع پخش این برنامه از 27اسفند سال94 در شبکه نسیم بوده است. کارگردانی این برنامه تلویزیونی در ابتدا بر عهده مهراب قاسم خانی بود که بعد از چند قسمت به خاطر مشکلاتی که پیش آمد از این برنامه جدا شد و مهران مدیری از قسمت سیزده این برنامه کارگردانی اش را بر عهده گرفت. این برنامه در پاییز سال1394 با شروع مقدمات ساخت دکور مرحله پیش تولید را شروع کرد. هدف تهیه کنندگان این برنامه این است که می خواهند مجموعه ی تلویزیونی را ارائه دهند که ساختارش نسبت به آثار نمایشی دیگری که در تلویزیون بوده است متفاوت می باشد.

دکور این برنامه بسیار وسیع می باشد که تعداد سیصد نفر برای هر قسمت برای تماشای این برنامه می آیند که از طریق یک فراخوان ثبت نام کرده اند. در اصل این برنامه شبیه به تئاتر می باشد که در هر قسمت تعداد زیادی مخاطب به عنوان تماشاگر به این برنامه می آیند.

آغاز تولید فصل سوم دورهمی

از این هفته ضبط سری جدید مجموعه دورهمی به کارگردانی و اجرای مهران مدیری با تیم جدید و تغییر هنرمندن شروع می شود. در سری جدید این برنامه موضوعات اجتماعی، زاویه دید و نوع نگاه به محورهای مورد گفت و گو بسیار متفاوت خواهد بود.

علاوه بر این قرار است که آیتم های جدیدی به این برنامه اضافه شود. ولی در کل برنامه دورهمی با همان اجرای مهران مدیری در تلویزیون به نمایش گداشته می شود. تنها کسی که در این سری از برنامه دورهمی حضور خواهد داشت، سروش جشیدی می باشد.

برنامه دورهمی

برنامه دورهمی

جدایی یار دیرین مهران مدیری در فصل جدید دورهمی

در سری جدید مه لقا باقری و سیامک انصاری از این برنامه جدا شدند. ساخت سری جدید برنامه دورهمی از همین هفته شروع و بعد از اینکه چند قسمت ضبط شد وارد نمایش های خانگی می شود. اساسی ترین تغییری که در سری جدید دورهمی وجود خواهد داشت تغییر دکر و لوکیشن این مجموعه می باشد.

در ابتدا قرار بود که سومین فصل برنامه دورهمی در نوروز96 پخش شود ولی بر غم منتشر شدن برخی خبرها در مورد منتفی شدن ساخت فصل چهارم، دست اندرکاران صدا و سیما برای تولید فصل جدید این برنامه با مهران مدیری به توافق رسیدند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *