#


سریال بازی تاج و تخت – فصل هفت : زمستان اینجاست “Winter Is Here”

سریال بازی تاج و تخت
15 جولای 2017 بدون نظر 1821 بازدید

سریال بازی تاج و تخت – فصل هفت : زمستان اینجاست “Winter Is Here”

بازی تاج‌وتخت ” Game of Thrones ” یک مجموعه تلویزیونی آمریکایی به سبک خیال‌پردازی حماسی

توسط دیوید بنیاف و دی. بی. وایس برای شبکه اچ‌ بی‌ او (HBO) ساخته شده‌ است . این مجموعه برگرفته از پرفروش‌ترین مجموعه کتاب داستان‌های فانتزی جرج آر. آر. مارتین ، یعنی ترانه یخ و آتش است . نخستین کتاب این مجموعه بازی تاج‌ و تخت نام دارد. فیلم‌برداری مجموعه در کارگاه ضبط فیلم پینت هال است و همچنین در مالت ، کرواسی ، ایسلند و مراکش انجام گرفته‌است . پخش فصل ششم از ۱۷ آوریل ۲۰۱۶ آغاز شد و در ۲۶ ژوئن ۲۰۱۶ به پایان رسید . سریال برای فصل هفتم نیز تمدید شد که قرار است در ۱۶ ژوئیه ۲۰۱۷ پخش آن آغاز شود که تنها یک روز تا انتشار آن مانده است . سریال با فصل هشتم در سال ۲۰۱۸ پایان می‌یابد .

داستان سریال در قاره‌های خیالی وستروس و اسوس ، در نزدیکی پایان یک تابستان ۱۰ ساله اتفاق می‌افتد و چندین خط داستانی را دنبال می‌کند . اولین داستان به جنگ بین خانواده‌های اشرافی برای به دست آوردن تخت آهنی پادشاهی هفت اقلیم مربوط می‌ شود . دومین خط داستانی ، نزدیک بودن زمستانی طولانی و یورش موجوداتی افسانه‌ای از شمال را شرح می‌دهد و سومین خط داستانی مجموعه ، تلاش فرزندان شاه مخلوع ، برای بازپس‌گیری تاج‌ و تخت است . این مجموعه از طریق شخصیت‌هایی که اخلاقیات مبهمی دارند ، حول مسائلی چون طبقات اجتماعی ، مذهب ، وفاداری ، فساد ، جنگ داخلی و مجازات می‌گردد .

( این پست مقدمه ای برای مطالب بعدی پیرامون سریال محبوب و پر بیننده بازی تاج و تخت “Game Of Thrones” و فصل جدید آن که فردا منتشر می شود از سایت ویکی پدیا بر گرفته شده است .)

بازی تاج‌وتخت رکورددار تعداد بیننده در شبکه اچ‌ بی‌ او (HBO) است و در کشورهای مختلف از جمله کشور خودمان ، طرفداران زیادی دارد. با وجود استفاده از برهنگی ، خشونت و خشونت جنسی که انتقاداتی را به این مجموعه وارد آورده ، منتقدین نظرات مثبت فراوانی در مورد این سریال داشته‌اند .

این سریال تاکنون نامزد و برندهٔ بسیاری از جوایز شده‌است که از میان آن‌ها می‌توان به نامزدی جایزه بهترین سریال درام برای هر چهار فصل پخش شدهٔ آن ، یک نامزدی جایزه گلدن گلوب برای بهترین سریال تلویزیونی درام و نامزدی جایزهٔ هوگو برای بهترین نمایش درام اشاره کرد . پیتر دینکلیج نیز برای بازی در نقش تیریون لنیستر موفق به دریافت دو جایزهٔ بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و یک جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شده‌ است .

سریال بازی تاج و تخت

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *