#


مصاحبه جورج آر.آر مارتین ” George R. R. Martin ” با مجله تایم

جورج آر آر مارتین
16 جولای 2017 بدون نظر 1671 بازدید

مصاحبه جورج آر.آر مارتین ” George R. R. Martin ” با مجله تایم

جورج آر.‌آر مارتین تا وقتی که « بادهای زمستانی » تمام نشود ، هیچ اپیزود دیگری برای تلویزیون نمی‌ نویسد !!!

اتفاقات زیادی در دنیای مارتین در حال رخ دادن هستند . و در مصاحبه‌ی کامل و عالی که جدیدا مارتین با مجله تایم داشته ، که درباره‌ی تمام حواشی دنیایش صحبت کرده است ، اعلام کرد که به تازگی سریالی با عنوان « چه کسی از مرگ می‌ترسد » را برای HBO تهیه‌ کنندگی خواهد کرد که از روی رمان ندی اوکورافو ساخته خواهد شد . هرچند که این خبر برای طرفداران نغمه نگران کننده است زیرا ممکن است انتشار بادهای زمستانی به تاخیر بیافتد ، اما مارتین در وبلاگش اعلام کرد که نویسندگی هیچ قسمتی را برعهده نخواهد گرفت .

« ببینید ، احتمالا من نویسندگی هیچ قسمتی را تا زمانی که بادهای زمستانی منتشر شود انجام نخواهم داد ، و این شامل اسپین‌ آف‌ های سریال بازی تاج و تخت هم می‌ شود ، فیلمنامه‌ نویسان دیگر مشغول نوشتن آن خواهند شد و این شامل سریال چه کسی از مرگ می‌ترسد هم میشود .»

مارتین پیش‌ تر اعلام کرده بود که برای اسپین‌ آف‌ ها همکاری خواهد کرد ، اما الآن به نظر می‌رسد این همکاری شامل نوشتن نمی‌ شود حداقل نه تا زمانی که بادهای زمستانی منتشر شود ، و درک این نکته سخت نیست که این به معنی این است که تا سال‌ ها شاهد اسپین‌ آف نخواهیم بود و امیدواریم تا آن روز بادهای زمستانی منتشر شده باشد !

و هنگامی که در حال گشت و گذار در وبلاگ مارتین بودیم به کامنت‌های جالبی از سوی او برخوردیم که بعضی از آن‌ها را در ادامه می‌خوانید :

– با توجه به بخش منتشر نشده از کتاب رقصی با اژدهایان مارتین نوشته : « ممکن است روزی آن بخش را منتشر کنم … اما نه قبل از بادهای زمستانی و رویای بهار . من آن بخش را وقتی نوشتم دوست داشتم اما پایان مرده‌ای داشت مرا وارد مسیری کرد که مایل به طی کردنش نبودم .»

– با توجه به نوشته‌ا‌ی که در آن به نامه‌ی پرنس نیمور به اگان فاتح که در کتاب دنیای یخ و آتش اشاره شد مارتین در کامنتی نوشته : «بیخیال ، بعضی وقت‌ها معماها از راه حل ها جالب‌ترن »

– با توجه به ایده‌ی هودور که گفته شده از شخصیت لنی در رمان خوشه‌های خشم جان اشاین بک برگفته شده مارتین نوشت : « لنی برای رمان موش‌ها و انسان‌هاست نه خوشه‌های خشم ، و الهام گرفتن ؟ نه لزوما ، اما هر چیزی که ما می‌بینیم و می‌خوانیم و تجربه می‌کنیم جایی در اعماق ما جای میگیرد که تاثیرگذار است ، چه کسی می‌داند ؟»

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *