#


جلوه های ویژه و پشت صحنه سریال Game Of Thrones …

پشت صحنه سریال Game Of Thrones
8 سپتامبر 2017 بدون نظر 3845 بازدید

جلوه های ویژه و پشت صحنه سریال Game Of Thrones …

جلوه های ویژه و پشت صحنه سریال Game Of Thrones در سکانس های پایانی فصل هفت …

همان طور که میدونید ، فصل هفتم بازی تاج و تخت ها تمام شد . حالا زمان سوگواریه . اما هم چنین زمان به حیرت نشستن از این فصل فوق العاده و قسمت پایانی فوق العاده تره اونه . نه تنها تمام صحنه های قسمت پایانی ، حس نشستن در یک ترن را به مخاطب القا می کرد بلکه سکانس پایانی اون هیچ چیز کمتر از یک حماسه نداشت . ما دیدیم که پادشاه شب سوار بر ویسریون نامیرا ، می تاخت . اگر این صحنه برای دیوانه کردن ما کافی نبود ، دیگه حرفی نمی شه زد .

پشت صحنه سریال Game Of Thrones

قسمت پایانی با فرو ریختن دیوار توسط ویسریون نا میرا تمام شد ، صحنه ای که درخور توجه و نظاره است . سپاه مردگان بالاخره توانستند مرز های وستروس را در هم بشکنند و وارد قلمرو این کشور بشوند و ما هم چنان در تلاش برای هضم این مسئله هستیم . چیزی که ممکنه براتون جالب باشه این هست که تهیه کنندگان سریال الان که با موفقیت توانستند تصورات مارو نابود کنند چه کار می کنند ؟ خب ، اون ها در ویدیویی جدید که ازش پشت صحنه سریال منتشر کردن در خصوص این اتفاقات صحبت می کنند :

بنیوف می‌ گویید :

« سال هاست که ما می دونیم این چیزی هست که قراره در فصل یکی مانده به آخر اتفاق بیفته . دیوار این موجودات را در حدود هشت هزار سال بیرون از مرز ها نگه داشته است و هیچ دلیلی وجود نداره که از الان به بعد هم این کار رو انجام نده ، مگر این که چیزی بتونه حفره ای برای عبور در ان ایجاد کند . »

ویس افزود :

« تنها یک چیز از ابتدای کار برای انجام این کار وجود داشت که الان به اندازه ی کافی بزرگ و قوی شده است ، و اون یک اژدهاست . این پیشنهاد به عنوان منطقی ترین راه در پیش گرفته شد . »

بنیوف و ویس گفتند که اون ها یک پایان وحشت ناک تر از آن چه که در فصل ششم دیدیم ، در تناقض با سفر دنریس به سمت وستروس رو خواهان بودند .

« ما تلاش کردیم که این فصل در تقابل با پایان بندی های گوناگون فصل های گذشته باشد تا اون ها شبیه یه هم به نظر نرسند . »

ویس اضافه میکند : ” فصل گذشته پایان بندی پیروزمندانه ای با سفر دنی به سمت غرب به منظور رفتن به وستروس داشت . ما در تضاد انچه در فصل قبل دیدیم میخواستیم یک فرجام وحشتناک برای فصل هفتم داشته باشیم . »

پخش فصل پایانی گات ممکنه حتی به سال 2019 برسه ، بنا بر این ما زمان زیادی برای انتظار داریم . در حال حاضر کاری که ما می تونیم انجام بدیم ، تماشای دوباره فصل هفتم و حیرت زده ی عظمتش بشیم .

خوب در پایان قصد داریم ، شما رو به دیدن پشت صحنه یکی از قسمت های فصل هفت سریال بازی تاج و تخت ، دعوت کنیم . امید واریم از دیدنش لذت ببرید . با ما همراه باشید .

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *