#


فصل هفتم سریال Game Of Thrones ، فصل خون و خونریزی

سریال گیم آف ترونز
16 جولای 2017 بدون نظر 4201 بازدید

فصل هفتم سریال Game Of Thrones ، فصل خون و خونریزی

به نظر شما ، چه کسی در فصل هفتم از این نمایش غیر قابل پیش بینی خواهد مرد و چه کسی نجات پیدا میکند ؟

فصل هفتم سریال بازی تاج و تخت ” Game Of Thrones ” تقریبا تا ساعاتی دیگر روی آنتن می رود ، و به همراه خود ، نمایش دیگری از جنگ های اقلیمی ، صحنه های سرسام آور جنسی و مرگهای غم انگیز را می آورد .

سریالی که هرگز از کشتن شخصیت هایش حتی در حالات خجالت آور و بی رحمانه ، هیچ هراسی ندارد .

هر چند که ، گاهی اوقات این مرگ و میر ها برای بینندگان ناراحت کننده است ، مثل : ند استارک (از دست دادن سرش) ، راب ، کتلین ، تالیس و فرزند درون شکمش (در عروسی خونی) ، فقیر ریکن (با پیکانی که در پشتش فرو شد) ، اوبرین مارتل (با محکومیت بزرگ در دادگاه) ، پاپ و …

گاهی اوقات نیز این مرگ ها بیننده را شاد و راضی می کند : جفری (هنگامی که جام سم را نوشید) ، تایوین لینستر (هنگامی که فرزندش ، او را در توالت به قتل رساند) ، رمزی بولتون (به طور شگفت انگیز غذای سگ های خودش شد) و …

ما شاید ندانیم که سازنده فیلم چه زمانی را برای این مرگ ها انتخاب می کند ، ولی می توانیم حدس هایی با توجه به شش فصل گذشته که مشاهده کرده ایم ، بزنیم . با این حال ، تنها یک چیز مشخص است که تمام پیشگویی های زمانی مشخص می شود که که سریال روی آنتن برود .

در ادامه به چند شخصیت احتمالی که ممکن است از داستان خارج شوند می پردازیم :


1. سرسی ” Cersei “

سریال گیم آف ترونز

Cersei

Cersei شخصیت بسیار پیچیده تری در سریال نسبت به کتاب اصلی دارد ، در کتابی که او شخصیتی نا امیدانه و ساده تری دارد . در اینجا می توانیم دست کم با از دست دادنش به ادامه داستان کمک کنیم . همه بچه هایش مرده اند ، سالها در ازدواج خشونت آمیز و غیر دوستانه با برادرش و تنها عشق واقعی او برادرش است .

من در مورد Cersei نوشتم که برخی از ترفندهای خود را در فصل 7 به کار خواهد برد تا نجات یابد ، اما من فکر نمی کنم که ترفندهای او ، در این فصل از داستان دیگر چاره ساز باشد . ما در فصل 7 نیاز به مرگ یک شخصیت اصلی سریال داریم و Cersei بهترین انتخاب است . ما باید در فصل هشتم نبرد نهایی بین خیر و شر ، یخ و آتش را ایجاد کنیم ، و ما نمی توانیم ملکه های ضعیف را در پادشاهی هفت اقلیم ببینیم . سوال واقعی این است که چه کسی او را خواهد کشت ؟ جیمی ؟ آریا ؟ یا او خودکشی خواهد کرد ؟


2. جوراه ” Jorah “

سریال گیم آف ترونز

Jorah

کاملا واضح است ، من فکر نمی کنم جورا شایسته نجات یافتن در این فصل باشد . او دیگر نمی تواند به عنوان یک قهرمان مجددا ظاهر شود . فقط یک پیرمرد است که با گریز های فراوان از مرگ برای یک شاهزاده خدمت می کند .

ممکن است به یاد بیاورید ، جورا ، برای فروش بردگان تبعید شد ، چیزی که ، دانی ، می خواست در خلیج Slaver به پایان برسد . سپس با جاسوسی روی دنریس ، برای رابرت براتهون ، خود را آواره کرد .(من می خواهم به او بابی براتهون بگویم ، اما فعلا از این موضوع خودداری می کنم). سپس او از تیریون به عنوان یک آشغال و گروگان سرپرستی و استفاده کرد تا دوباره اعتماد دانی را بدست آورد ، درست زمانی که او را تبعید کرده بود .

در پایان فصل 6 ، دانی ، به او دستور داد تا درمان بیماری اش را پیدا کند . چرا که جوراه این کار را برای دانی انجام داده بود تا عشق خود را به او نشان دهد .

من فکر می کنم او ، درمان را پیدا نخواهد کرد . تا کنون ، تنها استنیس قادر به یافتن درمان است و از منابع موجود در اختیار او استفاده می کرد تا بتواند دخترش ، شاهزاده خانم شریان را قبل از اینکه چند سال بعد به خطر بیوفتد ، نجات دهد . آرزو می کنم که استنيس برای بار دوم نیز بمیرد .

در هر حال ، من فکر نمی کنم جوراه خوش شانس باشد . در عوض ، من فکر می کنم که او برای سومین بار به دانی ملحق میشود ، برای سومین بار او را نجات دهد و در این روند می میرد . این یک پایان مناسب برای یک فرد بدبخت است 🙁 .

3. ملیساندر ” Melisandre “

سریال گیم آف ترونز

Melisandre

بعد از دوبار قتل استنیس ، ما حداقل می توانیم امیدوار باشیم ، جادوگر قرمز که مشتاقانه در جاه طلبی خودش ، پیچیده و پیچ خورده است ، و باعث می شود که استنیس براتهون ، برادر کوچک تر و همچنین دخترش را بکشد ؛ بمیرد . من می خواهم داووس این کار را انجام دهد ، اما مطمئن نیستم که این پیش گویی چندان درست از آب در آید .

من فکر می کنم ملیساندر خواهد مرد . او یکی از دو جادوگرقرمز است که در این داستان نقش مهمی داشته اند ، اما او فقط ، یک عمل را خوب مدیریت می کند : نجات جان اسنو از مرگ 🙂 . بقیه ؟ اکثرا کودکان در معرض خطر سوختن هستند تا او بتواند چشم انداز نه چندان دقیق از آینده را به دست آورد و استنیس را بر روی تلاش های احمقانه اش ، مستقیم به سمت مرگ هدایت کند . البته او ممکن است از نقش های خوب داستان به نفع خود استفاده کند ، چرا که او مایل است هر طور شده به اهدافش برسد .

لذا به نظر شما او چگونه میمیرد؟ فکر میکنم او برای دیدار با دانی به سمت جنوب می رود ، و من فکر می کنم اتفاقات بسیار بدی در آنجا برایش اتفاق می افتد . شاید او غذای اژدها شود و یا شاید دانی او را اعدام کند . شاید هم من اشتباه می کنم و او تا 8 فصل زنده خواهد ماند .

4. کوه ” The Mountain “

سریال گیم آف ترونز

The Mountain

همان طور که در بخشی از پیش بینی هایم اشاره کردم ، من فکر می کنم ، کلگنوبول ، در نهایت اتفاق می افتد . به هر حال من فکر می کنم ساندور ، گروه برادران مسلمان گمنام را ترک خواهد کرد و همراه با آریا استارک به قلمروی پادشاهی هفت اقلیم می روند تا اسم او را ، از نام های باقی مانده در فهرست کشتن آریا استارک خط بزنند . همچنین این لیست شامل گرگور ، برادر غول پیکر و بی رحم اش و ملکه سرسی است که مدتهاست به خانواده او سلطنت می کند ، نیز می شود .

پیش بینی من این است که ساندور ، جوان تر ، کوچک تر ، خشن تر و در حال حاضر بی حوصلهتر از برادر بزرگ ترش است ، پس می تواند در نبرد ها بیشتر موثر واقع شود .
بالاخره کوه خواهد مرد ولی این فقط یکی از اسم های لیست آریا است …

5. هوند ” The Hound “

سریال گیم آف ترونز

The Hound

بله ، هوند نیز از بین می رود . او یک مرد شکست خورده است . او دیگر از مراقبت و محافظت کناره گیری کرده است ، حال چه زنده بماند چه نه ، فرقی نمی کند . او برادر خود را خواهد کشد ، اما نه قبل از دریافت زخم یا سم کشنده از او . نام Clegane پایان خواهد یافت و خوبی برگردانده می شود . هوند ممکن است هرگز به بدی برادرش نبوده باشد و در طول زمان به صورت یک مرد خوب رشد کرده است . اما او سهم خود را از کار های وحشتناک انجام داده است . با این حال ، متوجه شدم که این اتفاق دردناکی خواهد بود ، اما برخی از افراد خوب نیز باید در این فصل بمیرند .

تا حالا این نمایش و سریال فوق العاده ، بسیاری از شخصیت های مورد علاقه ما را از جریان داستان خارج کرده است ، اما ما هنوز باید در فصل هفت ناراحت و غمگین باشیم ، چرا که ، این بازی تاج و تخت است . (به هیچ کس رحم نمی کند). شاید ساندور در پروسه ای آریا را نجات دهد ، اگر چه مطمئن نیستم که آیا آریا هنوز نیاز به کمک و ناجی داشته باشد . شاید او فقط انتقام شیرین ، برادرش را بگیرد .

6. یورن ” Euron ”

سریال گیم آف ترونز

Euron

یورن ممکن است نقش مهمی در این داستان در پیش رو داشته باشد ، یا به عنوان یک متحد با سرسی یا یک دزد اژدها های دنریس ، اما من نمی توانم تصور کنم که او برای بازی کردن در این داستان چندان جالب باشد . دایی عصبانی تئون گریجوی ، خواهد آمد و باعث مشکلاتی خواهد شد ، اما مانند یک مسابقه ، او به سرعت سوزانده خواهد شد .

اگر او موفق به سرقت اژدها Dany ، من انتظار دارم که این درگیری تا پایان فصل به پایان برسد . با این حال ، می توانم اشتباه کنم ، حتی زمانی که تاج دارد و یا با سرسی متحد است . اما به هر حال ، من او را به عنوان یک خائن بزرگ در نمایش می بینم .

7. ترموند ” Tormund Giantsbane “

سریال گیم آف ترونز

Tormund Giantsbane

نه ! توروموند نه ! همه آنچه که برای توروموند و برین ” Brienne ” می خواهم این است که آن دو با یکدیگر هماهنگ شوند و تعداد زیادی بچه غول بسازند . چرا که برای روبه رو شدن با وایت واکر ها باید از تمام قدرت خود استفاده کنند .

و دقیقا به همین دلیل است که من فکر می کنم او در فصل هفتم از بین خواهد رفت . علاوه بر هوند ، ما نیاز به یک شخصیت دوست داشتنی دیگر (نه فقط آدم بدها) برای مردن داریم 🙂 ، 🙁 . اما این گونه به نظر میرسد که سریال نمی تواند دوباره جان اسنو را بکشد ، یا بیش تر از این خانواده استارک ها را از بین ببرد چون خیلی بی رحمانه است 🙁 تیریون نیز جایی در لیست کشته شده گان ندارد ، او بسیار زرنگ است .

داووس یک احتمال دیگر است ، حس ششم من می گوید : که او را تورمند خواهد کشت .

در اینجا چند ” مرگ و میر احتمالی ” وجود دارد که کمتر دیده می شود :

انگشت کوچک : من فکر می کنم لرد بیلیش ، به دلیل برخی از اعمال بدش ، او را توبیخ خواهد کرد . اما او استاد ماهری است و به راحتی شکست نخواهد خورد . در واقع  من فکر می کنم که او تا پایان سریال وجود خواهد داشت . چرا که ما در فصل 8 نیاز داریم که اتفاق های جالبی داشته باشیم ، و او هم اکنون در شمال است ، جایی که در آن نبرد نهایی باید برگزار شود.

دنریس : بله ، من می دانم ، این اتفاق نمی افتد . اما آیا تعجب آور نیست ؟ من نمی توانم به  چیزی شگفت انگیز تر از کشته شدن دنریس فکر کنم ، وسریال به طور کلی همه آن چیز هایی را که انتظار داشتیم را نابود می کند . اما به نظر شما چه طور و توسط چه کسی کشته میشود ؟ سرسی حیله گر ؟ یورن و اژدها ؟ نه ، اتفاق نخواهد افتاد . جان اسنو و دنریس برای این داستان بسیار مهم هستند و هنوز هم باید یک دیگر را ملاقات کنند ؛ چیزی که من فکر نمی کنم تا فصل 8 هم اتفاق بیفتد.

داووس : همانطور که در بالا ذکر شد ، می توانم داووس را یکی دیگر از شخصیت های بسیار جزیی ، به اندازه کافی خوب ، برای تبدیل شدن به غبار ببینم . از آنجایی که او و تورمند هر دو به عنوان مشاوران و جانشینان جان هستند ، به همان اندازه احتمال دارد که بمیرند . اما داووس ، من امیدوارم که او راهی برای گرفتن انتقام خود از ملیساندر پیدا کند . مطمئنا امید بیهوده ای است ولی فراموش نکنید ، این بازی تاج و تخت است .

نظر شما چیست…؟

شما چطور ؟ هر کسی که فکر می کنید در فصل 7 از بین می برد و من از قلم انداخته ام ، که با مرگ علامت گذاری شده است ؟ در نظرات بیان کنید .

نهایتا از بحث و گفت و گو شما و خواندن مطالب سایت بسیار تشکر می کنم .

 

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *