#


دلیل سقوط شهرزاد دوم چه بود؟

شهرزاد
2 اکتبر 2017 بدون نظر 2415 بازدید

دلیل سقوط شهرزاد دوم چه بود؟

دلیل سقوط شهرزاد دوم چه بود؟

به گزارش ازمن بپرس هم اکنون فیلم شهرزاد به یک سوم پایانی اش یعنی فصل دوم رسیده است.در فصل دوم این سریال با اینکه بی جان است ولی نیمه راه را رد کرده است.

در این فصل شیرین دیوان سالار از مشکل بزرگی نجات پیدا کرده است ولی فرهاد و شهرزاد و خانواده های شان به مشکل بزرگی بر خورده اند. این مشکل را قباد برای آن ها در نظر گرفته است. توافقاتی بین قباد و دشمن اصلی اش رد و بدل شده است. حالا باید دید که قباد با این توافق چه بلایی را بر سر ثروت دیوان سالار می آورد و برای بازیگران دیگر این فیلم چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

این فصل بر عکس فصل اول با تبلیغاتی که شده است نتوانسته مانند فصل قبل مشتریان زیادی را برای خود جمع کند. کسانی که فصل دوم را می بینند همان افرادی هستند که فصل قبل را دیده اند و برای دنبال کردن آن در حال دیدن فصل دوم فیلم “شهرزاد” هستند. داستان فصل دوم مانند فصل قبل جذابیتی ندارد، به دلیل این که از یک داستان عاشقانه به یک داستان معمایی_ جنایی تبدیل شده است و از نوع ضعیفی می باشد. بازیگرانی که در قسمت اول کم شده اند در فصل دوم جای خالی آن ها نیز احساس می شود و کسانی که اضافه شده اند جای آن ها را نمی توانند بگیرند.

از زمانی که فصل دوم آمده است اشتیاقی برای دیدن او نیست و فقط افرادی که فصل اول را دیده اند برای کنجکاوی شان فصل های دوم و بعدی را دنبال می کنند. ولی جای سوال است که چرا شهرزاد دوم نتوانست مانند شهرزاد اول به موفقیت برسد؟ حامد عنقا فیلنامه نویس فیلم “قلب یخی” در مورد فیلم شهرزاد نکاتی را گفته است که نظر بینندگان را به خود جلب می کند. او در اول صحبتی نکرد و بعد سوالاتی که از او شد جوابش را داد.

شهرزاد

شهرزاد

سوالی که از او شد این بود که چرا فیلم هایی که فصل دوم و سوم آن ساخته می شود مانند فصل اول جذابیتی ندارند؟ چون شما تجربه ی ساخت چنین فیلمی را داشته اید به همین خاطر از شما پرسیدیم. پاسخ او این بود که زمان ما این مشکل برعکس بود. فروش فصل دوم فیلم قلب یخی نسبت به فصل اولش بیشتر بود ولی در فصل سوم نا موفق بود، دقیقا زمانی که سامان به ساخت آن پرداخت.

 فصل سوم؛ روایت شهرزادی ها پس از انقلاب

فصل سوم فیلم شهرزاد در حال ساخت است. این خبر را در صفحه شخصی اینستاگرام رامین ناصر نصیر پخش شد. درفصل سوم فیلم شهرزاد سال ها بعد را نشان می دهد و از دهه سی خارج می شوند و دهه پنجاه و بحبوحه انقلاب را نمایش می دهند. چنین اتفاقی در برخی از سریال هایی که در تلویزیون نشان داده است خیلی موفق نبوده است. حسن فتحی علاقه ای به ساخت فصل سوم را دارد و اگر چنین پیش برود در این فیلم رخداد های مهم سیاسی- فرهنگی هم دیده می شود.

 

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *