#


واکنش جیسون موموآ به قسمت جدید سریال گیم آف ترونز

سریال گیم آف ترونز
10 آگوست 2017 بدون نظر 13730 بازدید

واکنش جیسون موموآ به قسمت جدید سریال گیم آف ترونز

جیسون موموآ بهترین واکنش خودش رو بعد از دیدن تازه ترین قسمت بازی تاج و تخت ( غنائم جنگی ) داشت !!!

 

کال دروگو شاید خیلی قبل تر در فصل یک مرده باشه اما این جیسون موموآ رو برای پشتیبانی از امیلیا کلارک متوقف نکرده است ، کسی که نقش دنریس تارگرین رو بازی می کنه . جیسون یکی از طرفداران بزرگ سریاله و معمولا واکنش هاش رو در مورد قسمت های سریال در اینستاگرامش پست میکنه .

سریال گیم آف ترونز

Jason Momoa And Emilia Clarke

حتی سال قبل زمانی که دنریس به سمت وستروس حرکت کرد و سوار بر دروگون سخنرانی کرد او پشتیبانیش رو از دنریس نشان داد .

تازه ترین قسمت بازی تاج و تخت شامل یه جنگ حماسی بود که لنیستر ها یک طرف و دنریس سوار بر دروگون و جنگجویان دوتراکیش طرف مقابل بودن و که برای لنیستر ها به یه حمام خون بدل شد . طرفداران بازی تاج و تخت نتونستن از شور و هیجان شون بعد از دیدن این قسمت خودداری کنند و حتی جیسون موموآ هم کاملا از نتایج جنگ راضی بود .

سریال گیم آف ترونز

اون در اکانت اینستاگرامش پست کرد:

« لعنت به من . خیلی برام سخته که در مورد بهترین سریال جهان حرف نزنم . و نمی خوام برای کسی چیزی رو اسپویل کنم پس در پست ها سخت نگرفتم . اما خدای من این قسمت خیلی خارق العاده بود . کاش من هم اونجا بودم و در اون جنگ می جنگیدم ، خیلی به دن ، دیوید و عوامل سریال افتخار میکنم . درکاریس #emilia_clarke 😜 😜 😜 😜 خیلی دلم برات تنگ شده ای سوپر مادر خفن . »

جیسون موموآ نقش فرمانده دوتراکی ها ، کال دروگو رو در حوالی فصل اول بازی می‌ کرد و خیلی هیجان انگیزه میشد که کال دروگو همراه دنریس بجنگه ، اما متاسفانه ، این بازی تاج و تخته و هیچ وقت نمی دونی که کی و کدوم یک از شخصیت های مورد علاقە ات قراره بمیره .

Jason Momoa

نام و نام خانوادگی :

 نام و نام خانوادگی


محل تولد

 :تاریخ تولد

  بیوگرافی

  فیلم های سینمایی

  سریال ها

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *