#


رامین جوادی نابغه ایرانی ، سازنده موسیقی سریال گیم آف ترونز

رامین جوادی
19 جولای 2017 بدون نظر 4059 بازدید

رامین جوادی نابغه ایرانی ، سازنده موسیقی سریال گیم آف ترونز

رامین جوادی

Ramin Djawadi

رامین جوادی راجع به آهنگ سازی فصل هفت سریال بازی تاج و تخت می گوید :

رامین جوادی از اول سریال تاج و تخت آهنگ های زیبای این سریال را تنظیم کرده است و ما باید به خاطر همه چیز ، از اهنگ تیتراژ سریال تا اهنگ Light of the seven از او تشکر کنیم . با توجه به صحبت های او با Billboard و شبکه HBO ، او رویه ی خودش رو در اهنگ سازی فصل های شش و هفت تغییر داده است و هم چنین در مورد حضور اد شیران در سریال می گوید :

” معمولا من تا اخر فیلم برداری کارم رو شروع نمی کردم و من در مراحل پس از تولید وارد می شدم اما در فصل شش و همین فصل هقت من توانستم که به صحنه بروم و بازیگران را ببینم و با آن ها ملاقات کنم و کارگردان ها و تهیه کنندگان بنیوف و ویس رو ببینم . این بسیار برای من الهام بخش بود .”

همچنین راجع به ادامه فصل هفت رامین جوادی چیز زیادی نگفت ولی طعنه ی کوچیکی زد :

” در این فصل صحنه های احساسی و زیبا و هم چنین اکشن زیادی وجود خواهد داشت .اژدها ها هم حسابی بزرگ شده اند و من توانستم که در هر دو جهت احساسی و اکشن کارم را گسترش بدهم . چون فصل هفت صحنه های بزرگتری دارد ما می توانیم توقع قطعه های بزرگ تر و باشکوه تر و با عوامل گسترش دهنده بیش تری را داشته باشیم .”

نظر او راجع به حضور اد شیرن و قطعه ای که خواند ؟

” این خیلی جالب است . او قطعه ای را که من طراحی کرده بودم و متن آن که از کتاب آمده بود را می خواند . این کمی شبیه به قطعه فصل سه The Bear And The Maiden Fair هست که من ملودی آن را برای متن هایی که از کتاب برگرفته شده بود ، نوشتم . اد آن قطعه را خواند و بسیار عالی بود .”

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *