#


کنایه های شهرام آذر به مهران مدیری

2 سپتامبر 2018 بدون نظر 1805 بازدید

کنایه های شهرام آذر به مهران مدیری

شهرام آذر از خوانندگی مهران مدیری ایراد گرفت

شهرام آذر با منتشر کردن قسمتی از کنسرت مهران مدیری که قطعه سوغاتی را اجرا کرده بود، ایرادی به خوانندگی مهران مدیری وارد کرد و با انتقاد از وی این گونه نوشت:

سلام بر شما آقای مهران مدیری. بر اساس گفته های خانواده محترم زنده یاد استاد ناصر چشم ‌آذر سازنده این آهنگ « سوغاتی» ایشان خیلی تلاش کردند که این قطعه را همراه با آواز بر روی صحنه اجرا نمایند ولی هیچ وقت این مجوز تا لحظه فوت به ایشان داده نشد.

اکنون شما چطور شده است که می توانید این آهنگ زیبا و خاطره انگیز که خیلی هم طرفدار را دارد و با صدای ماندگار زنده یاد خانم هایده اجرا شده را خیلی راحت و بدون هیچ مزاحمتی بر روی صحنه اجرا نمایید؟

مسئله دوم این که مردم ایران شما را به عنوان یک هنرپیشه طنز اجتماعی و (نه سیاسی) شناخته اند که این امتیاز را هم از راه مسخره کردن سایرین و تیکه و مزه پرانی به دست آوردید و نه از طریق بازیگری درجه یک و این کار را خیلی خوب اجرا می کنید .

پیشنهادی که این بنده حقیر برای شما دارم این است که همین مسیر را ادامه دهید و هیچ وقت به فکر خوانندگی نیفتید به چند دلیل.

آهنگ را کاملاً بی احساس اجرا می کنید. وسعت صدای خخیلی پایینی دارید. اجرای تحریر را در موسیقی ایرانی بلد نیستید. نمی توانید کلمات شعر را با احساس خود ان کلمه اجرا نمایید. علاقه مندان به موسیقی احساس می کنند که شما دارید شوخی می کنید.

اگر عرایض بنده را قبول نکردید، حتماً نظر اساتید بزرگ موسیقی را هم در این خصوص جویا شوید. بی تردید شما طنز نویس و مجری توانمندی هستید. نه خواننده.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *