#


برنامه «دورهمی» ویژه برنامه شب یلدا

24 دسامبر 2017 2 نظر 841 بازدید

برنامه «دورهمی» ویژه برنامه شب یلدا

برنامه «دورهمی» ویژه برنامه شب یلدا

به گزارش ازمن بپرس، مهران مدیری در برنامه ی ویژه ای که برای شب یلدا ساخته بودند میزبان علی اوجی و نرگس محمدی بود که اولین شب یلدای مشترک این زوج هنرمند بود و در کنار این زوج هنرمند از حجت اشرف زاده و عماد طالب زاده نیز دعوت شد تا در این برنامه حضور داشته باشند.

مجری و کارگردان این برنامه تلویزیونی، مهران مدیری شب یلدا را تبریک گفت و بیان کرد: جوری می گویند که شب یلدا از تمام روزهای سال یک دقیقه بیشتر است که گویی ما برای تمام ثانیه های زندگی مان برنامه داریم. ما کسانی هستیم که پنج ساعت از وقت خود را در روز در ترافیک می گذرانیم و زمان های از دست رفته ی زیادی را در زندگی مان داریم. همچنین گفته است که «من اهل قضاوت نیستم و کاری هم با داروها ندارم؛ 35دقیقه زلزله آمده است و هیچ فردی هیچ حرفی نزده است، ولی داور ما بلد است که سوت بلبلی بزند».

مهران مدیری در ادامه به این اشاره کرد که مهمانان امشب برنامه برندگان حامی برنامه می باشند. همچنین با برندگان دوره پیش این برنامه صحبت کرد و بعد از آن عماد طالب زاده و حجت اشرف زاده را دعوت کرد تا برای اجرای قطعه «عشق دلم» بر روی صحنه بیایند.

مهران مدیری همچنین به این موضوع اشاره کرد که برخی از افراد تمام مناسبت ها را در تقویم شان مشخص کرده اند و گفت: ما برای تمام روزها در تقویم روز داریم، حتی برای روز مو فرفری ها نیز جشنی را برپا می کنیم و امروزه تمی را برای هر جشنی مشخص می کنیم. ولی این مراسمات و جشن گرفتن ها برای کسانی که کارت های اعتباری شان معتبر می باشد هیچ کاری ندارد.

مجری این برنامه با اشاره به اینکه فضای مجازی باعث کمرنگ تر شدن دورهمی ها شده است و جذابیت هایی که در گذشته داشته است را گرفته بیان کرد: قبل از این در دورهمی هایی که خانواده داشته اند بحث های سیاسی می کردند ولی در حال حاضر بحث های سیاسی در خانواده کاهش یافته است. پیش از این در انتهای هر مراسمی که برای قطعنامه سیاسی بود بین خانواده ها انضا می شد. کاش بتوانیم قدر گذشته ها را هر چه بیشتر بدانیم، بسیاری از کشورهای مختلف غبطه ی چنین دورهمی ها را می خورند. چون تعداد زیادی از کشورها برای اینکه از منزل های شان خارج شوند باید عوارض خروج بدهند. ولی ما نداریم و باید قدر آن را بدانیم.

در ادامه عماد طالب زاده را برای دومین بار دعوت کردن تا قطعه خود را اجرا کند و پس از آن مهران مدیری از علی اوجی و نرگس محمدی دعوت کرد و گفت: امشب به مناسبت شب یلدا میزبان زن و شوهر هنرمنی هستیم که توسط همین برنامه ازدواج کردند و از آن زمان با هم آشنا شدند.

علی اوجی و همسرش نرگس محمدی بعد از سلام و تبریک شب یلدا و احوال پرسی با مجری این برنامه صحبت های شان را با اعلام تاریخ تولدشان شروع کردند. علی اوجی در مورد این موضوع گفت: من در سال 1362متولد شده ام که از همسرم نرگس یازده ماه کوچکتر هستم.

مهران مدیری اشاراتی به حضور علی اوجی در تمام برنامه های سینمایی و موسیقی کرد و از وی در این مورد سوالاتی پرسید.

علی اوجی بیان کرد که رشته ی تحصیلی اش در زمینه کارگردانی سینما می باشد و به خاطر ورود به کارگردانی کارش را در زمینه هنر شروع کرد و در ادامه گفت: ورود به سینما و کارگردانی برای سینما چندان راحت هم نمی باشد و چون استعدادم را در سایر زمینه های هنری حس کردم تصمیم گرفتم که وارد عرصه تهیه کنندگی موسیقی بشوم و پس از آن برای چند سال کارگردانی جشن حافظ مرحوم علی معلم بر عهده ی من بود.

اوجی با اشاره به یک خاطره از پشت صحنه ی فیلم سینمایی “پل چوبی” در مورد حضورش در حرفه ی بازیگری بیان کرد: شبی مهران مدیری من را دعوت کرد تا بازیگر شوم و با شوخی که در آن شب کردن به کار بازیگری وارد شدم.

نرگس محمدی در ادامه در مورد فعالیت های همسرش علی اوجی گفت: از فعالیت های زیادی که علی بر عهده دارد ناراحت نیستم، علی همه جا حضور دارد. ولی از اینکه در خانه هم درگیر کارهایش است کمی مرا اذیت می کند.

مدیری از نرگس محمدی در مورد تقاضای ازدواج و آشنایی وی با علی اوجی پرسید. وی در پاسخ به مهران مدیری گفت: من علی را چندین سال ایت که می شناسم و سری قبلی دورهمی نیز علی من را دعوت کرد. ولی برای ازدواج به من گفته است که تا سن شصت سالگی تو را می خندانم و تو با من خوشبخت می شوی. من همیشه با آدم هایی که اخمو هستند و دائما ناراحت می باشند مشکل دارن و هرگز نمی توانم چنین افرادی را تحمل کنم.

نرگس محمدی با بیانی در مورد صحبت هایی که در یک مصاحبه داشته است گفت: من رد آن مصاحبه می خواستم بگویم که علی قلبش پاک و خ.ب می باشد و از لحاظ مغری و روانی نیز آرام می باشد ولی جمله ام خوب بیان نشد و گفتم که روانش پاک است.

علی اوجی در مورد خصوصیت هایی که همسرش دارد گفت: نرگس خیلی خوب و خش اخلاق می باشد ولی زمانی که زبانش ناتوان می شود حرکت های فیزیکی به کار می برد و کتک می زند. در ادامه گفت که شوخی کردن و همسرم واقعا خوش قلب و مهربان می باشد. در ضمن یک مادر زنی دارم که یک انسان درجه یک و سرحال می باشد.

همچنین در ادامه گفت: در زمان ازدواج و روزهایی که نزدیک به عروسی بود در ایران نبودم و تمام کارهای من را مادر زنم انجام داد. وی گفت که من ده روز مانده به روز عروسی به جشنواره ونیز رفتم و درست در همان روز عروسی به ایران بازگشتم و البته شانسی که آوردم این است که هواپیما تاخیر نداشته است.

علی اوجی با بیان اینکه در حرم امام رضا (ع) از نرگس محمدی خواستگاری کردم بیان کرد: من و نرگس محمدی به همراه لاله اسکندری برای تئاتری به مشهر سفر کرده بودیم که با کمک لاله اسکندری یک روز در گوشه ای از حرم درست با در آمدن صدای ساعت های صحن از نرگس محمدی خواستگاری کردم و انگشتر را به وی دادم.

نرگس محمدی در سری قبل این برنامه به بازی خود نمره صد داده بود که این بار هم به بازی خود و ایفای نقش علی اوجی نمره صد را داد و بیان کرد: هر فردی خودش بهتر می داند که به چه میزان تلاشش را کرده است.

علی اوجی در ادامه غزلی از حافظ که مهران مدیری آن را انتخاب کرده بود را خواند و سپس در پاسخ به سوالی در مورد مقدار حقوقی که خود و همسرش دریافت می کنند گفت: تا به الآن حقوق مان را حساب نکرده ایم و تمام در آمدهای مان خرج شده است.

نرگس محمدی در مورد خصلت های مثبت و منفی ای که همسرش دارد بیان کرد: علی بسیار خوب است. ولی زمانی که عصبانی می شود پس از اینکه تمام حرف ها و داد و بیداد هایش تمام می شود سریعا معذرت خواهی می کند.

علی اوجی نیز در ادامه در مورد خصلت هایی که همسرش دارد گفت: نرگس هر خصلتی که دارد را دوست دارم و روزی که از او در خاست ازدواج کردم اخلاق او برای من جذاب بود. ولی واقعا زمانی که گریه می کند نمی توانم تحمل کنم. چون سر هر چیزی گریه می کند مثلا یک بار مهمان داشتیم و غذای او سوخت و تمام مدت داشت گریه می کرد.

مهران مدیری از نرگس محمدی پرسید که این روزها چه چیزی در جامعه بیشتر شما را اذیت می کند و وی پاسخ داد: هرگز این بی ثباتی که در اقتصاد جامعه وجود دارد را درک نمی کنم که تمام چیزها یک شبه تغییر می کند و همه چیز یا گران می شود و یا ارزان. تغییراتی که در قیمت ها می شود از یک تا ده درصد طبیعی می باشد ولی اگر یک شبه سه تا چهار برابر بیشتر شود منطقی نمی باشد. این مسئله مرا خیلی اذیت می کند و امیدوارم که ثبات اقتصادی برای چند سال وجود داشته باشد.

در ادامه علی اوجی بی اخلاقی در کشور و فضای مجازی را یک مشکل برای جامعه خواند و از مردم تقاضا کرد که با حفظ فرهنگ و تاریخ اصلی شان اخلاق مدار باشند.

علی اوجی برای اولین بار بود که به این برنامه دعوت می شد و در پایان این برنامه وی به موزه «دورهمی» یکی از جوایز ارزشمند تهیه کنندگی موسیقی اش را اهدا کرد و مهران مدیری به خاطر ازدواج این زوج هنرمند به آن ها یک دیوان نفیس حافظ و مجسمه علی اوجی را هدیه داد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *