#


فراخوان جشنواره فیلم کوتاه کن منتشر شد

جشنواره فیلم کوتاه کن
27 ژوئن 2017 بدون نظر 2401 بازدید

فراخوان جشنواره فیلم کوتاه کن منتشر شد

فراخوان جشنواره فیلم کوتاه کن منتشر شد

به گزارش از من بپرس، جشنواره فیلم کوتاه کن فرانسه، برای دوره جدید فراخوان داد.

این جشنواره که به اختصار CSFF خوانده می شود، به عنوان معتبرترین جشنواره در زمینه فیلم های کوتاه معروف است و گفته می شود که به فستیوال کن ربطی ندارد.

در این جشنواره بهترین فیلم های کوتاه بین المللی بر روی رود معروف فرانسه به نمایش در می آیند.

هدف از برگزاری جشنواره فیلم کوتاه کن نمایش آثاری از خلاقانه ‌ترین فیلم های بین المللی در شگفت انگیزترین رخداد سینمایی بیان شده است.

به همین منظور دست اندر کاران این جشنواره با نمایش بیش از صد فیلم کوتاه، فیلم سازان سراسر جهان را برای یک نمایش با شکوه از خلاقیت سینمایی و معرفی استعدادهای نوظهور در زمینه فیلم سازی، گرد می آورد.

در رسانه ها نوشته شده که در جشنواره فیلم کوتاه کن علاوه بر پخش و نمایش آثار کوتاه بین المللی، رویدادهایی منحصر به فرد، روشن گرانه و سرگرم کننده نیز ارائه می شود.

گفتنی است 25 جولای 2017 برابر با 3 مرداد ماه آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره است. بنابراین تمامی فیلم سازان علاقه‌ مند به شرکت در این رخداد بزرگ فیلم های کوتاه که در ژانرهای داستانی، مستند، انیمیشن، تجربی و ترسناک اثری خلق کرده اند، می توانند تا تاریخ مذکور نسبت به ثبت نام و ارسال آثار خود در سایت جشنواره اقدام کنند.

جشنواره فیلم کوتاه کن در شهر نیس فرانسه و به مدت چهار روز از تاریخ 13 تا 16 سپتامبر برابر با 22 تا 25 شهریور ماه برگزار می شود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *