#


سریال گیم آف ترونز : دراگون استون آمار قبلی را به سادگی منفجر کرد …

گیم آف ترونز
19 جولای 2017 بدون نظر 2141 بازدید

سریال گیم آف ترونز : دراگون استون آمار قبلی را به سادگی منفجر کرد …

اپیزود دراگون استون رکورد ها را درهم شکست!!!

بسیاری از مردم شب قبل قسمت اول را تماشا کردنند . با توجه به آمار سایت ” تی‌ وی بای د نامبرز ” 10.1 میلیون نفر در شب گذشته قسمت دراگون استون را به صورت زنده تماشا کردند . قبل ازآن تعداد بیشترین مخاطب زنده مجموعه به قسمت پایانی فصل ششم یعنی باد های زمستانی با 8.89 میلیون نفر تعلق داشت .

قسمت دراگون استون آمار قبلی را به سادگی منفجر کرد و آن را به مرز ده میلیون نفر رساند . انترتینمنت ویکلی گزارش داد که قسمت دراگون استون مخاطب ها را در تمام مراحل مختلف شامل بازپخش ها ،استریم بر دی وی ار و … به مرز 16.1 میلیون نفر رسانده به طور کلی قسمت ابتدایی فصل هفتم نسبت به قسمت ابتدایی فصل ششم تمام رکورد ها را جا به جا کرده است . احتمالا اچ بی او آرزو میکند که ای کاش فصل نهمی هم وجود داشت!

انترتینمنت ویکلی افزود که این جابه جایی رکورد در حالی رخ داد که مخاطب های تلویزیون در فصل تابستان بسیار کمتر از فصل بهار می باشند . خارج از این ها در شب گذشته 2.4 میلیون توییت با موضوع دراگون استون به ثبت رسید و این قسمت را تبدیل به بیشترین اپیزود توییت شده در کل مجموعه تبدیل کرد .

پس این به چه معناست ؟

این بدین معناست که سریال بازی تاج و تخت بسیار بسیار محبوب است پس با کسی در این مورد صحبت نکنید بیایید این را به عنوان راز کوچک خود نگه داریم .

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *