#


ناراضی بودن از وضعیت حکم پرونده پزشکی عباس کیارستمی

عباس کیارستمی
21 نوامبر 2017 يك نظر 1809 بازدید

ناراضی بودن از وضعیت حکم پرونده پزشکی عباس کیارستمی

ناراضی بودن از وضعیت حکم پرونده پزشکی عباس کیارستمی

وکیل خانواده ی عباس کیا رستمی گفته است: هنوز حکمی برای پرونده پزشکی مرحوم عباس کیارستمی صادر نشده است ولی حکم توسط رئیس دادگاه نوشته شده است که تا آخر هفته ممکن ات صادر و به ما ابلاغ شود.

مانوش منوچهری خاطر نشان کرد: ولی چیزی که ما از محتوای این حکم آگاهی داریم و بارها نیز آن را بیان کرده ایم، مبنای حکم که در آن نظریات حکم پزشکی قانونی بوده است و کمیسیون ها تاکید و بررسی کرده اند، برای ما قابل قبول نبوده است. مطمئنا حکمی که صادر شده است هم بر این مبنا می باشد پس ما هیچ رضایتی نسبت به آن نخواهیم داشت.

همچنین گفته است: ما هیچ رضایتی نسبت به محتویات جریان بررسی کمیسیون های پزشکی قانونی نداریم و همچنین حکم هم بر اساس همین مبنا صار می شود. ما به دنبال این هستیم که بتوانیم گزارشی را از زمان بستری مرحوم کیا رستمی به دست بیاوریم ولی متاسفانه تا به امرزو هیچ گزارشی را به دست ما نرسانده اند.

وکیل خانواده ی کیارستمی در ادامه گفته است: در برخی از خبرگزاری ها می گویند که پزشک معالج این مرحوم محکوم به پرداخت پنج درصد از دیه وی شده است ولی با اینکه حکمش صادر شده است هنوز این حکم را ابلاغ نکرده اند.

عباس کیارستمی

عباس کیارستمی

بهمن کیارستمی با توجه به رای هیات تجدید نظری که به دست وکیل این پرونده رسیده است گفته است: همان گونه که از اول تا به الآن پیگیر این موضوع نبوده ایم، در آینده هم نخواهیم بود و فقط منتظر گزارشی از یک ماه اول درمان در ایران می باشیم.

عباس کیا رستمی که کارگردان خوب کشورمان است برای ادامه ی درمان بیماریش به کشور فرانسه رفته بود و در سن 76سالگی درست در ماه تولدش دار فانی را وداع گفت.

عباس کیارستمی کارگردان فیلم “خانه دوست کجاست؟” و هنرمند عکاس از اسفند ماه سال نود و چهار تا اوایل اردیبهشت سال نود و پنج به خاطر چند عمل جراحی که در قسمت روده انجام داده بود در بیمارستان بستری بود و بعد از آن نیز چندین بار برای بررسی های گوناگون به بیمارستان رفته است و بالاخره در تیرماه سال نود و پنج برای تکمیل مراحل درمانش به کشور فرانسه سفر کرد.

عباس کیا رستمی در کارنامه ی کاری اش فیلم های زیادی دارد که عبارتند از: فیلم های بلند مانند «ABC آفریقا» ۱۳۷۹، «باد ما را خواهد برد» ۱۳۷۷، «طعم گیلاس» ۱۳۷۶، «زیر درختان زیتون» ۱۳۷۳، «زندگی و دیگر هیچ» ۱۳۷۰، «کلوزآپ، نمای نزدیک» ۱۳۶۸، «مشق شب» ۱۳۶۶، «خانه‌ی دوست کجاست؟» ۱۳۶۵، «اولی‌ها» ۱۳۶۲،  «گزارش»۱۳۵۶ و فیلم های کوتاهی چون «نان و کوچه»، «زنگ تفریح»، «تجربه»، «دو راه حل برای یک مساله» و … .

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *