#


تهیه کننده و بازیگر فیلم “لاتاری” از رشیدپور به شدت انتقاد کردند

7 فوریه 2018 بدون نظر 2275 بازدید

تهیه کننده و بازیگر فیلم “لاتاری” از رشیدپور به شدت انتقاد کردند

تهیه کننده و بازیگر فیلم “لاتاری” از رشیدپور به شدت انتقاد کردند

در برنامه سینمایی «هفت» که شب گذشته با حضور محمدحسین مهدویان اجرا شد، مجری برنامه رضا رشیدپور بعضی از جزییات داستان فیلم سینمایی «لاتاری» را در حضور کارگردان آن تکرار کرد. با تمام شدن این برنامه، سید محمود رضوی تهیه کننده و هادی حجازی فر بازیگر این فیلم سینمایی به شدت واکنشی را به این کار رشیدپور نشان دادند. هادی حجازی فر در صفحه اینستاگرام خود از این مجری به عنوان مجری برنامه صبحگاهی یادآور شد که اطلاعی از برگزاری برنامه های سینمایی ندارد و از طرفی دیگر سید محمود رضوی در صفحه توییتر خود از حرف های رضا رشیدپور و منتقدان برنامه هفت، به عنوان یک رفتار غیر حرفه ای یادآور شد.

در بین گفت و گوی رضا رشیدپور با محمدحسین مهدویان در برنامه «هفت»، این مجری قسمت هایی از داستان فیلم سینمایی «لاتاری» را تکرار کرد و این حرف ها با لبخند های عصبی مهدویان مواجه شد و این کارگردان از رضا رشید پور تقاضا کرد که بیشتر از این داستان و آخر این فیلم را نقل نکند.

با تمام شدن این برنامه، تهیه کننده فیلم «لاتاری » سید محمود رضوی در واکنش به حرف های مجری و منتقدان برنامه «هفت» در صفحه توییترش نوشت: «یکی از غیر حرفه ای ترین رویدادهای رسانه ملی این است که در برنامه «هفت» به گونه ای از فیلم «لاتاری» صحبت کردند، که قصه را لو دادند.» رضوی علاوه بر این در توییت دیگر خود به حرف های های یکی از منتقدان این برنامه نیز واکنشی را نشان داد و نوشت: «فیلم سینمایی «لاتاری» را تولید کرده ایم و کلی فحش شعار دادن را به جان خریدیم که در یک سکانس بگوییم، خلیج نه، خلیج فارس! بعد منتقد برنامه «هفت» می گوید کشورهای خلیج!»

ولی هادی حجازی فر به عنوان بازیگر این فیلم نیز در واکنش به حرف هایی که در برنامه «هفت» در خصوص فیلم «لاتاری» منتشر شد، در صفحه اینستاگرام خود نوشت :«ضمن احترام به نظرِ منتقدین این برنامه در خصوص فیلم «لاتاری» ، از حسین مهدویان بسیار ناراحتم که چرا وقتی که مجری داشت داستان کامل و ریز فیلم نمایش داده نشده را لای خواهش های حسین، توضیح می داد با پشت دست توی دهن مجری پرت و بی اطلاع صبحگاهی این برنامه نزد.»

وی در ادامه نوشته است: «چنانچه مجری در طی حیاتش حداقل پنج برنامه از هفت های قدیمی را مشاهده کرده بود متوجه می شد که اینکار او باعث از بین بردن سرمایه و تلاشِ یک تیم بزرگ می باشد. قهقرا از این بیشتر؟ رسیدن از جیرانی به رشیدپور! چقدر جای فرزاد حسنی ها ، یحیوی ها و … در تلویزیون خالی است.»

هم اکنون باید منتظر تعریف رضا رشیدپور در خصوص این اقدام خود درباره فیلم سینمایی «لاتاری» در برنامه امشب «هفت» بود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *