#


ناتالی پورتمن، برنده اسکار ، همچنین یک دانشمند پیش دبستانی بود

ناتالی پورتمن
6 سپتامبر 2017 بدون نظر 2333 بازدید

ناتالی پورتمن، برنده اسکار ، همچنین یک دانشمند پیش دبستانی بود

ناتالی پورتمن، برنده اسکار ، همچنین یک دانشمند پیش دبستانی بود

او به عنوان نخبه ترین و خواستار رقابت های تحقیقاتی در دبیرستان محسوب می شود، و جذب کرد که  پروتئین غنی از دانشمندان جوان مشتاق است. پیروان و پیروان نزدیک در مسابقه 69 ساله برنده هفت جایزه نوبل در فیزیک و شیمی، دو مدال Fields در ریاضیات، نیم مدال ملی در علوم و فن آوری، یک رشته طولانی از بنیاد MacArthur ” نابغه “- و در حال حاضر، جایزه اسکار برای بهترین بازیگر نقش مکمل.

ناتالی پورتمن

در شب یکشنبه، ناتالی پورتمن 29 ساله، زودگذر باردار، برای اجرای خود به عنوان نینا، بالن دچار ضعف ذهنی در فانتزی شگفت انگیز “سیاه سوان”، برنده جایزه اسکار شد. در میان جزئیات پنهان شناخته شده اما با وجود همه جزئیات افسرده، در کل خانم پورتمن نیز این کار حرفه ای است که به تازگی انجام شده است، به عنوان یک دانش آموز در دبیرستان Syosset در لانگ آیلند در اواخر دهه 1990، خانم پورتمن آن را به دوران نیمه نهایی رقابت های اینتل متصل کرد.

برای کسانی که می دانند که چگونه خسته کننده می تواند یک پروژه ارزشمند جایزه را بسازد و صدها ساعت “وقت آزاد” را در شب، تعطیلات آخر هفته، تعطیلات بهار و تعطیلات تابستانی اختصاص دهد، انجام تحقیقات واقعی علمی علمی را در حالی که دوستان خود دست و پاگیر شدن، مشغول است، موفقیت به اندازه کافی شهود پورتمن است و خود رشته و رانندگی است.

با این حال،این بیشتر وجود دارد. خانم پورتمن در حال انجام تحقیقات خود به یک روش جدید و “سازگار با محیط زیست” برای تبدیل ضایعات به اشکال مفید انرژی و حفظ متوسط آستانه ای که او از دوره مدرسه توانست به دست آورد، خانم پورتمن یک ستاره سینمایی بود. او در فیلم های کارگردانی وودی ایلن، تیم برتون و لوک بسون، در مقابل جولیا رابرتز، جک نیکلسون، مت دیلون، اوما تورمن، درو بریمورو ظاهر شد و من از نامگذاری افراد مشهور در اینجا خسته شدم. او نقش اصلی ملکه آمیدالا را در سه گانه prequel جنگ ستارگان گرفت که او را به شهرت جهانی فراخواند. سپس او به دانشگاه هاروارد رفت تا علوم اعصاب و تکامل ذهن را مطالعه کند.

“ابيگيل آ. بيرد” كه يكي از مربیان خانم پورتمن در دانشگاه هاروارد بود، گفت: “من در دانشگاه هاروارد، دارتموث و واسار آموخته ام و امكان تدریس بسیاری از كودكان را به خود اختصاص داده ام.” “بسیار کم است که به عنوان ذاتا روشن است به عنوان ناتالیا است، که دارای قدرت اسطوره ای همانقدر است که به اندازه او سخت کار می کنند. او چیزی را برای اعطا نمی کرد. ”

ناتالی پورتمن

خانم ناتالی پورتمن یکی از تعدادی از بازیگران برجسته است که به رسمیت شناختن اعتبار علمی – جوایز، درجه، پتنت و قضیه به نام خود است.

Hedy Lamarr، بازیگر زن به طور معمول به عنوان ” زیبا ترین زن در هالیوود” شناخته شد، دانشمند موشکی در کنار آن بود، اختراع و تکنیک هدایت اکتشافی را که او به نام “پرش از فرکانس” نامیده بود، متوقف کرد.

Danica McKellar، که در چنین نمایش هایی به عنوان “The Wonder Years”، “Wing Wing”، “NYPD Blue” و “Justice Justice Young،” در ریاضیات از دانشگاه کالیفرنیا، لس آنجلس فارغ التحصیل شد، یک اثبات ریاضی برای خواص خاصی از میدان مغناطیسی ایجاد کنید – قضیه ای است که نام او را همراه با همکارانش نشان می دهد. او همچنین کتابهای محبوب درباره ریاضی با عناوین هوشمندانه PG-13 مانند “ریاضی نمی خورد” و “بوسه ریاضی من” را می نویسد.

بعنوان یک نوجوان در دهه 1990، Mayim Bialik در نقش عنوان “بچه شکوفه” بازی کرد. در حال حاضر او در یکی دیگر از بازیگران سینمایی که با بچه های کمی بزرگتر طراحی شده است، “The The Big Bang Theory” بازی می کند که به طرز شگفت انگیزی نجیب زاده امی فرح فوئر، یک متخصص نوروفیبری و علاقه خاصی به شلدون کوپر، فیزیکدان امروزی نجیب زاده امروبی، دارد. بازیگر نقش جدیدش را خوشحال می کند. پس از همه، دکتر Bialik است دکترا از U.C.L.A. در … neurobiology. دکتر بیلیک گفت: “من به مردم می گویم، من یک دانشمند عصب شناخته شده هستم، و من در تلویزیون بازی می کنم.”
با توجه به محبوبیت عظیم سبک ژانر علمی تخیلی و دستگاه های روایت همیشه سبز مانند دانشمند دیوانه، به ندرت از همه نشان های دکتر و “CSI” استفاده می شود، این ستاره ها نسبتا کمی ستاره ای با داستان علمی دارند. با این حال، اکثر بازیگران که قطعات تکنیکی را می گیرند و با اسکریپت هایی که ممکن است با کمک مشاوران علمی نوشته شوند، آزادانه اعتراف می کنند، آنها به راحتی می توانند خطوط را بدون لزوما درک کنند.

ناتالی پورتمن

لئونارد نیمی، که معروفترین دانشمند تلویزیونی تمام وقت است، آقای اسپک از هنر و تئاتر آمده است و در زندگی واقعی چیزی شبیه شخصیت او نیست. با این حال او به من گفت که چون آقای اسپک و “ستاره دنباله دار” بسیاری از بینندگان جوان را به الهام گرفتن از دانشمندان محکوم کرده اند، محققانی که با او ملاقات می کنند، همیشه ناامید هستند تا او را به سفرهای آزمایشگاهی بسپارند و پروژه هایی را که در حال تحقیق در مورد همکار اصطلاحات. آقای نیمی صدایی به گوش همه می اندازد و می گوید: “خب، مطمئنا به نظر می رسد
شما در مسیر درست هدایت می کنید. “بازیگری و علم ممکن است به شخصیت های بسیار متفاوتی تجاوز کند. اگر شما مشتاق توجه، طرفداران و تشخیص چهره هستید، تحقیقات علمی برای شما نیست. با استثناهایی معدود، حتی محققان برجسته جهان نیز به طور گسترده ای برای عموم مردم شناخته شده نیستند، ناگهانی در حقیقت در فریب پیاز در مورد “عصبانیت های بی پروا عکاسانی که به طور ناگهانی دانشمندان برجسته آمریکایی را اسیر می کنند” اسیر شده اند. “فقط به خاطر اینکه من یک دانشمند، “نظریه پرداز یک رشته در این مقاله شکایت کرده است،” به این معنا نیست که من باید حریم خصوصی خود را به طور کامل تسلیم کنم “. علاوه بر این، اگر خوب بودن به نظر شما نقاط قوت و ضعف در یک نمایشگر را به شما نشان می دهد، آنها می توانند از جدی بودن در علم محروم شوند. Hedy Lamarr تلخ تردید کرد که مردم به چهره اش نگاه می کنند و فرض می کنند که چیزی در پشت آن وجود ندارد. شاید یک پروژکتور بود. لیزا هیزمن پرکینز، که یک مستند درباره Lamarr را تکمیل کرده است، گفت: “هنگامی که یک چهره بسیار زیبا را می بینید، خیره کننده است و شما خودتان از بین رفته اید.” “بنابراین شما حماقت خود را بر روی فردی که به آن نگاه می کنید را طراحی می کنید.” از طرفی، دکتر بیالیک علم را نمی بیند و کسب و کار را به عنوان مایعات کاملا مخلوط نمی کند. در هر دو مورد، او گفت، “یک ego بزرگ لازم است.” همه یک آشپز خمیر خدمت می کنند تا پای فروتنی. با این حال، به نظر می رسد که بخشی از آن را بخوانید و دکتر بیلیک می گوید: “هیچ چیز مثل یک دانشجوی تحصیلات تکمیلی نیست که شما را به اشک خود برساند.” با این حال، او این تحقیق را بر روی شیمی مغز بیماران مبتلا به شرایط ژنتیکی Prader-Willi سندروم، و او دوست داشت که برای دکترا او “hooded” در حالی که او “بسیار، بسیار باردار” با فرزند دوم خود را. او گفت: “بهتر باردار شدن و گرفتن دکترا”، از بارداری در فارغ التحصیلی دبیرستان است. “اگر هر کدام، داستان هایی مانند نمایش خانم پورتمن نشان می دهد موفقیت های بزرگی مانند DNA، از چندین سازه اصلی ساخته شده است: استحکام، تمرکز دکتر ورد آلن که اکنون استاد روانشناسی در وصار است، گفت: “ناتالی هرگز یک بار خواسته یک به عنوان مثال، اگر او قرار بود بر روی نمایش Letterman برنامه ریزی کند، او به زودی مقاله خود را به پایان خواهد رساند. دکتر بیرد گفت: “او صمیمانه متقاعد شده است و درک خوبی از نقاط قوت و ضعف او دارد، و او فراتر از سالهای خود است. “یکی از چیزهایی که او گفت این بود:” عجیب است که بسیاری از مردم در هاروارد وجود دارد که کارهای شگفت انگیز را خارج از کلاس انجام می دهند. این فقط اتفاق می افتد که مردم دوست دارند به تماشای آنچه من انجام می دهند. ” شما می توانید یک دانشمند باشید، اما اگر شما نام خود را در چراغ ها می خواهید، بهتر است یک بازی را در تلویزیون تماشا کنید.

ناتالی پورتمن : Natalie Portman
تاریخ تولد ناتالی پورتمن : 9 ژوئن 1981 ، مناطق اشغالی فلسطین قد : 160 سانتی متر

مهمترین افتخارات : کاندید دریافت اسکار بهترین بازیگر مکمل زن برای فیلم ” نزدیک تر ” ، برنده اسکار بهترین بازیگر نقش اصلی زن برای فیلم « قوی سیاه »

ناتالی پورتمن

معرفی کوتاه :

ناتالی در مناطق اشغالی فلسطین متولد شد. پدرش یک دکتر اسراییلی و مادرش یک هنرپیشه اهل اوهایو بود که تا به امروز نیز به عنوان مدیر برنامه های او فعالیت می کند. خانواده ناتالی زمانی که او خیلی جوان بود به آمریکا و شهر واشینگتن مهاجرت کردند اما بعد از چند بار تغییر دادن مکان زندگی، بالاخره در نیویورک ساکن شدند، جایی که تا به امروز نیز در آن زندگی می کنند. او بسیار خوش شانس بود زیرا در اولین نقش آفرینی اش توانست در یکی از بهترین فیلمهای ” لوک بسون ” یعنی ” حرفه ای ” حضور پیدا کند، فیلمی که نام او را به عنوان یک بازیگر آینده دار مطرح کرد. بعد از آن او در فیلمهای مهمی مانند ” مخمصه ” ، ” دختران زیبا ” و ” مریخ حمله می کند! ” حضور پیدا کرد اما فیلمی که توانست وی را به شهرتی جهانی برساند ، شماره چهارم از سری فیلمهای جنگ ستارگان با نام ” جنگ ستارگان : تهدید فانتوم ” بود . بعد از این فیلم ، او ترجیح داد که در فیلمهای کمدی – هنری نیز شانس خود را آزمایش کند که در این راه ” نزدیک تر ” ( 1999 ) توانست وی را کاندید دریافت اسکار بهترین بازیگر مکمل زن کند.

نکاتی که باید درباره ناتالی پورتمن بدانید:

بازی در فیلم ” نجواگر اسبها ” را رد کرد تا در نمایشی با عنوان ” خاطرات آن فرانک ” بازی کند

از 8 سالگی تصمیم گرفت گیاه خوار باشد

یک رقاص حرفه ای است و از 4 سالگی تحت آموزش بوده

درس مورد علاقه اش در مدرسه ریاضی بود

به دو زبان ایبری و انگلیسی مسلط است و به زبانهای فرانسوی ، اسپانیایی ، ژاپنی و آلمانی نیز آشنایی دارد

بازی در فیلم ” هر جایی به جز اینجا ” را به دلیل وجود صحنه های زننده رد کرده بود ، ” سوزان ساراندون ” نیز گفته بود که اگر او بازی نکند ، من هم بازی نمی کنم! بنابراین فیلمنامه دوباره بازنویسی شد و این صحنه ها از فیلم حذف شد

ناتالی پورتمن

ناتالی پورتمن تک فرزند است

” دیوید لترمن ” درباره او گفته بود : او یک ” آدری هیپبورن ” جدید است !

بازی در فیلم ” لولیتا ” را به دلیل اینکه احساس می کرد نقش بیش از حد جنسی است ، رد کرد

گفته که هیچ وقت در یک فیلم ترسناک یا به قول خودش فیلم ” جنیفر لاو هویتی ” ایی ! بازی نخواهد کرد

در یک مصاحبه گفته بود ، هر چقدر که سنش بالاتر می رود بیشتر دوست دارد تا مانند پدرش دکتر شود

برای بازی در فیلم ” زنان کوچک ” تست داده بود

به خانواده اش بسیار وابسته است و در اینباره می گوید : بهترین قسمت دوستی شما با خانواده تان اینجاست که مهم نیست شما چه کاری انجام می دهید، آنها در هر صورت عاشق شما هستند

در تولد 29 سالگی مادرش متولد شد!

در سال 2003 موفق شد از دانشگاه هاروارد فارق الحتصیل شود

به سفر علاقه زیادی دارد. او در سال 2003 و 2004 به تنهایی به کشورهای مراکش و گواتمالا سفر کرده بود

بازیگر مورد علاقه اش ” بن کینگزلی ” است

برای مدتی بازی در فیلم ” تهدید فانتوم ” را کنار گذاشت تا به بتواند برای امتحانات آخر سال دبیرستانش درس بخواند!

برای بازی در فیلم ” ک مثل کین خواهی ” موهای سرش را از ته تراشید

از دوستان خانوادگی ” آدری هیپبورن ” است

از اعضای هیئت داوران جشنواره کن در سال 2008 بود

درمورد فیلم ” لولیتا ” گفته بود : بزارید بهتان بگم که این فیلم ، یک فیلم بی سر و ته خواهد بود !

با این فیلمها ناتالی پورتمن را می شناسند :

  • حرفه ای
  • مخمصه
  • جنگ ستارگان : تهدید فانتوم
  • هرجایی به جز اینجا
  • کوهستان سرد
  • نزدیک تر
  • ک مثل کین خواهی
  • شب های زغال اخته ای من
  • برادرها
برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *