#


جورج کلونی و هدیه یک میلیون دلاری برای هر یک از دوستان

15 دسامبر 2017 يك نظر 1947 بازدید

جورج کلونی و هدیه یک میلیون دلاری برای هر یک از دوستان

جورج کلونی و هدیه یک میلیون دلاری برای هر یک از دوستان

دوست بودن با جورج کلونی می‌تواند به اندازه کافی خوش‌آیند باشد؛ به ویژه اکنون که فاش شده که وی به هر یک از دوستان صمیمی‌ خود یک میلیون دلار تحت عنوان تشکر به واسطه کمک‌ های شان داده است.

مدت ‌زیادی است که “رانده گیربر”، از دوستان نزدیک جورج کلونی می باشد که در حضوری که در برنامه مستند “هدلاینر” شبکه ام‌ اس ‌ان ‌بی‌ سی داشت گفت که جورج این پول را در سال ۲۰۱۳ به عنوان یک هدیه غافلگیر کننده به دوستانش داده است.

او گفته‌های این بازیگر مطرح را این گونه بیان می‌کند: ” واقعا برای من این مهم است که اکنون که همه در کنار هم می باشیم بتوانم لطف های شما را جبران کنم.”

رانده با سیندی کرافورد، مدل سرشناس ازدواج کرده است

رانده که درزمینه‌ تفریح، سرگرمی و تجارت فعال می باشد در این مصاحبه بیان داشت: “یک تیم هستیم که اسم آن را “پسرها” گذاشتیم. یک بار جورج به من و گروه “پسرها” گفت که روز ۲۷ سپتامبر ۲۰۱۳ را حتماً به یاد داشته باشید که برای صرف شام به خانه ما بیایید.”

وی در این باره تعریف می‌کند که وقتی به خانه جورج رفتند، یک کیف جلوی هر صندلی، بر روی میز غذاخوری گذاشته شده بود.

 

“جورج علت انجام این کار را این گونه بیان کرد، می‌خواهم همه ی شما بدانید که چه مقدار برای من ارزش دارید و چه میزان در زندگی من مهم بوده اید. من به لس‌آنجلس آمدم، بر روی مبل منزل شما خوابیدم. در زندگی خیلی احساس خوشبختی کردم که شما را داشتم و قطعا بدون شما نمی‌توانستم اکنون به اینجا برسم.”

در سال ۲۰۱۴بود که جورج کلونی با امل علم‌الدین وکیل و فعال حقوق بشر ازدواج کرد.

رانده می‌گوید: “وقتی که کیف‌ها را باز کردیم درون هر کیف مبلغ یک میلیون دلار پول نقد از نوع اسکناس‌های ۲۰ دلاری بود.” تعداد ما در آن شب چهارده نفر بود و جورج به هر کدام از ما مبلغ یک میلیون دلار هدیه داد.

رانده در ادامه گفت: “جورج به ما گفت: می‌دانم که جمع ما دوران سختی را گذرانده ایم، بعضی از شما هنوز هم در شرایط سخت به سر می برد. ولی نباید نگران آینده فرزندان تان و پرداخت وام هایی که گرفته اید باشید.” به نقل از رانده، جورج کلونی به آنها گفته بود که اضافه بر این مبلغ، یک سال از مالیات آنها را هم پیشاپیش پرداخت کرده است.

جورج کلونی

رانده توضیح می‌دهد: “یکی از ما پسرها در یک کلاب در فرودگاه تگزاس فعالیت داشت و کار می‌کرد، باید خانواده‌اش را با درآمد آن اداره می‌کرد و هر روز با دوچرخه به سر کار می رفت. منظور این است که ما این چنین آدم‌هایی بودیم که همیشه از جورج حمایت کردیم و اکنون جورج با این عمل خواسته است تا جبران کرده باشد.” رانده این گونه می گوید که قصد داشته است که این هدیه را قبول نکند ولی جورج بر انجام کار خود اصرار داشته است.

بر پایه لیست اشخاص ثروتمند که در “مجله ساندی تایمز” چاپ شده است مقدار سرمایه جورج کلونی و همسر وی امل در سال ۲۰۱۵ حدود ۱۶۴ میلیون و پانصد هزار دلار بوده است. به احتمال زیاد مقدار سرمایه آن ها تا به امروز خیلی بیشتر شده است.

در اوایل سال جاری میلادی، جورج کلونی امتیاز تجاری “کازامیگو”، اسم یک نوشیدنی الکلی تکیلا را که کمپانی تولید کننده آن را به همراه دوستش “رانده” تاسیس کرده بود، به قیمتی حدود ۷۵۰ میلیون دلار فروخت.

جورج کلونی با بازی در سریال پر بیننده و پرطرفدار “اتاق اورژانس” که در سال ۱۹۹۴ ساخته و پخش شد، به شهرت رسید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *