#


گفت و گوهایی که در مورد پخش “کلاه قرمزی” در نوروز97 شده است

23 دسامبر 2017 يك نظر 1455 بازدید

گفت و گوهایی که در مورد پخش “کلاه قرمزی” در نوروز97 شده است

گفت و گوهایی که در مورد پخش “کلاه قرمزی” در نوروز97 شده است

بعد از اینکه عروسک گردان شخصیت “کلاه قرمزی” دنیا فنی زاده درگذشت مسئولان این مجموعه به خاطر احترام یاد او در سال گذشته ضبط سری جدید این برنامه را پس از گذشت یک سال شروع کردند. ولی با نزدیک شدن به ایام نوروز سال96 تهیه کننده این برنامه دچار مشکلات مالی با شبکه دو شد و به همین دلیل این مجموعه پرطرفدار در نوروز امسال پخش نشد. عروسک گردان جدید شخصیت کلاه قرمزی، خانم شیما بخشنده در مورد پخش این برنامه که چندین ماه است به پایان رسیده است گفت درباره ی احتمال پخش این مجموعه در ایام نوروز97 گفت و گوهایی شده است.

شیما بخشنده در مورد احتمال پخش این برنامه پرطرفدار در ایام نوروز97 بیان کرده است: گفت و گوهایی را انجام داده اند ولی هنوز هیچ چیزی معلوم نیست اما من از صمیم قلب امیدوارم که برنامه کلاه قرمزی که چندین ماه است ضبط آن به پایان رسیده است در نوروز97 بر روی آنتن برود.

همچنین در مورد تفاوت های بین نسخه تازه و نسخه های گذشته ی کلاه قرمزی گفت: ایرج طهماست هیچ موقع سری جدیدی که از این مجموعه را می سازد نمی گذارد که تکراری و یکنواخت باشد و در این سری از برنامه کلاه قرمزی هم جریان هاب تازه و هیجان انگیزی را مشاهده خواهید کرد.

شیما بخشنده عروسک گردان جوان شخصیت کلاه قرمزی در مورد اضافه شدن شخصیت های عروسکی دیگری هم به این سری از مجموعه کلاه قرمزی توضیح داد: این را بدانید که در سری جدید این برنامه اتفاقات جدیدی رخ خواهد داد و عروسک های جدیدی را در این نسخه مشاهده خواهید کرد. آرزو داریم که هر نوع مشکلی که ایجاد شده است برطرف شود و ما نتیجه سه ماه از زحمات ماتی که کشیده ایم را ببینیم.

این عروسک گردان جوان در مورد شرایر سینمای عروسکی ایران بیان کرد: متاسفانه سینمای عروسکی در ایران کاملا از بین رفته است. تنها تعداد آثار ضعیف کمی برخی اوقات تولید می شود که آن ها را هم در شرایط بدی به نمایش می گذارند. عموماً سازندگان ریسک نمی کنند که سرمایه شان را بر روی آثار عروسکی بگذارند و این اتفاق در صورتی رخ می دهد که مردم از برخی از آثار عروسکی مانند شهر موش ها، خونه مادر بزرگه و کلاه قرمزی استقبال فراوانی می کنند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *