#


آشنایی با بدترین فیلم های سال 2017

بدترین فیلم
5 اکتبر 2017 بدون نظر 1669 بازدید

آشنایی با بدترین فیلم های سال 2017

آشنایی با بدترین فیلم های سال 2017

در دنیای سینما حقیقت های تلخی هم وجود دارد. به گزارش ازمن بپرس منظور از این جمله این است که همه ی فیلم ها نمی توانند در کارهای شان موفق باشند و مانند فیلم های “سرگیجه” یا “همشهری کین” خوش ساخت و مشهور شوند. در هر سالی شاهد این بوده ایم که بعضی از فیلم ها شرایط خوبی ندارند و اکران آن ها با موفقیت پیش نرفته است و برای سازندگانش یک کابوس فاجعه بار بوده است.

علاوه بر این که در سال 2017 فیلم های خوبی مانند “دانکرک” و “زن شگفت انگیز” ساخته شد بعضی از فیلم هایی هم تولید شده اند که بسیار فاجعه بار بوده اند. این فیلم ها باعث شده اند که تماشاگر دچار سر درد شود. در ادامه چند نمونه از این فیلم ها را به شما معرفی می کنیم.

1-بای بای من

سال 2017 فیلم های فوق العاده ای در زمینه ی ترسناک ساخته شد مانند “شکاف”، “برو بیرون” و ” در شب می آید” ،ولی فیلم هایی هم ساخته شد که بسیار ضعیف بودند مانند “بای بای من”. این فیلم در ژانویه2017 اکران شد که کارگردانی اش به عهده ی استیسی تایتل و نویسندگی جاناتان پنر بود. با اکران این فیلم منتقدان سینما گفتند که این فیلم توهینی به طرفداران ژانر وحشت و به شدت بدساخت بود. تماشگران با دیدن این فیلم بسیار ناامید شدند.
فیلم “بای بای من” به عنوان یک فیلم ترسناک با شکست رو به رو شد و تمام انتقادهایی که از آن شد به درستی بود.

بدترین فیلم

بدترین فیلم

2-بی خواب

کارگردانی فیلم “بی خواب” بر عهده ی باران بود که این فیلم از روی یک فیلم تریلر فرانسوی به نام “شب های بی خوابی” بازسازی شده است. نسخه ی اولیه این فیلم به عنوان بهترین فیلم اکشن در قرن بیست و یکم برگزیده شد ولی اقتباس انگلیسی زبان فیلم به عنوان یکی از بدترین بازسازی های کل دوران سینما به حساب می آید. نه تنها این فیلم خیلی جالب نیست حتی برای تماشاگر خنده دارد هم نمی باشد. منتقد سرشناس به نام «مت زولر سیتز» فیلم “بی خوابی” را یک فیلم نه چندان خندار توصیف کرد. این فیلم هیجان دارد ولی به اندازه ی نسخه ی اولیه اش نیست.

3-کلبه

ویلیام پی یانگ در سال 2007 کتابی را منتشر کرد به نام “کلبه” که موضوع این کتاب در مورد اندوه، گناه و خداوند بود این کتاب پر فروش ترین کتاب رمان در آن سال بود. بعد از گذشت ده سال این کتاب توسط بعضی بازیگران به فیلم تبدیل شد که این بازیگران عبارتند از: سم ورتینگتون، اوکتاویا اسپنسر و تیم مک گرو.

بدترین فیلم

بدترین فیلم

4-تصادف

در این فیلم با اینکه ستاره های با استعدادی حضور دارند ولی بدترین فیلمی شناخته شده که در سال 2017 تولید شده است. کارگردان و نویسنده ی این فیلم اران کریوی است که این داستان روایت یک کلاهبردار جوان است که نقش آن را نیکلاس هولت بازی می کند. این کلاهبردار بعد از اینکه عاشق یک گارسون که فلسیتی جنز نقش آن را بازی می کند می شود تصمیم می گیرد که دیگر کار خلاف نکند. داستان این فیلم آن قدر بی سر و ته است که بازیگران با استعدادی که در آن حضور دارند هم نتوانسته اند که این فیلم را به موفقیت برسانند.

فیلم های دیگری که در سال2017 به عنوان بدترین فیلک شناخته شده اند عبارتند از: نگهبان ساحلی،همه نگاه ها به من، دفترچه خاطرات یک بی عرضه: مسافرت طولانی، جهان زیرین: جنگ های خونین، مومیایی، تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه، پنجاه طیف تاریک تر، حلقه ها، Wish Upon، خانه، مرد خانواده، آخرین چهره، عملیات آجیلی 2: طبیعت دیوانه و برج تاریک.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *