#


حمید فرخ نژاد و رضا عطاران در اکران نوروز 97 به رقابت احتمالی می پردازند

حمید فرخ نژاد و رضا عطاران
27 نوامبر 2017 2 نظر 3113 بازدید

حمید فرخ نژاد و رضا عطاران در اکران نوروز 97 به رقابت احتمالی می پردازند

حمید فرخ نژاد و رضا عطاران در اکران نوروز 97 به رقابت احتمالی می پردازند

با اینکه تا پایان سال نود و شش هنوز چهار ماه باقی مانده است، عوامل سه فیلم کمدی درخواست داده اند تا فیلم های شان را در نوروز97 به نمایش بگذارند. تهیه کننده فیلم “لونه زنبور” چند روز پیش اعلام کرده است که در تلاش این است که بتواند فیلمش را در نوروز نودو هفت به نمایش در بیاورد. هم اکنون سازندگان دو فیلم “هزارپا” و “تگزاس” درخواست داده اند که فیلم های شان را در نوروز نو و هفت به اکران بگذارند. در نوروز نود و شش دو فیلم کمدی به نام “گشت2″ و ” خوب، بد، جلف” به نمایش گذاشته شد که توانستند فروش شان را به بیش از پانزده میلیارد تومان برسانند. با به نمایش گذاشتن احتمالی دو فیلم “تگزاس” و “هزارپا” می توان شاهد رقابت در بین حمید فرخ نژاد و رضا عطاران برای جذب هر چه بیشتر مخاطبان سینمای ایران بود.

حمید فرخ نژاد و رضا عطاران

حمید فرخ نژاد و رضا عطاران

سال های قبل بعد از جشنواره فیلم فجر، گفت و گوی داغی در مورد نمایش فیلم های سینمایی در تعطیلات عید نوروز شکل می گرفت و سازندگان فیلم های سینمایی بر این تلاش بودند تا فیلم های شان را بتوانند در تعطیلات نوروز اکران کنند. بعد از اینکه اکران فیلم “آینه بغل” در آذر ماه تایید شد، تهیه کننده فیلم “لونه زنبور” بیان کرد که اکران این فیلم به تعطیلات نوروز موکول شد. در فیلم “لونه زنبور” بازیگرانی چون پژمان جمشیدی، رعنا آزادی ور، مصطفی کیایی و بهاره کیان افشار ایفای نقش می کنند.

ولی دو فیلم کمدی دیگر که درآن بازیگران معروفی حضور دارند نیز به عنوان گزینه هایی برای اکران در نوروز97 می باشند.

در فیلم “هزارپا” بازیگران چون رضا عطاران، سارا بهرامی، لاله اسکندری، امید روحانی، امیر مهدی ژوله، جواد عزتی، مهران احمدی، شهره لرستانی، سپند امیرسلیمانی و… حضور دارند که کارگردانی آن بر عهده ابوالحسن داوودی می باشد که در اوایل سال جاری جلوی دوربین رفت و انتظار می رود که به خاطر بازیگران معروفی که در این حضور دارند و سابقه ی کارگردان معتبرش بتواند در زمینه ی فیلم های کمدی به عنوان یکی از پر فروش ترین فیلم ها به حساب بیاید.

حمید فرخ نژاد و رضا عطاران

حمید فرخ نژاد و رضا عطاران

از طرفی دیگر سازندگان فیلم “تگزاس” که مسعود اطیابی آن را کارگردانی می کند نیز درخواست اکران فیلمش را در نوروز نود و هفت داده است. این فیلم کمدی در کشور برزیل جلوی دوربین رفته است که بازیگرانی چون حمید فرخ نژاد، پژمان جمشیدی و سام درخشانی در این فیلم حضور دارند.

حدود دو سال پیش رضا عطاران به خاطر بازی در فیلم “من سالوادور نیستم” توانست لقب فاتح گیشه بلیط نوروز95 را به اذن خود در بیاورد. این لقب در سال گذشته به حمید فرخ نژاد به خاطر بازی در فیلم های “گشت2” و “خوب، بد، جلف” داده شد. هم اکنون با به مایش آوردن دو فیلم “تگزاس” و “هزارپا” باید دید که رقابت در بین این دو بازیگر پر طرفدار برای جذب مخاطب در سینمای ایران چگونه خواهد بود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *