#


جواد عزتی در اکران مردمی (ماجرای نیمروز رد خون)

جواد عزتی
6 فوریه 2019 بدون نظر 3223 بازدید

جواد عزتی در اکران مردمی (ماجرای نیمروز رد خون)

اکران مردمی ماجرای نیمروز رد خون در پردیس تازه تاسیس ایران مال انجام گرفت جواد عزتی گفت اگر فیلم را پسندیدید در آرای مردمی شرکت کنید و اگر هم آن را نپسندیده مثل یک راز در دل خود نگه دارید

در این اکران مردمی که ۱۴ بهمن ماه انجام شد هستی مهدوی/ بهنوش طباطبایی/ محمدحسین مهدویان/ جواد عزتی/ سید محمود رضوی کامران حجازی و مهدی زمین پرداز از حاضران در سالن اکران بودن.د اکران این فیلم همزمان در دو سالن با بیش از ۳۰ دقیقه تاخیر شروع شد و در ابتدای اکران عوامل  فیلم به روی صحنه آمدند و از مخاطبان به دلیل اینکه (ماجرای نیمروز رد خون) را انتخاب کرده اند و برای تماشای آن در سالن حاضر شده اند تشکر کردند.

 صحبت های جواد عزتی و دیگر بازیگران در مورد ماجرای نیمروز

جواد عزتی به خاطر تاخیری که داشت وسبب شده بود فیلم نیز با تاخیر اکران شود عذرخواهی کرد و گفت: (دمتون گرم که این فیلم را برای تماشا انتخاب کردید ..اگر از فیلم خوشتان آمد در آرای مردمی شرکت کنید ..اگر هم  آن را نپسندیدید مثل یک راز در دل خود نگه دارید.)

بهنوش طباطبایی نیز در ادامه گفت: خوشحال هستم که این فیلم را برای بار سوم، چهارم همراه شما تماشا می کنم .سینمای ایران مال بزرگ است و من در عظمتش ماندم ! امیدوارم از تماشای این فیلم لذت ببرید و در آرای مردمی شرکت نمایید .،

هستی مهدوی محمدحسین مهدویان ،مهدی زمین‌پرداز و حسین مهری نیز از مردم تقاضا کردند تا در آرای مردمی شرکت کنند.

(ماجرای نیمروز رد خون) آخرین اثر محمدحسین مهدویان است که در ادامه فیلم (ماجرای نیمروز) ساخته شده است و این دفعه به روایت حمله منافقین همزمان با اعلام آتش بس جنگ تحمیلی میان ایران و عراق به خاک ایران می‌پردازد. عملیاتی که در ایران به نام مرصاد بود و سبب شد تا نیروهای منافقین را در داخل خاک عراق عقب براند.

با اینکه برخی از تماشاگران بعد از تماشای فیلم از طولانی بودن فیلم گله کردن ،اکثر تماشاگران از تماشای فیلم لذت برده بودند .در این میان مخاطبانی که دارای سن بیشتری بودند و شاهد روزهای جنگ بودند از فیلم لذت بیشتری بردند و اظهار کردند (ماجرای نیمروز رد خون) خاطرات گذشته آنها را زنده کرده و خوشحال هستند که جوان تر ها با دیدن این فیلم موقعیت آن زمان را بهتر درک می‌کنند.

جوان هایی هم که در اکران این فیلم در سالن حضور داشتند در رابطه با فیلم نظرات متفاوتی را ارائه دادند. اما نقطه نظر مشترک آنها این بود که اطلاعات تاریخی شان در ارتباط با وقایع آن زمان کامل شده و از جلوه های ویژه فیلم بسیار تعریف می‌کردند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *