#


نصب مجسمه پنج بازیگر پیشکسوت در شهرک سینمایی غزالی

پنج بازیگر پیشکسوت
28 نوامبر 2017 2 نظر 6047 بازدید

نصب مجسمه پنج بازیگر پیشکسوت در شهرک سینمایی غزالی

نصب مجسمه پنج بازیگر پیشکسوت در شهرک سینمایی غزالی

به گزارش ازمن بپرس، مدیریت شهرک سینمایی غزالی که اکثر هنرمندان سینما آن را با عنوان شهرک علی حاتمی به یاد دارند، تصمیم گرفتند که از بازیگران پیشکسوتی که در سریال “هزاردستان” بازی کرده اند و مهم ترین نقش های فیلم علی حاتمی را ایفا کرده اند مجسمه و تندیس هایی را از این بازیگران در شهرک سینمایی غزالی نصب کنند.

در این شهرک فیلم ها و سریال های قدیمی و تاریخی زیادی تولید شده است مانند فیلم “امام علی” ،”مریم مقدس”، “شهرزاد” و… .این شهرک برای فیلم “هزار دستان” توسط علی حاتمی ساخته شده است. هم اکنون مدیریت این شهرک سینمایی دستور داده است تا مجسمه و تندیس پنج نفر از بازیگران پیشکسوت سینما و سریال “هزار دستان” را ساخته و در این شهرک نصب کنند.

یکی از بازیگران مشهور و معتبر سینما و تئاتر و همچنین بازیگر سریال “هزار دستان” به نام جمشید مشایخخی در مورد علی حاتمی و شهرک سینمایی سخنان کوتاهی داشته است. وی می گوید: «خدا علی حاتمی را بیامرزد که بنیان گذار این شهر سینمایی بوده است و برای این شهرک زحمت های زیادی کشیده است و برای باقی ماندن این شهرک ایستادگی زیادی داشته است. مدتی پیش خخانم ستاره ادیبی با بنده تماس گرفتند و در مورد این مسئله با من صحبت کردند که قصد دارند مجسمه ی من و چند تن از هم دوره ای های من را بسازند».

شهرک سینمایی غزالی

شهرک سینمایی غزالی

این بازیگر سرشناس و قدیمی سینما و تلویزیون در مورد همکاریش با علی حاتمی در فیلم “هزار دستان” فرموده است: علی حاتمی در سال 1358من را برای بازی در سریال “هزار دستان” دعوت کرد و همچنین در مورد شخصیت های این فیلم با من مشورت کرد. در ابتدا قرار بود که نام این فیلم را “جاده ابریشم” بگذارند ولی چون از این نام قبل استفاده کرده بودند تصمیم گرفتند که نام این فیلم را “هزار دستان” بگذارند.

ستاره ادیبی که ساخخت مجسمه ی این بازیگران را بر عهده دارد در مورد این پروژه توضیحاتی را داد: «مدیریت شهرک سینمایی، آقای کمال فیض آبادی، به من پیشنهاد کردند که تندیس پنج نفر از بازیگران پیشکسوت سریال “هزار دستان” را بسازم. بنابراین من پنج تندیس از صورت بازیگران این سریال از جمله جمشید مشایخی، عزت الله انتظامی، محمد علی کشاورز، علی نصیریان و داوود رشیدی را ساختم.

وی در مورد این مجسمه ها گفته است: جنس این تندیس ها از گل می باشد که به صورت فایبر گلاس نصب می شوند. برای ساخت این تندیس ها تقریبا ده ماه است که طول کشیده است و حدودا تا پانزده روز دیگر این مجسمه ها آماده می شوند و در شهرک سینمایی غزالی از آن ها رونمایی می شود.

نام و نام خانوادگی :

 نام و نام خانوادگی


محل تولد

 :تاریخ تولد

  بیوگرافی

  فیلم های سینمایی

  سریال ها

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *