#


اتهام آزار جنسی نوجوان 16ساله  توسط سیلوستر استالونه رد شد

سیلوستر استالونه
18 نوامبر 2017 يك نظر 2555 بازدید

اتهام آزار جنسی نوجوان 16ساله  توسط سیلوستر استالونه رد شد

اتهام آزار جنسی نوجوان 16ساله  توسط سیلوستر استالونه رد شد

بازیگر معروف سینما و سوپر استار فیلم راکی، آقای سیلوستر استالونه ، خبرهایی که مبنی بر آزار جنسی یکی از طرفدارن شانزده ساله اش منتشر شده است را رد کرده است.

به گزارش از من بپرس، روزنامه دیلی میل متنی را انتشار داد، که گفته بود پلیس در سال 86میلادی گزارشی را مطرح کرد که مربوط به ادعایی می شود که در آن دوره مورد توجه قرار گرفته بود.

بر اساس گزارشی که به دست آمده بود این زن نوجوان به خاطر ترسی که داشته بود شکایت نکرد و حتی بابت این موضوع تحقیر شده و شرمنده بود. در نهایت هیچ اقدامی بر علیه این بازیگر معروف سینما انجام نشد.

سخنگوی سیلوستر استالونه گفته است که این خبر منتشر شده کاملا دروغ است.

میشل بگا افزود: این اتهاماتی که وارد شده است به طور کامل مسخره می باشد و هیچ فردی، حتی آقای سیلوستر استالونه، از این موضوع که تا به امروز پخش شده است اطلاعی نداشته است.

هیچ کدام از مسئولان تا به الآن در مورد این مسئله با این بازیگر سرشناس هیچ تماسی نگرفته است. طبق بیانیه ای که پلیس منتشر کرده است، پس از اتفاقی که در اتاقی در یکی از هتل ها افتاد، محافظ سیلوستر استالونه دخالت کرد و آن دختر نوجوان را ترساند.

سیلوستر استالونه

سیلوستر استالونه

در گزارشی که به دست آمده است آقای استالونه و آن دختر نوجوان، یکدیگر را در هتل هیلتون لاس وگاس در ماه ژوئیه سال86میلادی ملاقات کرده اند. در آن زمان این بازیگر معروف چهل سال سن داشت و این دختر نوجوان درآن زمان فقط از وی امضا گرفت.

بر اساس خبری که نقل شده است محافظ آقای استالونه کلیدی را به این دختر نوجوان داده بود که مدتی بعد آن دختر با هر دوی آن ها در این اتاق رابطه جنسی داشته است.

در گزارشی که پلیس منتشر کرد است می گوید: این دختر بعد از اینکه لباس هایش را پوشیده است، آقای استالونه به وی گفته است که هر دوی آن ها متاهل هستند و اگر این ماجرا به کسی گفته شود مجبور هستیم کله اش را بکنیم.

بعد از این مسئله آن ها خندیدند و آن دختر هم با آن ها خندید و فکر می کرد که این موضوع یک جوک می باشد. ولی طبق گفته ی این دختر نوجوان زمانی که از اتاق بیرون آمده است تمام وجودش از ترس فرا گرفته بود.

این دختر گفته است که از لحاظ فیزیکی این کار را انجام نداده است بلکه به خاطر ترسی که داشته است وادار به انجامش شده است.

در آن دوره سیلوستر استالونه برای ضبط فیلمی به لاس وگاس رفته بود. محافظ او، مایک دلوکا حدود چهار سال پیش توسط پلیس کشته شده است.

این ادعاهایی که بر علیه این بازیگر سرشناس شده است در ماه فوریه سال قبل می باشد که در یکی از نشریه های بالتیمور به انتشار گذاشته است.

طبق گزارشی که دیلی میل، جان سامولوویچ ، افسر بازنشسته نیروی پلیس در لاس وگاس تایید کرده است این نسخه ی کپی شده گزارش پلیس، دقیقا با اصل آن تطبیق دارد.

زمانی که این خبر منتشر شد مردان معروف آمریکایی مانند هاروی واینستین (تهیه کننده هالیوود)، کوین اسپیسی (بازیگر برنده اسکار) و پدر و پسر جورج بوش (روسای جمهوری اسبق آمریکا) متهم به این کار شده بودند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *