#


مستند ” برجام را خواهم ساخت تا دیگر فردی نتواند تاریخ را تغییر دهد!

مستند
2 نوامبر 2017 بدون نظر 1435 بازدید

مستند ” برجام را خواهم ساخت تا دیگر فردی نتواند تاریخ را تغییر دهد!

مستند ” برجام را خواهم ساخت تا دیگر فردی نتواند تاریخ را تغییر دهد!

به گزارش ازمن بپرس: قرار است که مهدی نقویان فیلم خود را با عنوان برجام شروع کند. آقای نقویان گفتند: در حال حاضر چیزی که موجب تضعیف مردم می شود این است که آمریکا را در ذهن خودشان به دو دسته ی خوب و بد تبدیل کرده اند. از او درباره ی مستند جدیدی که در دست ساخت دارد سوال کردیم ، ایشان در جواب افزودند:

در مجموع ردیف کاری من همیشه در مورد انقلاب و تاریخ معاصر بوده است. زمانی که این درخواست از من شد ، این توانایی را داشتم که مانند فعالیت های گذشته ام عمل کنم و با یک جستجو نوشته ای را تهیه کنم و بر اساس آن نوشته ها و تصویرهایی که از قبل وجود دارد یک مستند را بسازم ، اما به دلیل حساسیتی که این عنوان داشت خواستم که از آن استفاده کنم و یک کار متفاوت و تاریخی بسازم.

مستند

مستند

در حال حاضر بزرگ ترین شکی که افراد مختلف از برجام دارند می تواند این باشد که  چرا هر فرد موضوع در این موضوع کس دیگری را مقصر می داند. یک نفر اعلام می کند به تصویب مجلس رسید ، دیگری از عنوان دولت استفاده می کند و تقصیر را بر گردن دولت می اندازد و…

او در ادامه افزود: در کنار این حرف و حدیث ها جملاتی هم به گوش می رسید که گاهاً بعضی از افراد رهبر را در این زمینه مقصر می دانند و می گویند که ایشان بودند که این مسیر را مدیریت نمودند تا به سرانجام برسد. به همین دلیل نیت دارم که بیشتر روی این مسئله کار کنم و بنا نیست که خلاصه کار را نمایش دهیم. می دانم که راه دشواری پیش رو داریم ، مقرر شد که از شروع فعالیت این دولت آغاز به کار کنیم و روند کار را ائامه دهیم. اگر چه از زمان آغاز فیلم تا پایان آن چهره ی رهبری دیده نمی شود ولی فرمایشات و پندهای ایشان در این رابطه حتماً پخش می شود. به جهت این که تاریخ تغییر داده نشود این فیلم ساخته خواهد شد.

وی اضافه کردند که:  شاید در ذهن بیشتر افراد جامعه اوباما میانه رو ترین و معقول ترین رئیس جمهور آمریکا بوده است ولی در زمان همین شخص ایران با مشکل ترین و سخت ترین تحریم ها روبرو شده بود. در حال حاضر چیزی که موجب تضعیف مردم می شود این است که آمریکا را در ذهن خودشان به دو دسته ی خوب و بد تبدیل کرده اند.

مستند

مستند

وی در رابطه با جریان ساخت این مستند می گوید: در حال حاضر اکثر تصویرها به دست ما رسیده است و تقریبا پانزده روز می شود که کار بر روی میز تدوین قرار گرفته است. زمان کار را به هیچ عنوان نمی توانیم تعیین کنیم و باید کار تدوین انجام بگیرد تا معلوم شود که کار از نظر زمان چند دقیقه ای می شود. این طور می توان پیش بینی کرد که کار اصلی را شاید بتوانیم تا دو ماه آینده تولید و آماده ی پخش کنیم. برای کاری که تولید می شود تاریخ مصرفی نمی توان تعریف کرد و با گذشت زمان هم می شود که مجدد دیده شود. بالاخره مرحله ای از زمان می باشد که نباید آن را نادیده گرفت.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *