#


گزارشی از سریال های رمضان 96

سریال های رمضان 96
7 می 2017 بدون نظر 2273 بازدید

گزارشی از سریال های رمضان 96

سریال های رمضان 96

به گزارش از من بپرس، با نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان، تولید سریال های تلویزیون در جریان است. از همین رو با توجه به اهمیت این سریال ها برای مخاطبین بر آن شدیم به معرفی آنها بپردازیم. روند تولید سریال ها از چند ماه گذشته آغاز شده تا به موقع در کنداکتور صدا و سیما قرار بگیرند.

سریال های ماه مبارک رمضان

سریال های ماه مبارک رمضان

شبک یک سیما

برای شبکه یک سیما سریالی با نام «لبخند رخساره» پخش خواهد شد. این سریال که به جای مجموعه «پایتخت 5» در شبکه یک به روی آنتن خواهد رفت، به کارگردانی بهرنگ توفیقی و به تهیه کنندگی زینب تقوایی و نویسندگی سعید نعمت الله در سال گذشته ضبط و تولید شده است. این سریال در 30 قسمت با آغاز ماه رمضان، هر شب به روی آنتن خواهد رفت.

«لبخند رخساره» که در لوکیشن های مختلف در شهرهای مشهد، نیشابور، قدمگاه، هشتگرد، تهران، بندر انزلی و … تولید شده، ملودرامی اجتماعی است. در خلاصه داستان آن آمده است که هیچگاه دوری، دوستی نمی‌آورد و خانواده قصه لبخند رخساره قبل از آنکه دیر شود، به همدلی می‌رسند.

عوامل اصلی دیگر این سریال متشکل است از:

مدیر صدابرداری: هادی افشار، طراح گریم: مهرنوش طبیبی، مدیر تولید: مهدی بدرلو، آهنگساز: فرزین قره‌گزلو، مدیر تصویربرداری: بهنام کریمی، گروه کارگردانی: امیر حسین کهکشان، مجید مافی، سالار مرضیه.

سریال لبخند رخساره

سریال لبخند رخساره

شبکه دو سیما

همچنین برای شبکه دو سیما جدیدترین سریال محمد حسین لطیفی با نام «سر دلبران» در حال تولید است.

تصویر برداری سریال «سر دلبران» اکنون در یزد ادامه دارد و گروه مشغول در این شهر مشغول به کارند.

بازیگران سریال «سر دلبران» عبارتند از:  فرهاد قائمیان، محمد کاسبی، رضا توکلی، اسماعیل محرابی، برزو ارجمند، جعفر دهقان، متین‌ السادات ستوده و جهانبخش سلطانی.

دیگر عوامل سریال:

مدیر صدابرداری: فرشید احمدی، طراح صحنه و لباس: حمیدرضا نوروزی، مدیر تصویربرداری: امیر کریمی، مدیر تولید: داوود جمشیدی، دستیار اول کارگردان: امیرعباس لطیفی، تدوینگر: خشایار موحدیان، مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری وصف صبا، محصول: سازمان هنری‌ رسانه‌ای اوج.

سریال سر دلبران

سریال سر دلبران

شبکه سه سیما

برای شبکه سه سیما نیز سریالی با نام «نفس» به کارگردانی جلیل سامان و تهیه کنندگی احمد کاشانچی در دست ساخت است.

قصه این سریال در مورد جوانی پر شور و نشاط است که در بحبوحه وقایع انقلاب سری در زندگی اش فاش می شود که برای رسیدن به واقعیت، ماجراهای پیچیده ای را پشت سر می گذارد.

بازیگران سریال «نفس» عبارتند از:

داریوش فرهنگ، مسعود رایگان، ژاله صامتی، فاطمه گودرزی، بهناز جعفری، قربان نجفی، علیرضا کمالی، احسان امانی، هادی عامل هاشمی، آتوسا راستی، شهاب شادابی، ساناز سعیدی، خسرو شهناز، هدایت هاشمی و رامین راستاد.

دیگر عوامل سریال عبارتند از:

مدیر تصویربرداری: سیروس عبدلی، مدیر تولید: رضا نصیری‌نیا، مدیر صدابرداری:جواد مقدس، طراح گریم: مهرداد میرکیانی، دستیار اول کارگردان: علیرضا صالحی، طراح صحنه و لباس بابک کریمی، منشی صحنه: آزاده جهانبخش، عکاس: حسن شجاعی.

سریال نفس

سریال نفس

شبکه الکوثر

در بین شبکه های دیگر سیما، شبکه الکوثر نیز سریالی با نام «باب المراد» را پخش خواهد کرد.

این سریال که برای اولین بار در ماه مبارک رمضان از این شبکه پخش خواهد شد، مراحل مختلف زندگی امام جواد (ع) از تولد در مدینه، همراه شدن با پدر و شهادت امام رضا (ع) تا شهادت امام جواد (ع) توسط معتصم عباسی را به تصویر می کشد.

این سریال محصول مشترک کشورهای ایران، کویت، عراق، سوریه و بحرین است که به کارگردانی فهد میری توسط یک شرکت کویتی در ایران تهیه شده است.

نویسنده این سریال محمود عبدالکریم است و در آن بازیگرانی از این پنج کشور ایفای نقش می کنند.

طراح صحنه و دکور مجید میرفخرایی و بازیگران ایرانی آن محمود رحمانی و احمد کاوری هستند. خواننده تیتراژ آغازین این سریاتل نیز محمد اصفهانی است که به زبان عربی می خواند.

این سریال هرشب در ماه مبارک رمضان در ساعت 24 از شبکه الکوثر پخش خواهد شد و در ساعت 14 نیز پخش تکرار آن خواهد بود.

سریال باب المراد

سریال باب المراد

 

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *