#


پایتخت 5 در بهار امسال در تلویزیون نمایش داده خواهد شد

تلویزیون
27 اکتبر 2017 بدون نظر 2357 بازدید

پایتخت 5 در بهار امسال در تلویزیون نمایش داده خواهد شد

پایتخت 5 در بهار امسال در تلویزیون نمایش داده خواهد شد

سریال پایتخت 5  قرار است بهار امسال از تلویزیون نمایش داده شود، علاقه مندان به این سریال می توانند از دیدن این سریال لذت ببرند. زمان زیادی از فیلم برداری این سریال می گذرد. در بازدیدی که معاونت محترم سیما از پشت صحنه ی این سرال داشتند روند ساخت این سریال را از نزدیک کنترل کردند. جناب آقای میر باقری در ادامه ی این بازدید با تعدادی از دست اندر کاران این سریال نیز گفتگویی داشتند.

جناب آقای میر باقری این سریال جذاب را یکی از فیلم های تولیدی برای پخش از شبکه یک سیما در نوروز امسال اعلام کردند ، ایشان در ادامه افزودند که این سریال سال هاست که بیننده های زیادی را در روزهای آغازین سال نو به سمت خود جذب کرده است و امیدواریم که در آغاز سال جدید هم با نمایش سری جدید این سریال لبخند را به خانه های مردمی که طرفدار پروپا قرص این سریال می باشند ببریم.

تلویزیون

تلویزیون

معاونت محترم سیما بعد از تشکر و قدردانی که از عوامل تهیه و ساخت این مجموعه داشتند  افزودند که تجربه در امر تولید فیلم های گوناگون نشان داده است که مردم به تماشای برنامه های شاد و مفرح علاقه ی بیشتری نشان می دهند ، که این سریال با ساخت مجموعه های قبل نشان داد که در امر تولید این نوع سریال ها فراتر از انتظارها عمل کرده است.

معاونت محترم سیما اشاره کرد که ، صنعت نمایش ما نسبت به سال های گذشته پیشرفت قابل توجهی داشته است ، به عنوان مثال سینمای دفاع مقدس پس از گذشت سال ها از اتمام جنگ در دوره ی حاضر توانسته است با تولید فیلم هایی که نگاهی طنز آمیز را از آن دوره نشان می دهد توجه بیشتر بیننگان را به خود جلب کند. با رشدی که ما در این سال ها در صنعت نمایشی و تولید فیلم های مدرن تر دیده ایم می توانیم بگوییم که خیلی راحت تر از قبل می توانیم موضوعات گوناگون منطقه ای را با تولید یک فیلم بررسی کنیم.

در سریال پایتخت 5 عوامل تهیه و تولید این فیلم پا را فراتر از انتظار گذاشته اند و در این فیلم ما شاهد صحنه هایی جذاب تر از مجموعه های قبل خواهیم بود ، مردم محترم این سریال جذاب را حتما در نوروز 97 از شبکه  یک سیما نگاه خواهند کرد. اوایل ماه محرم بود که تقریبا آخرین سکانس های این سریال گرفته شد. خانم الهام غفوری تهیه کننده ی این سریال در این رابطه افزود که بخشی از مراحل فنی و تولیدی این کار انجام شده است.

تلویزیون

تلویزیون

بازیگران اصلی این سریال یعنی ( محسن تنابنده ، علیرضا خمسه ، ریما رامین فر ، احمد مهرانفر و نسرین نصرتی ) هم چنان با این سریال همراه خواهند بود و کارگردانی این سریال هم بر عهده ی آقای سیروس مقدم می باشد. به احتمال زیاد پایتخت 5 در 15 قسمت خلاصه خواهد شد که این فیلم مختص شبکه یک سیما برای نوروز 97 تهیه و تولید می شود. عوامل تهیه این سریال معتقدند که این سریال به گونه ای ساخته شده است که موجب شادی و حیرت بینندگان خواهد شد و لبخند را بر لبان آن ها خواهد آورد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *