#


اعلام اکران فیلم سینمایی «جن زیبا»

3 آگوست 2018 بدون نظر 1483 بازدید

اعلام اکران فیلم سینمایی «جن زیبا»

اکران فیلم سینمایی «جن زیبا» از مهرماه در ایران و ترکیه

زمان اکران فیلم «جن زیبا» به تهیه کنندگی مهرداد فرید اعلام شده است و قرار است از مهرماه سال جاری در سینماها به نمایش گذاشته شود. بر اساس نقل قول فرید مقرر گردید این فیلم در یک زمان مشخص در ایران و ترکیه به به اکران گذاشته شود. نورگل یشلیچای بازیگر اهل ترکیه نقش اصلی را در این فیلم بازی کرده است.

مهرداد فرید تهیه‌ کننده فیلم سینمایی «جن زیبا» که اخیراً مجوز اکران این فیلم را گرفته است، در مورد زمان به نمایش در آمدن این فیلم سینمایی گفت: «برنامه های ما برای نمایش پاییز صورت گرفته است و برنامه ما این است که نیمه دوم مهر ماه این فیلم را به نمایش بگذاریم و امیدوار هستیم درست انجام شود. هم زمان با نمایش فیلم در ایران، در ترکیه هم فیلم به نمایش در خواهد آمد.»

وی در جواب به این پرسش که فیلم برای دریافت مجوز نمایش با اصلاحاتی مواجه شده است یا خیر توضیح داد: «ایراد خاصی گرفته نشد و ما موازین حقوقی و قانونی فیلم را در نظر گرفتیم و ایرادی برای گرفتن مجوز نمایش فیلم نداشتیم.»

فرید در مورد ساخت فیلم نامه «ملاقات با جرجیس» این طور توضیح داد: «در بخش خصوصی بعد از صحبت های صورت گرفته در رابطه با ارز و دلار، تعادل اقتصادی بر هم ریخته و افرادی که در این حوزه قصد دارند فیلم بسازند صبر کرده اند تا ببیند در نهایت چه خواهد شد و هم اکنون منتظریم ببینم در پایان چه خواهد شد، در این صورت در حال حاضر تقاضای مجوز تولید فیلم را ارسال نکردیم.»

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *