#


احسان عبدی پور در راه بازار کن

احسان عبدی پور
14 می 2017 بدون نظر 1945 بازدید

احسان عبدی پور در راه بازار کن

احسان عبدی پور در راه بازار کن

به گزارش از من بپرس، احسان عبدی پور که چند سال پیش با فیلم تنهای تنهای تنها توانست توجه بسیاری را جلب کند، در این روزها با فیلم تیک آف در تلاش برای رفتن به بازار کن است.

تیک آف که از 6 اردیبهشت در سینمای کشور به نمایش عمومی درآمده است، فضای بسیار متفاوت از تنهای تنهای تنها دارد. این فیلم به نویسندگی و کارگردانی احسان عبدی پور، داستان چهار پسر و دختر را روایت می کند که بعد از یک مهمانی شبانه زندگی شان تغییر مسیر می دهد.

عبدی پور برخلاف فیلم قبلی اش از بازیگران حرفه ای همچون مصطفی زمانی، پگاه آهنگرانی، سوگل قلاتیان و حمزه مقدم استفاده کرده است. همچنین رضا یزدانی که بیشتر به عنوان خواننده شناخته می شود، در این فیلم بازی می کند.

بر اساس آمار رسمی تیک آف تا کنون توانسته بیش از 700 میلیون تومان فروش داشته باشد که به نظر می رسد توانسته سازندگانش را تا حدودی راضی کند.

در عنوان بندی فیلم نام مهتاب کرامتی، ستاره زن سینمای ایران، در کنار بیمه رازی به عنوان یکی از سرمایه گذاران فیلم به چشم می خورد. طهورا ابوالقاسمی تهیه کننده فیلم یکی دیگر از سرمایه گذاران تیک آف است.

دیگر عوامل این فیلم عبارتند از:

مدیر فیلمبرداری: ساعد نیک ذات

موسیقی: محسن شریفیان، بابک شهرکی

طراح چهره پردازی: سودابه خسروی

مدیر تولید: سمیرا علایی

دستیار تولید: ادریس عبدی پور

صدابرداران: جهانگیر میرشکاری، مهدی ابراهیم زاده

طراحی و ترکیب صدا: حسین ابوالصدق

خواننده: رضا یزدانی.

پخش بین المللی تیک آف را نگین موسوی که مدیر پخش بین الملل مؤسسه فیلمیران است، انجام می دهد. این مؤسسه در تلاش است تا با انجام رایزنی برای رفتن تیک آف به بازار فیلم کن که در حکم دروازه دیگر جشنواره هاست، بتواند زمینه ای فراهم کند تا این فیلم در سایر فستیوال های معتبر دنیا نیز حضور پیدا کند.

برچسب ها برچسب‌ها:, ,
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *