#


واینستین به دلیل آزار جنسی از سوی برد پیت تهدید شد

25 می 2018 بدون نظر 1313 بازدید

واینستین به دلیل آزار جنسی از سوی برد پیت تهدید شد

تهدید برد پیت برای کشتن واینستین

گویینت پالترو در مصاحبه ی جدیدی که با یک شبکه رادیویی داشته است، جزییات بیش ‌تری را در خصوص پرونده اتهامات رسوایی‌ آمیز هاروی واینستین و آزار جنسی از طریق وی را برملا کرده است. پالترو که آن موقع چهره مشهوری نبود ولی به عنوان دوست برد پیت بود تعریف کرد قبل از افتتاحیه نمایش «هملت» در تئاتر برادوی، ستاره هالیوود با واینستین دست به یقه می‌ شود و او را تهدید می‌ کند که اگر مجددا به آزار و اذیت بپردازد وی را بکشد.

بر اساس نوشته گاردین، پالترو در آخرین مصاحبه ای که داشت در اشاره پیشنهاد بی‌ شرمانه واینستین بیان کرد: «ما در اتاق یک هتل یک برخورد داشتیم، جایی ‌که وی تلاش کرد با من لاس بزند.» تهیه ‌کننده بدنام هالیوود از پالترو درخواست کرد که او را ماساژ بدهد.

پالترو در ادامه افزود: «عجیب بود. من و واینستین در اتاق تنها بودیم. خیلی اتفاقی بود. توانایی این را نداشتم که هضم کنم چه خبر است. غافلگیر شده بودم.»

پالترو ۲۲سال سن داشت که توسط واینستین برای بازی در فیلم «اما» برگزیده شد و این ماجرا را برای دوست خود در آن زمان (برد پیت) تعریف کرد.

پالترو توضیح داد که ماجرای تعرض واینستین را خیلی سریع برای برد پیت تعریف کرده بود: «تمام جریان حسابی دگرگونم کرده بود. افتتاحیه نمایش «هملت» در برادوی برگزار شد. هاروی نیز آن جا حضور داشت، برد پیت به صورتی که انگار باهاش گلاویز شود با شور و هیجان او را تهدید کرد: «در صورتی که یک‌ بار دیگر کاری انجام دهی که احساس معذب بودن بهش دست بدهد، خودم می ‌کشمت.» یا یک همچون چیزی. بسیار جذاب بود. وی از شهرت و توانایی خود مایه گذاشت تا از منی که آن دوران نه توانایی داشتم نه شهرت، محافظت کند.»

پالترو بار اول چند ماه قبل در مقاله نشریه نیویورک تایمز چند اتهام را برضد واینستین مطرح کرد. بر اساس گفته پالترو، همان زمان تهیه ‌کننده مشهور به وی زنگ زده بود و او را تهدید کرده بود در خصوص آن اتفاق چیزی به کسی نگوید. پالترو تعریف کرد: «مدتی زیادی سرم داد و بیداد کرد.  بسیار وحشیانه بود.»

در طول چند ماه اخیر، بیش از ۶۰زن چهره معروف هالیوود را به انواع گوناگون آزار جنسی متهم کرده ‌اند. در حالی که واینستین ۶۶ساله از همان آغاز منکر تمام اتهامات شده ولی خبر رسیده دادستان ‌های فدرال پرونده رسیدگی به اتهامات وی را به طور رسمی به جریان انداخته‌ اند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *