#


بهاری شدن سینماها با شکوفا شدن فیلم های جدید

فیلم های جدید
9 اکتبر 2017 بدون نظر 2663 بازدید

بهاری شدن سینماها با شکوفا شدن فیلم های جدید

بهاری شدن سینماها با شکوفا شدن فیلم های جدید

هنوز برای تعویض اکران ها مدتی مانده است که چهار فیلم “ایتالیا ایتالیا” ،”مالاریا” ،”زرد”و “قهرمانان کوچک” اکران شدند و هنوز فیلم های جدید می توانند سینما را دوباره شارژ کنند. فیلم های جدیدی در این هفته به این جمع اضافه می شوند و احتمال این را دارند که به سالن ها رونق خوبی بدهند. این یک امیدواری نیست و شما می توانید از شرایطی که گیشه ها دارند حال و هوای فیلم ها را قضاوت کنید.

کاوه صباغ زاده با اولین فیلم خود به نام “ایتالیا ایتالیا” توانست در سال قبل با استقبال خوبی روبرو شود و مورد توجه قرار گرفت. هنوز فیلم “زرد” دیده نشده است ولی بازیگران معروفی که در این فیلم حضور دارند و سوژه جوانانه آن می گوید که این فیلم به نظر جالب می رسد. فیلم “مالاریا” بعد از این که زمان زیادی را در صف انتظار گذراند و جایزه های جهانی را کسب کرد شانس های موفق شدن آن در اکران پاییزی است. اکران فیلم “قهرمانان کوچک” باعث شده است که کودکان هم از این اکران ها سهمی داشته باشند و پای شان به سالن های سینما باز شوند.

“مالاریا” ساخته ی پرویز شهبازی

فیلم های جدید

فیلم های جدید

پرویز شهبازی نتوانست با فیلم مالاریا دل علاقه مندانش را به دست بیاورد. این فیلم کیفیت پایینی نداشت بلکه توقع آن ها بالا بود. این فیلم شانس اکران داشت ولی تهیه کنندگان امید به فرصت بهتری داشتند و هم اکنون در چرخه اکران جای گرفته است.
ساعد سهیلی و ساغر قناعت نقش های اصلی این فیلم را بر عهده داشتند. ساعد سهیلی یکی از بازیگران با استعداد ایرانی است ولی در این فیلم آن طوری که از این بازیگر انتظار می رفت خود را نشان نداد. او در این فیلم قرار است نماینده نسلی دردمند باشد ولی با بازی ای که می کند مفهوم این موضوع را نمی رساند.

“ایتالیا ایتالیا” ساخته ی کاوه صباغ زاده

زمانی که فیلم “ایتالیا ایتالیا” برای نخستین بار در جشنواره سی و پنجم فجر نمایش داده شد با استقبال خوبی از اصحاب رسانه روبرو شد. علاوه بر اینکه فیلم صباغ زاده ایراد هایی را به همراه دارد از ایده های خوب نیز به اندازه کافی برخوردار است و همین باعث شده است که برگ برنده را در دست بگیرد. صباغ زاده که برای بار اول کارگردان یک فیلم شده است می گوید این فیلم به عنوان یک فیلم فرمالیستی برای سرگرم شدن است.

در این فیلم حامد کمیلی با بازی خود ثابت کرده است که گزینه مناسبی برای این مدل از سینما است. این بازیگر علاوه بر اینکه فیلم های جدی را در کارنامه اش داشته است با بازی در فیلم کمدی “پسر آدم ، دختر حوا” توانسته است که نظر منتقدان به خود را جلب کند. با این وجود ستاره این فیلم سارا بهرامی است. او با اینکه تازه در سینما و تلویزیون حضور پیدا کرده است توانسته است که با بازی در این فیلم خود را در فهرست بهترین بازیگران زن در این سال ها جای دهد.

“زرد” ساخته مصطفی تقی زاده

اولین تعریفی که می شود از این فیلم کرد این است که این فیلم یک فیلم جوانانه با کلی بازیگر است که در فیلم “زرد” حضور دارند. در سال پیش این فیلم توسط مصطفی تقی زاده ساخته شد و توانسته در چند جشنواره حضور پیدا کند و هم اکنون نوبت به اکران عمومی آن رسیده است. این فیلم را سینما ماندانا اکران می کند. نویسنده این فیلم خود مصطفی تقی زاده است.

فیلم های جدید

فیلم های جدید

پر ستاره ترین فیلمی که جدیدا اکران شده است فیلم”زرد” است. در این فیلم برای اولین بار بهرام رادان و ساره بیات مقابل یکدیگر قرار گرفته اند. بازیگران دیگری نیز در این فیلم حضور دارند از جمله مهرداد صدیقیان، بهاره کیان افشار، امیر علی نبویان، متین ستوده، شهرام حقیقت دوست، آناهیتا درگاهی، علیرضا استادی، حسین مهری و… .فیلم زرد بخاطر بازیگرانی که دارد از نقطه قوت بالایی برخوردار است.

“قهرمانان کوچک” ساخته حسین قناعت

بعد از گذشت چند وقت برای گروه سنی کودک و نوجوان هم فیلم سرگرم کننده ای اکران شد. تنها نکته ی مهمی که در مورد فیلم “قهرمانان کوچک” وجود دارد این است که در سالن های زیادی نمایش داده می شود و این کار باعث راحتی مخاطبانش شده است. نویسنده و کارگردانی این فیلم بر عهده حسین قناعت است.

فیلم های جدید

فیلم های جدید

حسین قناعت برای اینکه داستان این فیلم کودکانه را روایت کند سراغ کسانی رفته است که چهره ی آشنایی دارند و بازیگرانی که برای بچه ها معروف هستند. بازیگرانی که در این فیلم حضور دارند عبارتند از بیژن بنفشه خواه، ارژنگ امیر فضلی، شهرام قاعدی، برزو ارجمند، بهنوش بختیاری، نادر سلیمانی، عرفان برزین و… .در این فیلم یوسف کرمی(قهرمان المپیک) هم بازی کرده است.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *