#


بیوگرافی میلاد کی مرام

28 فوریه 2019 بدون نظر 4435 بازدید

بیوگرافی میلاد کی مرام

بیوگرافی میلاد کی مرام

میلاد کی مرام یکی از بازیگران جوان ایرانی است که در تاریخ4 اردیبهشت1365 در بندرانزلی به دنیا آمده است. کی مرام مدرک فوق دیپلم الکترونیک داشته و دوره های بازیگری را نز مسعود کیمیایی گذرانده است. کی مرام یکی از برترین شاگردان مسعود کیمیایی بوده و در باشگاه والیبال هنرمندان نیز عضویت دارد. میلاد کی مرام نسبت به تیم ملوان بندرانزلی بسیار علاقه داشته و تمامی بازی های این تیم فوتبال را با سرسختی زیادی دنبال می کند.

میلاد کی مرام سومین فرزند خانواده بوده و تاکنون مجرد بوده و  دارای یک خواهر و برادر بزرگتر از خود است. کی مرام علاقه بسیار زیادی به مادر خود داشته و برای تبریک روز زن به مادر خود اینگونه گفته است: دلم برای گریه تنگ است، کجاست مادر؟ کجاست گهواره من. در زمان آشوبم مادر تو آرامش منی. عاشقانه زندگیم تمام عمر من فدای تو. روزت مبارک. میلاد کی مرام روز مادر را به همسران شهدای ایران نیز تبریک گفته که در عین مادر بودن نقش پدر را نیز در زندگی و برای فرزندان ایفا می کنند.

میلاد کی مرام

بازی نکردن میلاد کی مرام در یک سکانس

در یکی از فیلم هایی که میلاد کی مرام در آن بازی داشته نقش کوتاهی در دو سکانس برای او درنظر گرفته می شود که سکانس اول به خوبی فیلمبرداری می شود. در سکانس دوم که کی مرام باید مقابل یک بازیگر نه چندان مشهور قرار بگیرد که مسائلی را برای عوامل فیلم ایجاد می کند. هرچه کارگردان و دیگر عوامل سعی می کنند نتیجه ای در برنداشته و دومین سکانس فیلمبرداری نمی شود. کارگردان برای اینکه بازیگر دیگری را جایگزین کی مرام نکند اعلام می کند که از همان سکانسی که فیلمبرداری شده استفاده کرده و میلاد کی مرام را مسئول ناقص بودن نقش معرفی می کند.

کارگری تا بازیگری

میلاد کی مرام پیش از اینکه در عرصه بازیگری وارد شده و به شهرت و محبوبیت دست پیدا کند در رستوران به کارگری مشغول بود. زمانی که در رستوران رادان یوسف آباد کار میکرده با خانم گلاب آدینه آشنا شده و زمانی که خانم آدینه برای سفارشات خود به صندوق دار که کی مرام بوده مراجعه می کند او می گوید من اینم و همه چیز را در مورد خود توضیح داده و اعلام می کند دوست دارد وارد بازیگری شود. خانم آدینه نیز در پاسخ به این درخواست او می گوید: قصد دارم سریالی به نام خواستگاران را بسازم. می توانی آمده و تست بازیگری دهید و درصورت تمایل نقشی را برای تو درنظر می گیریم.

میلاد کی مرام پس از تست بازی به جای اینکه یک نقش بازی کند بیست نقش مختلف را ایفا کرده و می تواند توانمندی خود را به خوبی نشان دهد. او از تجربه کار با خانم آدینه به عنوان یک درس عجیب نام برده و خود را مدیون او می داند. علاوه بر خانم آدینه او خود را مدیون استاد کیمیایی معرفی کرده و می گوید تمام دانش خود را از آن ها دارد. میلاد کی مرام در صحبت های خود عنوان کرده در آن دوران هیچ دوستی نداشته و سعی کردم دوستی برای خود انتخاب نکنم. چراکه معتقد بودم برای اینکه بتوان دوستی داشت باید ابتدا پول داشته باشی که من پول لازم را نداشتم و صفر بودم.

او نسبت به زندگی خود در موتورخانه با افتخار صحبت کرده و می گوید: شب ها در موتورخانه می خوابیدم و صبح ها هم جارو می زدم و هم تی می کشیدم. البته آقای مسعود کیمیایی نسبت به این موضوع هیچ اطلاعی نداشت اما من سعی می کردم بنا براحساس مسئولیتی که داشتم تمام کارهایم را صحیح انجام دهد. پس از خروج از مدرسه کیمیایی به رستوران رادان یوسف آباد رفته و در انجا مشغول به کار شدم.

زمانی که در رستوران کار می کیردم یکی از دوستانم به نام محمد حمزه ای که در حال حاضر جزو یکی از کارگردانان خوب کشور است و در آن زمان به عنوان برنامه نویس و دستیار کارگردان فعالیت می کرد به سراغم آمده و من را با آقای سعید ابراهیم فر آشنا کرد. پس از این آشنایی من در یک تله فیلم بازی کردم که آقای ابراهیم فر از کار من خوشش آمد و پس از دو سه تا کار در فیلم کوچه ملی به کارگردانی مهرشاد کارخانی بازی کردم. درواقع می توان گفت آغاز کار من با کوچه ملی بود و آقای حسن حجاریان پس از دیدن این فیلم به آقای آهنگر گفت بازیگری که تو مدنظر داری را من در کوچه ملی دیده ام. آن زمان فیلم کوچه ملی در جشنواره بود و در بخش های متعددی نامزد دریافت جایزه شده بود.

پس از آشنایی با آقای آهنگر او مرا برای بازی در فیلم ملکه انتخاب کرد و پس از عقد قرارداد کار فیلمبرداری ملکه آغاز شد. پس از این فیلم خدا خواست و کارها روی روال افتاد و من در زمان کوتاهی فیلم های متنوعی مانند خط ویژه، بچه های نسبتا بد و برف و….. را بازی کردم. به لطف خدا من توانستم از آغاز تا کنون با سعی و تلاش پیش آمده و به جایگاهی که هم اکنون دارم برسم.

تلاش برای دست یابی به هدف

بسیاری از مردم گمان می کنند میلاد کی مرام یک شبه توانسته در عرصه بازیگری به این میزان از شهرت و محبوبیت دست پیدا کند. اما او درخصوص موفقیتی که داشته گفته یک شبه به این جایگاه دست پیدا نکرده و اتفاقات عجیب بسیاری برای او رخ داده و گاهی به دلیل نداشتن جای خواب مجبور بوده تا صبح در خیابان ها قدم بزند. در بین اتوبوس هایی که مسیر راه آهن تا تجریش را طی می کردند با یک راننده آشنا شده و او اجازه می داد تا شب ها را در ته اتوبوس بخوابد.

بسیاری از افراد برای او کامنت گذاشته و نسبت به موفقیت و پیشرفتی که در طول این سال ها به دست آورده ابراز خوشحالی می کنند. اما او نسبت به موفقیتی که دارد احساس رضایت داشته و یقین دارد کارش را درست انجام داده و در مسیر صحیحی قدم برمی دارد. میلاد کی مرام در مدرسه کیمیایی به عنوان سرایدار کار می کرد و در موتورخانه زندگی می کرد. او نه تنها نسبت به این مساله احساس خجالت و ناراحتی نداشته بلکه با سرافرازی می گوید من همان سرایدار مدرسه کیمیایی هستم و برای تمام اهدافی که داشته ام بدون اینکه شرافتم را بفروشم تلاش کرده و سعی کردم از طریق مسیر درست به اهدافم دست پیدا کنم.

طرفداری سرسختانه از سینما و تلویزیون

میلاد کی مرام موفقیت خود را از لطف خدا می داند و هیچ ادعایی نسبت به تمام کارهایی که تا به حال انجام داده و موفقیت هایی که کسب کرده ندارد. او نسبت به زور بسیار مغرور بوده و هرگز نمی تواند در مقابل حرف زور ساکت بنشیند و اگر دلایل و علم اش را نداشته باشد ترجیح می دهد چیزی نگوید. میلاد کی مرام در طول سال هایی که به فعالیت هنری مشغول است توانسته نظر بسیاری از مردم را به خود جلب کرده و با کارگردانان بسیاری همکاری کند.

آثار سینمایی که میلاد کی مرام در آن ها به ایفای نقش پرداخته است.

        روسی (1396)

        امیر (1396)

        حریم شخصی (1395)

        ملی و راه های نرفته اش (1395)

        آبنبات چوبی (1394)

        امکان مینا (1394)

        غیرمجاز (1394)

        360 درجه (1393)

        صفر (1393)

        مستانه (1393)

        هاری (1393)

        برف (1392)

        خط ویژه (1392)

        روزگاری عشق و خیانت (1392)

        ملکه (1390)

        کوچه ملی (1389)

مجموعه های تلویزیونی که میلاد کی مرام در آن ها بازی کرده است

        خواستگاران (مجموعه تلویزیونی)

        شب هزار و یکم (مجموعه تلویزیونی) (1387، علی بهادر)

        شاید برای شما هم اتفاق بیفتد

        نابرده رنج

        بچه های نسبتاً بد (سیروس مقدم)

        ژنرال (مجموعه تلویزیونی) (1392)

        سیب ترش (فیلم تلویزیونی)

        چرخ فلک (اپیزود کامران)

کارهای نمایش خانگی میلاد کی مرام

    1.ممنوعه به کارگردانی امیر پورکیان

فیلم کوتاه میلاد کی مرام

حول حالنا

جوایز میلاد کی مرام

        1391 دوازدهمین جشنواره فیلم مقاومت بهترین بازیگر مرد ملکه

        1392 سی و دومین جشنواره فیلم فجر

        بهترین بازیگر نقش مکمل مرد خط ویژه

        1393 شانزدهمین جشن خانه سینما

        بهترین بازیگر مرد ملکه

         دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از سی و دومین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم «خط ویژه» که به بیمارستان محک تقدیم شد.

         همچنین دارندهٔ جایزهٔ 3 سال بهترین بازیگر نقش اصلی سینمای ایران از جشن خانهٔ سینما در سال 1393 که هیچوقت در سینمای ایران تکرار نشده.. (خاص ترین جایزهٔ خانه سینما)..

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *